Volg hier de GP de Fourmies 2015
zondag 6 september 2015 om 10:50 Volg in Google

Volg hier de GP de Fourmies 2015

In het noorden van Frankrijk wordt vandaag de Grand Prix de Fourmies gereden. Deze 205 kilometer lange eendagskoers van 1.HC-niveau start en finisht in de stad waarnaar de wedstrijd vernoemd is. Afgelopen seizoen sprintte Jonas Van Genechten namens Lotto Belisol naar de overwinning. Hij staat vandaag niet op de startlijst. Wie wordt zijn opvolger? Volg hier het verloop van de koers op WielerFlits.

Roompot Oranje Peloton verdedigt de Nederlandse eer als enige ploeg uit ons land. Naast de acht oranjemannen (Hoogerland, Duyn, Van Empel, Van Ginneken, Van Goethem, Honig, Lammertink en Looij) doet er nog één landgenoot mee. Lars Boom start namens Astana.

Het startschot klinkt om 11.05 uur. Tegen de klok van vier uur wordt de finish verwacht van de winnaar.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter ‘GP de Fourmies’)
Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
11 Reacties
06-09-2015 11:05
Dit bericht is verwijderd
06-09-2015 11:07
@dumoman
Die heeft [url=https://twitter.com/AleTegner/status/640429085026582528]buikproblemen[/url] gekregen vannacht. En dat is niet prettig ;)
06-09-2015 11:42
Lijst met de sprinters: Boonen, Modolo, Sarreau, Nizzolo, Tronet, Theuns, Feillu, Maikin, Bouhanni, Coquard, Belletti/Mareczko, Napolitano, Planckaert, Looij, Chicchi, Grosu & Pasqualon.
06-09-2015 12:26
In principe voor Bouhanni, maar het zou mooi zijn voor Roompot moest na Groenewegen gisteren, vandaag Looij aan het feest zijn. Kijk, ik duim voor hem.
06-09-2015 15:09
Is ook live te zien op Eurosport F. Nog 33km.
Voeckler en Levarlet op kop met 20tal seconden voor.
06-09-2015 15:41
Link?
06-09-2015 15:48
Nog 2km
http://www.footstream.tv/lecteur.php?id=3
06-09-2015 15:50
Val Pozzato die in kopgroep met kleine voorsprong zat.
06-09-2015 15:51
Felline alleen op kop in laatste km, haalt het nog net voor de aanstormende Boonen en Bouhanni.
06-09-2015 15:52
Heb alleen de laatste 3 km gezien. Die waren iig spannend. Felline haalt het ook maar net.
06-09-2015 15:54
En een Roompot als 4e toch?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.