Volg hier de Prudential RideLondon Classic 2016
zondag 31 juli 2016 om 14:00 Volg in Google

Volg hier de Prudential RideLondon Classic 2016

In Groot-Brittannië stapt er een peloton op voor de RideLondon Classic. Met twaalf landgenoten aan de start is het vanuit Nederlands oogpunt een razend interessante koers om te volgen. Vorig jaar sprintte Mike Teunissen hier bijna naar de winst. Wie gaat er nu met de winst vandoor?

De start is om  14.15 Nederlandse tijd. De finish ligt volgens de organisatie tussen 17.49 en 19.35. Eurosport 2 zendt de koers vanaf 18.00 live uit. Bespreek het verloop van deze eendagswedstrijd op WielerFlits.

Links
Website organisatie
Parcoursinformatie
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (Twitter-account organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
66 Reacties
31-07-2016 18:24
Rare actie Froome, sleurt aan achtervolgend peloton..... Of jaagt ie op ander groepje vlak voor peloton?
31-07-2016 18:29
@borsje, volgens mij even lekker testen voor zaterdag.
31-07-2016 18:29
Koers met nog 50 kilometer te gaan beslist. Jammer...
31-07-2016 18:31
@ Borsje Gewoon de andere jongens een beetje pijn doen op dat klimmetje.
Deze koers is samen San Sebastian een mooie graadmeter voor Rio volgende week.
In deze koers te kleine teams om het gat dicht te rijden. De top 3 in San Seb zij echt wel in vorm
31-07-2016 18:33
Tijdsverschillen weergeven lukt slecht .......
31-07-2016 18:47
In principe kan een peloton nog wel terugkomen. Kleinere teams dat wel, maar drie minuten in een kleine 30 kilometer kan wel dichtgereden worden.
31-07-2016 18:48
Lekker op tijd peloton!

Edit: je hebt gelijk PF, maar het wordt krap, als ze gewoon wat eerder beginnen pak je ze sowieso. Thomas gaat het denk ik net halen, die anderen niet.
31-07-2016 18:54
Wat een knakenkoers, helemaal niets aan.
31-07-2016 18:55
Thomas, ik vrees er voor....
31-07-2016 18:56
@ Prima F
Heb je de deelnemerslijst gezien. Een normaal WT peloton krijgt dit nog wel dicht. Maar hier zitten teams bij waar ik nog nooit van gehoord heb. En teveel UK based. Die gaan echt niet rijden . ( Hopen op een contract bij Sky ooit )
Edit: Madison Genesis , JLT Condor, Nfto, en Pedal Heavan.
Nee het moet komen van Orica, Etix en Bardiani maar allemaal met te weinig denk ik
31-07-2016 18:58
ALS Thomas 500 meter voor de meet wordt opgeraapt zijn die 20 secondjes die Froome dichtreed toch zuur.....
31-07-2016 19:00
Thomas, de favoriete renner van Sam Oomen meen ik.
31-07-2016 19:04
En mocht Thomas alsnog een inzinking krijgen..... Dan zit Ian Stannard al even in een zetel in G2. Waarvan de meeste toch al uitgepierd zijn
31-07-2016 19:06
Stannard gaat.
31-07-2016 19:07
Hup Huub!
31-07-2016 19:07
Thomas is aan het stoempen. Ben benieuwd...
31-07-2016 19:08
Een Roompotje probeert uit het peloton weg te rijden.
31-07-2016 19:14
@verweggistan, ja dat was 'Hoop Dunn'
31-07-2016 19:14
Als Wippert er nog bij zit, zal Cannondale nu ook wel gaan helpen.
31-07-2016 19:14
Ze gaan nog gegrepen worden!
31-07-2016 19:14
Stannard en Thomas hadden beter sanen weg kunnen springen.
31-07-2016 19:17
Het wordt nog spannend. Vereende krachten tegen SKY kan dus toch .......
Zit van Poppel er nog bij ?
31-07-2016 19:17
Is de regisseur die normaal San Sebastian doet, nu ingehuurd om Londen in beeld te brengen ;)
31-07-2016 19:19
Wel spannend zo... Thomas gaat het redden.
31-07-2016 19:20
Thomas gepakt?!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.