Volg hier de ploegentijdrit van de Settimana Internazionale Coppi e Bartali 2017
donderdag 23 maart 2017 om 14:05 Volg in Google

Volg hier de ploegentijdrit van de Settimana Internazionale Coppi e Bartali 2017

Vanmiddag staat in de Settimana Internazionale Coppi e Bartali de traditionele ploegentijdrit op het programma. De teams worden verdeeld in twee ploegen van vier renners en mogen een parcours van 13,3 kilometer afleggen. Kan Laurent Pichon zijn leiderstrui behouden? En wat kan Cannondale-Drapac met Tom-Jelte Slagter? Hij start om 14:50.

De helft van het Russische Lokosphinkx gaat om 14:20 als eerste ploeg van start. Een deel van de selectie van de Minsk Cycling Club vertrekt om 16:08 als laatste kwartet. Bespreek hier het verloop van de ploegentijdrit.

Links
Website organisatie
Starttijden ploegentijdrit (inclusief opstellingen)
Uitslag etappe 1a
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter #coppiebartali)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
9 Reacties
23-03-2017 14:15
Leuk idee voor een alternatieve ttt. Doe mij maar meer van dit soort varianten op een ttt in de toekomst :)
23-03-2017 14:47
Team Sky heeft een team van 4 en een team van 2 bij ttt in plaats van 2 van 3
23-03-2017 14:51
Slagter rijdt in het zwakke team van Cannondale met maar twee collega's. Die helft gaat geen potten breken.
23-03-2017 14:52
Mij zou een openings TTT in een grote ronde van 3x3 ook leuk lijken:)
23-03-2017 14:54
Wel een beetje een zooitje ongeregeld dit. Sky met alleen Elissonde en Lopez bijvoorbeeld.. Slagter ook duidelijk geen kopman, rijdt met Brown en Dombrowski. Andere deel van Cannondale met Clarke, Phinney, Skujins en Craddock.
23-03-2017 15:09
Dit is natuurlijk geen TTT, maar een circusnummer. Wel geinig, dit soort varianten.
23-03-2017 15:09
Wiens tijd telt dan? De tweede? Als het de derde is, hebben die twee van Sky een probleem.
23-03-2017 15:16
Dit is overigens al jaren het geval in de Coppi e Bartali hoor..
23-03-2017 15:31
Individuele tijden geloof ik, of beste twee. Calmejane heeft dit rondje (nu) toch al op zak...

Om te reageren moet je ingelogd zijn.