Volg hier de openingsrit van de Ronde van het Baskenland 2017
maandag 3 april 2017 om 13:25 Volg in Google

Volg hier de openingsrit van de Ronde van het Baskenland 2017

De 153,3 kilometer lange openingsrit van de Ronde van het Baskenland voert het peloton over drie beklimmingen naar de aankomst in Equesibar-Sarriguren. De laatste top wordt op zestig kilometer van de eindstreep gerond. De snelle mannen die aan de start staan zullen hier graag hun kans grijpen op een etappeoverwinning.

De start is om 13:41, de aankomst wordt verwacht tussen 17:19 en 17:43. Eurosport begint om 15:30 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Ronde van het Baskenland 2017
Informatie etappe 1
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
41 Reacties
03-04-2017 16:39
Ik stond er gister met mijn neus bovenop, en nee dat kwam niet door een jas. Reed met zijn wiel over een standaard heen van een dranghek. Naesen schrok en gleed weg waarbij die de jas meenam. Overigens stond die man van de jas doodleuk te lachen alsof ie de held van de dag was.
03-04-2017 16:42
Aangezien de naam hier nog niet is gevallen: Restrepo.
03-04-2017 16:47
Duidelijk te zien dat het wel de jas was.....
03-04-2017 16:57
LyndaLid is natuurlijk wel fanboy nummer 1. En zijn meningen moet je altijd met een tikkeltje zout nemen.
03-04-2017 17:00
Maar wel meningen die ik meestal graag lees...
03-04-2017 17:06
Net als die keren dat ie met een of andere acrobaten-truc rechtop bleef, is het dit keer ook gewoon z'n eigen schuld dat ie op z'n muil gaat.
03-04-2017 17:07
@lf
Graag stoppen met dat Truus de Mier gedoe, niks mis met supporter zijn en fanboy(mietje) klinkt vrij denigrerend, weet niet wie het verzonnen heeft, of toch? Het is een korreltje zout trouwens.
03-04-2017 17:15
Toen ik nog wielerkampioen was, werd hier niet moeilijk over gedaan
03-04-2017 17:15
@jessevdalen : fijn voor je dat je er met je neus boven op stond maar misschien had je nog iets anders voor je neus, een glas bier of iets sterkers, maar op het filmpje is het duidelijk te zien dat het wel degelijk de jas is.
Sagan trekt de jas los en daarom komt deze tegen Naesen aan, die achter hem rijdt, en als alles op de grond ligt en het stof is opgetrokken lijkt het alsof Naesen de jas meenam maar dat is dus niet zo.
03-04-2017 17:24
Wat een malle finale
03-04-2017 17:25
Zuur voor Alaphilippe dit zeg. Lekker grote weg ook voor een sprintfinale op dit niveau (laatste 2km daargelaten)...
03-04-2017 17:25
Wat gebeurde er net met Alaphillipe?
03-04-2017 17:26
Dat was dus roglic die daar zo makkelijk voorin reed met bennett. Geen lobato
03-04-2017 17:26
@De speedies
Poef zei z'n tube
03-04-2017 17:28
@zeewolde die jas neemt naesen mee. sagan raakt hem zo licht, dat was niet de oorzaak.
03-04-2017 17:29
Uran voor Swift :p

Om te reageren moet je ingelogd zijn.