Volg hier de eerste etappe van de Tour of Croatia 2015
woensdag 22 april 2015 om 11:31 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe van de Tour of Croatia 2015

Met de etappe van Makarska naar Split wordt de tiende editie van de Tour of Croatia afgetrapt. De rittenkoers (2.1) werd in 2007 voor het laatst verreden en verdween daarna jarenlang van de agenda. Er doen tien Nederlanders mee, wat vooral te danken is aan de deelname van Join-S|De Rijke. Zijn komen met een volledig Nederlandse ploeg naar Kroatië.

De renners worden om 11.52 uur op gang geschoten voor een 160 kilometer lange etappe. De finish is tussen half vier en vier. Eurosport 2 doet vanaf 2 uur live verslag.

Links
Parcours
Twitter (organisatie)
Startlijst

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
14 Reacties
22-04-2015 11:52
Mooi dat van dit soort koersen live verslag wordt gedaan. Ik zou graag meer koersen willen zien in landen als Polen, Croatie en Slovenie.
22-04-2015 11:55
Eens kijken wat onze Kai Reus nog kan doen tegenwoordig. Ben hem een beetje uit het oog verloren de laatste jaren.
22-04-2015 12:03
Alleen de deelname van Der Willi is al een volgtopic waard. Toch wel leuk dat Eurosport dit live uitzendt.
22-04-2015 12:08
Dit is natuurlijk wel de kans voor Reus om nog eens wat te laten zien denk ik.
22-04-2015 12:09
Join S-de Rijke hier met mijn streekgenoot en talent voor de toekomst Taco van den Hoorn aan de start!
22-04-2015 13:12
Als Eurosport in plaats van deze C koers nu de Ronde van Romandië of Zwitserland uitzent.
22-04-2015 14:20
@Dmenchov
Ronde van de Balkan
22-04-2015 14:33
In de tekst staat ZIJN komen ipv zij komen.
Doen er nog enkele bekende renners mee hier of vooral jeugd??
22-04-2015 14:58
@Dalendklimmen
Paterski is wel de bekendste en als ik naar de deelnemers kijk toch wel de favoriet met zijn uitstekende vorm. CCC komt ook met Szmyd, Bole en Rutkiewicz als bekende namen. En dan zijn er renners als Kump, Wackermann en Vigano met ervaring op een hoger niveau.
22-04-2015 15:38
Het peloton is bijna bij de nog enige overgebleven koploper gekomen. Dat mondt waarschijnlijk uit in een massasprint.
22-04-2015 15:38
Ohja, hup Willi Willwohl! :P
22-04-2015 15:39
CCC is nu flink tempo aan het maken. Achteraan staat de deur toch flink open.
22-04-2015 15:49
Eigenlijk jammer dat ze de Marjan niet mee hebben genomen in de finale. Die had als een soort Poggio kunnen dienen.
22-04-2015 15:56
Wat een mafjoekels daar bij de organisatie. Heb je zo'n mooie, gloedjenieuwe boulevard, doen ze de finish een paar levensgevaarlijke bochten later.

Willi zesde als ik het goed gezien heb. Bole 1, Matysiak (?) 2, Kump 3.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.