Volg hier de ploegenpresentatie Tour de France 2015
donderdag 2 juli 2015 om 17:45 Volg in Google

Volg hier de ploegenpresentatie Tour de France 2015

Vanavond worden in het Park Lepelenburg te Utrecht alle deelnemende ploegen en renners aan het publiek gepresenteerd. De Utrechtse burgemeester Jan van Zanen en Tourdirecteur Christian Prudhomme geven rond 18.00 uur het startsein voor de officiële ploegenpresentatie van de Tour de France 2015.

Tijdens het evenement zijn ook oud-wielrenners Bernard Hinault, Bernard Thevenet, Jan Janssen en Joop Zoetemelk aanwezig. De presentatie van het evenement is in handen van NOS-presentator Herman van der Zandt uit Utrecht. Hij vervangt Eric Corton, die er wegens ziekte niet bij kan zijn.

De ploegen verzamelen zich eerst in het Spoorwegmuseum en gaan daarna met bootjes over de Maliesingel richting het park, waar zij officieel gepresenteerd worden aan het grote publiek. Op verschillende plekken langs het water en in het park staan grote schermen voor het publiek.

De ploegenpresentatie is live te volgen via Eurosport, NOS.nl en RTV Utrecht. Volg hier en bespreek de ploegenpresentatie van de Tour 2015 op Wielerflits.

Links:

NOS.nl
<RTV Utrecht

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
56 Reacties
02-07-2015 17:49
Volg het ook: tien meter van het podium!
02-07-2015 18:00
Nog andere links, Eurosport toont nu etappes uit 2014
02-07-2015 18:12
Ik ben er benieuwd wie er gaat winnen...
02-07-2015 18:12
http://nos.nl/tour/live/
02-07-2015 18:13
Jammer, ben uit België en de Nederlandse livestreams kan ik niet bekijken
02-07-2015 18:25
Inmiddels ook bij Eurosport.
NOS livestream loopt daarop een half minuutje achter maar is wel zonder hinderlijk commentaar.
02-07-2015 18:26
wat een heerlijk steenkolenengels
02-07-2015 18:26
@woutie
https://www.youtube.com/watch?v=c-ri25Km_Vg

Hetzelfde probleem, maar gevonden ;).
02-07-2015 18:27
@woutie
Sporza heeft ook een livestream
[url]http://sporza.be/cm/sporza/videozone/v-live/1.1096842[/url]
02-07-2015 18:29
Heerlijk dat steenkolen Engels :)
02-07-2015 18:30
Arredondo wat een grote man!
02-07-2015 18:32
Herman van der Zandt, Brice we know you're a fast man... #fail
02-07-2015 18:33
Trek factory racing, jose alsjeblieft
02-07-2015 18:36
@sjon en Tokstar

Bedankt!
02-07-2015 18:38
Ik heb met KPN geen Eurosport meer op dit moment, normaal gesproken nummer 30 maar dat hele nummer is eruit gehaald. Hebben meer daar last van?
02-07-2015 18:41
@hunneman 35
02-07-2015 18:41
Herman valt me tegen qua presentatie, maar goed het gaat om de renners. Ik begin er enorm zin in te krijgen.
02-07-2015 18:41
Dit bericht is verwijderd
02-07-2015 18:43
Dit bericht is verwijderd
02-07-2015 18:43
Ja; Herman moet er natuurlijk nog een beetje aan wennen. Het is geen uitslagenavond en hij moet het zonder scherm doen natuurlijk.
02-07-2015 18:45
Is wel heel slap-stick, het merendeel van die renners kijkt ook echt alsof ze liever de tour tweemaal rijden ipv met Herman 15 seconden op dat podium te praten
02-07-2015 18:46
Die renners zijn natuurlijk doodsbang dat Herman op hun neus duwt om ze opzij te schuiven.
02-07-2015 18:49
Een beetje tenenkrommend is het bij tijden wel
02-07-2015 18:54
Lekker makkelijk haten op die vent, staat daar voor een paar duizend man die gasten te presenteren in vier verschillende talen.. Dat hij de specialiteiten van een bepaalde conti renner niet weet, boeie, hij doet het prima wat mij betreft. Die zanger daarentegen mag wel z'n bakkes dicht houden.
02-07-2015 18:55
Dit bericht is verwijderd

Om te reageren moet je ingelogd zijn.