Volg hier de eerste etappe in de Vuelta a San Juan 2017
maandag 23 januari 2017 om 20:10 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe in de Vuelta a San Juan 2017

Een deel van de renners dat niet startte in de Tour Down Under bereidt zich voor in Argentinië. Dit jaar niet in de Tour de San Luis (geannuleerd), maar in de Vuelta a San Juan, een rittenkoers van 2.1-niveau.

De eerste profeditie van de Ronde van San Juan is een zevendaagse wedstrijd. De openingsetappe start en finisht in San Juan en telt 142,5 kilometer.  Onderweg ligt één klim van derde categorie. De Alto del Cerrillo zal bepalen wie na deze etappe de leiderstrui om zijn schouders krijgt. Voor de rest is de etappe vlak, soms wat ‘Argentijns’ vlak.

In de laatste drie kilometer ligt een haakse bocht op 1500 meter van de eindstreep, daarna volgt nog een chicane, waarna de laatste vijfhonderd meter in rechte lijn zijn. Kortom, een ideale aankomst voor de sprinters. Bespreek hier het verloop van de rit.

Start: flag-ar 16.25 uur flag-nl 20.25 uur
Finish:
flag-ar 19.50-20.10 uur flag-nl 23.50-00.10 uur

Links
Voorbeschouwing: Vuelta a San Juan 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie etappe 1

Livestream (Organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
35 Reacties
23-01-2017 20:13
Wat moet ik me bij 'Argentijns vlak' dan wel voorstellen?
23-01-2017 20:17
Originele manier van vals plat?
23-01-2017 20:19
Zo vlak als Maxima.
23-01-2017 20:23
Haakse bocht en een chicane in de laatste 1,5 kilometer lijkt mij eerder ideaal voor valpartijen. Pas op Tom!
23-01-2017 20:35
Gaviria tegen de rest, Aparte Italiaanse ploeg trouwens, Viviani met een stel nobody's (waaronder zijn broer). Heel leuk deelnemersveld, een goeie mix van Zuid-Amerikaans talent en enkele topploegen.
23-01-2017 20:37
Goed dat Kruijswijk hier niet rijdt. Veel paaltjes in de middenberm. Ook Mollema moet oppassen.
23-01-2017 20:50
Wat een slecht beeld kwaliteit van de livestream
23-01-2017 20:59
@jascan
ik kan er ook weinig uit opmaken. Quick Step op kop van het peloton, maar wie er in de vroege vlucht zit, wat de voorsprong is of hoe ver het nog is. Geen idee.
23-01-2017 21:07
Nou, ik moet juist zeggen dat dit ten opzichte van San Luis de voorgaande jaren een gigantische vooruitgang is. We zien al meer dan alleen een slecht geplaatste finishcamera.

Je merkte pas dat er wat ging gebeuren als de Argentijnen iets in het Spaans begonnen te schreeuwen.
23-01-2017 21:09
heeft iemand een livestream? En ieder nog de beste wensen
23-01-2017 21:12
Six riders are in the break at #VueltaSJ: Alafaci, Azzem, Javier, Lopez, Ramos and Rodriguez.
23-01-2017 21:42
Hoe laat is de verwachte aankomst?
23-01-2017 21:45
iemand nog een livestream?
23-01-2017 21:48
Bovenin staat die, maar nu hier ook: https://www.youtube.com/watch?v=F7w8Yx5CRpA
23-01-2017 21:59
@MrSjaakBraak.
Dat zal rond 23.45-24.00 uur zijn schat ik in.
23-01-2017 22:05
@ de vragen
Lees het bericht van de Volg Hier hierboven, daarin staan veel antwoorden (link naar livestream, verwachte aankomsttijd, enz)
23-01-2017 22:11
Bom Toonen
23-01-2017 22:15
@ Jan Blokland, thanks

@ Nick Doup, Aah ik zie het nu, normaal stond het in de tekst, maar nu heb je het onder het profiel gezet, ff wennen.

On topic: benieuwd of ze dit jaar de finish wel in beeld gaan brengen.
23-01-2017 22:23
@MrSjaakBraak
Ah, dat is inderdaad anders. Het staat nu boven het profiel ;)
23-01-2017 23:05
Een gemiddelde van 46,2 momenteel.
Niet verkeerd.
23-01-2017 23:07
@Silent Hill
reclame's per minuut?;)
23-01-2017 23:09
Nog een kilometer of 20?
23-01-2017 23:10
Is het normaal dat ik enkel reclame zie? :(
23-01-2017 23:16
En nu enkel beelden van de finish en een Toyota..
23-01-2017 23:25
Dit is toch heerlijk! De helikopter vliegt niet, we kijken al uren naar mensen die op de renners staan te wachten en straks als slotstuk mist de regisseur de finish door een fout met zijn camera. Altijd genieten die koersen in Argentinie :D

Reacties zijn gesloten.