Volg hier de ingekorte tweede etappe van de Ronde van Romandië 2017
donderdag 27 april 2017 om 13:51 Volg in Google

Volg hier de ingekorte tweede etappe van de Ronde van Romandië 2017

Door slecht weer is de tweede rit in lijn van de Ronde van Romandië ingekort. De renners zijn om 13.55 uur gestart in de nieuwe startplaats Aigle. Het was de bedoeling om te starten in Chambery, maar de afdaling naar het dal is als te gevaarlijk bestempeld.

Hoewel er onderweg wel wat geklommen wordt, lijkt dit een van de weinige kansen voor snelle mannen. De laatste paar kilometer zijn echter nog erg lastig en lopen op. Wordt het een sprint of een avonturier in Bulle?

De finish ligt net na vijven. De wedstrijd is live te volgen via Eurosport 1 vanaf 16.00. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing (WielerFlits)

Officiële website
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)
Parcoursinformatie

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Liveticker (Tissot)

Livestream L’Equipe (Frans, vanaf 16:00u)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
37 Reacties
27-04-2017 17:10
De kopgroep gaat het gewoon halen en verwacht dat Kung gaat winnen.
27-04-2017 17:12
Best gezellig zo, daar in het Zwitserse.. Lekker weer en al die enthousiaste mensen langs de weg....

On: wat een pleurisweer zeg.
27-04-2017 17:13
Ik denk dat ze zeker Kung niet meer terug gaan zien voor de streep.
27-04-2017 17:14
Wat een gezeur de hele tijd over het weer.

In 1994 was het zonnig. Ja leuk. Stelletje oude wijven.
27-04-2017 17:16
Lekker weertje.... Verder een saaie etappe.

Wel een quote van de dag. Boogie: "de drie vooraan gaan het uitmaken" Been: "En ja, daarmee hebben we drie kanshebbers" mijn hemel....
27-04-2017 17:16
Vind Trek wel erg laf koersen. Doen 0,0 werk terwijl ook Felline hier best kans had gehad anders.
27-04-2017 17:24
Gaat waarschijnlijk een slakkige strijkijzersprint worden waar spurtliefhebbers van ergernis de TV voor uitzetten.
27-04-2017 17:24
Kung moet onderhand wel gaan demarreren, als hij solo wil aankomen.
27-04-2017 17:25
@Romans Vainsteins, ik vind zo'n spurten juist een lekkernij
27-04-2017 17:29
Volgens mij zit Kung stikkapot! Grivko gooit z'n beentjes nog even los.
27-04-2017 17:32
Prachtsprint.
27-04-2017 17:35
Was er een sprint?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.