Volg hier de koninginnenetappe in Tirreno-Adriatico 2017
zaterdag 11 maart 2017 om 10:50 Volg in Google

Volg hier de koninginnenetappe in Tirreno-Adriatico 2017

Als je één etappe niet mag missen in Tirreno-Adriatico, dan is het die van vandaag wel. We krijgen namelijk een aankomst op de bekende Monte Terminillo. Deze zestien kilometer lange beklimming, die aan gemiddeld zeven procent omhoog loopt, gaat geheid voor verschillen zorgen tussen de belangrijkste favorieten voor het algemeen klassement.

Het wordt dus een mooie test voor Tom Dumoulin, Bauke Mollema en Robert Gesink. Waar staan zij ten opzichte van Nairo Quintana en co? We gaan het snel weten. De etappe begint om 11:05 en eindigt naar verwachting tussen 15:59 en 16:37. Vanaf 13:45 komt Eurosport met livebeelden op het tweede kanaal.


Links:
Voorbeschouwing: Tirreno-Adriatico 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Etappeinformatie

Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (Sporza)
Liveticker (Twitter organisatie)
Live data (Velon)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
129 Reacties
11-03-2017 14:15
Kunnen we 15 maart niet stemmen op de partij dit al het wielrennen weer terug bij Sporza brengt? Mijn stem zouden ze hebben.
11-03-2017 14:18
http://www.streamgaroo.com/tv-stream/united-kingdom/eurosport-2-live-stream
11-03-2017 14:19
Als ze de Giro niet op 1 uitzenden, ga ik meteen een extra pakket kopen. Zelfs al kost het me vijftig euro. Die Giro is zo'n spektakel, en nu met al die NL renners... Dat wil je toch niet missen! Lekker opnemen en 's avonds na het werk kijken, als de jankerds op bed liggen en de vrouw iets anders doet... Hoe eenvoudig kan geluk zijn?
11-03-2017 14:20
http://tiz-cycling.racing/live-stream/

Chille stream met Engels commentaar.. Hoewel er nu even helemaal geen commentaar is.
11-03-2017 14:25
@moess1e en @baswallet, of deze: http://www.footstream.tv/lecteur.php?id=41
11-03-2017 14:29
@achtpuntzes, eentje stil op de tablet en de meest interessante op tv. Moeten wel de kids iets anders aan het doen zijn want het is al zo vervelend dat 'papa altijd wielrennen moet kijken'.
11-03-2017 14:41
Hoe eenvoudig geluk kan zijn? Nou, gewoon de giro kijken met mijn favoriete commentators en zonder reclame als kruiswijk demareerd en dat ze ook op tijd beginnen met uitzenden want zoals vandaag is niet voor het eerst! Sommigen hier bekijken het hartstikke positief maar tot nu toe is het nog een zooitje.
11-03-2017 14:43
@robert
Humor is de beste pijnbestrijding maar moet die pin zijn leven lang blijven?
Zie hem vandaag wel scoren, ziet gesoigneerder uit dan ooit en 74 kg voor een klim van 7% is niks teveel al zit Tom zo'n 5% lager. Zijn spiermassa lijkt toegenomen.
11-03-2017 14:50
Goed hè, dat die Schippie dat gewoon kan zien vanaf zn bank.
11-03-2017 14:54
@andor
Probeer de rai due om 14:50 met een beetje geluk doen ze het in het nl en de reclames zijn ontzettend culinair.
11-03-2017 14:55
Heb jij geen bank dan?
11-03-2017 15:04
Onderweg en eurosport 2 is dan helemaal geen optie. Daar gaathad het wielergevoel!
11-03-2017 15:18
Schipperaar ik heb verjaardagsvisite dus ik heb hem uitgezet. Misschien iets voor morgen. Ik heb wel Parijs nice opgenomen.
11-03-2017 15:19
@HoofdIsVrij

Als je daar je stem van laat afhangen, heeft u de afgelopen 4,5 jaar in een grot geleefd?
T-A is prima te volgen op eurosport 2 of een stream met engels commentaar en P-N kan gewoon bij de belgen worden bekeken. Begrijp het probleem niet zo.
Onthou dat bv. Voetbal bijna altijd achter een decoder zit (betalen dus) en nog meer in andere europese landen.
11-03-2017 15:19
Heeft iemand een werkende stream voor ipad?
Tiz-cycling werkt tien minuten en dan komt er een irritant scherm met 'wacht 2 minuten' en er gebeurt niets meer.
Procycling werkt geen van de aangeboden links.
11-03-2017 15:19
[quote]andor - 11 maart 2017 om 14:41
Sommigen hier bekijken het hartstikke positief [/quote]

En anderen blijven azijnzeiken de ganse dag.
11-03-2017 15:23
Mollema voor de overwinning!
11-03-2017 15:24
http://sebn.sc/sebn-3.php

Met Nederlands commentaar, werkt voor mij
11-03-2017 15:24
@assen "Wacht 2 minuten" betekent dat er reclame is
11-03-2017 15:30
Mooi dat de de lage landen het initiatief nemen.
11-03-2017 15:30
@Simba Ongeacht wat het betekent, ik krijg geen beeld.
SEBN werkt wel, DANK!
11-03-2017 15:43
Laatste keer reclame.. nog een keer laatste keer en dan nog maar een keer een break. Walgelijk dat Eurosport.
11-03-2017 15:44
Die 5 reclame onderbrekingen in 15 kilometer zijn werkelijk tenenkrommend. En dan hadden we de zogenaamde laatste onderbreking al gehad. Excuses van het commentaar? Ho maar.
11-03-2017 15:47
Boom vooraan met een gretige Gesink in zn wiel
11-03-2017 15:48
TLJ en Bauke op de voorposten.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.