Volg hier de ingekorte slotrit van de Ronde van Zwitserland 2016
zondag 19 juni 2016 om 15:45 Volg in Google

Volg hier de ingekorte slotrit van de Ronde van Zwitserland 2016

Een spectaculaire etappe van slechts 57 kilometer vandaag in de Ronde van Zwitserland. Dit was niet het plan, maar het slechte weer op de Albulapass heeft de organisatie doen besluiten de etappe in te korten. Gaat er nog vuurwerk komen? Volg het hier op WielerFlits.

Om 16.00 uur gaan de renners eraan beginnen voor 57,7 kilometer vanuit La Punt naar Davos. Onderweg ligt nog de Flüelapass, die gaat tot boven de 2300 meter boven zeeniveau. De finish staat gepland tussen 17.10 en 17.30 uur.

Eurosport 1 zendt de koers live uit vanaf 15.50 uur. Belgische kijkers kunnen vanaf 15.55 uur inschakelen op Telenet Play Sports.

suisse

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (organisatie)

Livedata van renners (Velon)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
73 Reacties
19-06-2016 15:58
haha dat pelotonnetje
19-06-2016 15:58
Peloton van een man of 75 hahha
19-06-2016 15:59
Aparte start. Peloton in 3 stukken aan de start.
19-06-2016 16:00
Starten ze op meerdere plekken?!

Duurt trouwens absurd lang voor je bericht gepost wordt..
19-06-2016 16:33
reageert er niemand of wordt er niet ververst???
19-06-2016 16:35
Lotto Jumbo die koers gaan maken
19-06-2016 16:39
Go Jappe!
19-06-2016 16:39
Zou Kelderman zich echt weer goed voelen? Zijn tijdrit van gisteren was op zich goed, maar op het klimmetje was hij wel een van de langzaamste van de klassementsrenners...
19-06-2016 16:40
Er reageert niemand. Te mooi weer buiten.
19-06-2016 16:42
Tankink geeft even gas en moet wel heel vlot van kop af, net als Lindeman. Is toch ook een kunst.
19-06-2016 16:42
Hopen dat Ion de boel in de afdaling onder druk zet
19-06-2016 16:44
Kyrienka er ook al vlot af. Diesel nogniet op toertjes. Bouwman wel mooi lang mee!
19-06-2016 16:49
Lopez doet een keldermannetje? Choken?
19-06-2016 16:52
Knap van bouwman zeg!
19-06-2016 16:56
Die Dupont schommelt zo erg dat hij de dubbele afstand bergop rijdt
19-06-2016 16:56
Kelderman wekt niet de indruk dat hij nog wat van plan is, bergop. Hij liet het wiel van Lindeman aan de voet al lopen en nu zit hij niet al te ver voorin. Bouwman gaat nog goed mee, maar zal vermoedelijk zo afhaken.

Ah, er gebeurt wat. Ag2r. Maar Katusha kan met hun overtal spelen. Kan Spilak nog wat?

Edit: lol.
Edit2: nou ja, eventjes dan.
19-06-2016 16:59
Lopez sterk.
19-06-2016 17:00
Kelderman er weer af.
19-06-2016 17:01
[i]Edit redactie: Niet doen![/i]
19-06-2016 17:02
Jammer dat Kelderman zo wisselvallig is..
19-06-2016 17:02
Heeft Kelderman niet een te zwaar verzet?
19-06-2016 17:03
Jammer Kelderman eraf. Maar ja hij moet in de TDF in topvorm zijn dus nog tijd. WE laten ons verrassen.!
19-06-2016 17:03
Mooi hoe Traksel denkt dat Costa de sprint "appeltje eitje" van Pantano zou winnen. Die kijkt duidelijk niet zo vaak wielrennen.
19-06-2016 17:03
Kelderman bewijst weer dat hij gewoon niet een echte klimmer is. Weet eigenlijk niet wat we met hem moeten. Hij is een redelijke klimmer en een goede tijdrijder, maar niet goed genoeg voor een goed klassement. Oftewel, hij moet in de tour gewoon gaan koersen.
19-06-2016 17:04
Kelderman heeft vast niet ingereden ofzo....

Of hij zegt:

-Ik had gewoon een slechte dag
-Ik denk dat ik een dipje had door de hoogtestage
-Ik had een te zwaar verzet

Jammer, hij doet vast zijn best. Maar een klassement in de Tour, waarom zou hij zichzelf dat aandoen?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.