Volg hier de eerste etappe in de PostNord Danmark Rundt 2016
woensdag 27 juli 2016 om 12:27 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe in de PostNord Danmark Rundt 2016

Waar de Tour de Wallonie vandaag eindigt, begint in Scandinavië de PostNord Danmark Rundt. Deze Deense rittenkoers kent vijf etappes en duurt tot en met zondag. Er staan in totaal zeventien Nederlanders op de startlijst. Komt er een opvolger van Wilco Kelderman, die in 2013 won?

De renners stappen om 12.42 op de fiets in Herning, waarna zij rond de klok van 16.45 na precies tweehonderd kilometer finishen in Esbjerg. De koers is niet live te volgen op de Nederlandse televisie. Bespreek het verloop van de etappe op WielerFlits.

Links
Website organisatie
Informatie etappe 1
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
65 Reacties
27-07-2016 17:24
Dit is gewoon echt heel dom van lotto jumbo
27-07-2016 17:26
Wat een groot gat hebben ze geslagen. TLJ zat te slapen
27-07-2016 17:26
Collectief falen noem je dit. Je hebt zo een overmacht, dan moet je dit gewoon kunnen controleren!
27-07-2016 17:26
Wat slecht.
27-07-2016 17:26
Hofland wint de sprint wel.
27-07-2016 17:27
als je het over falen hebt :S hofland derde maar die had gewoon kunnen winnen. Dit is echt gewoon slecht en beschamend van TLJ
27-07-2016 17:27
Doodziek
27-07-2016 17:27
Huilen huilen huilen, iets anders kan ik er niet van maken. Met 6 man in de groep zitten en het gewoon niet afmaken.
27-07-2016 17:27
Wat is TLJ toch een ongekend slecht team. wtf doen ze daar nou weer
27-07-2016 17:28
Waarom zit tlj door het hele peleton heen bij zon demarage? Als je op het eind kan controleren kan dat op het begin ook man man man
27-07-2016 17:28
Schandelijke vertoning van TLJ. Als ze dit soort situaties niet eens uit kan spelen dan klopt er echt iets niet binnen het team.
27-07-2016 17:29
Je kunt ook overdrijven. Vooral raar dat andere ploegen helemaal geen werk deden in de achtervolging. Roompot en Astana zaten er ook nog met behoorlijk wat mannen.
27-07-2016 17:29
jullie verwachtingen zijn te hoog. ;)
27-07-2016 17:30
Ik vraag me af wat er vanuit de ploegleidersauto gezegd is bij TLJ. Laat anderen het gat maar dichtrijden ofzo ?
27-07-2016 17:34
@retrolex
Inderdaad! De andere ploegen weten wat Hofland kan, maar TLJ is er zelf niet van overtuigd dat ze kunnen winnen. Bang voor Kreder en Baska? Nemen wel het initiatief om waaiers te vormen, maar komen dan in een positie waarin ze normaal niet terecht komen. Vanuit een positie met winstkansen durven ze ineens niet meer te koersen. Zie ook Qatar.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.