Volg hier de tijdrit in Parijs-Nice 2017
woensdag 8 maart 2017 om 13:10 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in Parijs-Nice 2017

Na een paar relatief vlakke ritten is het vandaag de beurt aan de klimmers. De enige tijdritkilometers van deze Parijs-Nice gaan richting de Mont Brouilly, een klim van drie kilometer lang met een gemiddeld stijgingspercentage van 7,7%. De eerste elf kilometer zijn vlak en de laatste drie gaan omhoog. Vorig jaar zat de Mont Brouilly ook al in het parcours, toen werd die etappe geannuleerd vanwege sneeuwval.

De eerste renner start om 13:25, klassementsleider Démare vertrekt om 16:10 aan zijn rit tegen de klok.

De wedstrijd is vanaf 15:20 live te volgen op Sporza en vanaf 15:30 op Eurosport1. De NOS doet verslag via een livestream. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Nice 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours etappe 4
Starttijden

Tussentijden (Organisatie)

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Cyclingnews)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
113 Reacties
1 3 4 5
08-03-2017 16:30
@ditisdavid: En Alaphilippe dan?
08-03-2017 16:30
Alaphilippe. WAUW!
08-03-2017 16:31
Alaphilippe is een Held!!!
08-03-2017 16:31
Sodeju!
08-03-2017 16:31
Holyshit.
08-03-2017 16:31
@martini151
Omdat hij het op het vlakke zo bizar goed deed.

Side note: het is een stuk droger geworden, dus late starters hebben een voordeel.
08-03-2017 16:31
wow, op het vlakke gewoon het snelste zijn van IEDEREEN en dan 10 seconde op Contador toegeven op de klim. Dat is heeel netjes. Wow.
08-03-2017 16:31
Alaphilippe heeft weer stappen gezet zeg.
08-03-2017 16:31
Ohlalalalaphilippe!
08-03-2017 16:32
Alaphillipe supertalent sowieso.
08-03-2017 16:32
Denk dat Alaphilippe teveel verliest op de Couillole, maar hij mag me verrassen. @arviidd
08-03-2017 16:34
Ik herinner me een Dauphiné waar hij op de beklimmingen ook goed meekon, dus pole position voor de eindoverwinning.
08-03-2017 16:35
Alaph. 21.39, poeft er even 20 sec vanaf bij Bertje
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.