Volg hier de eerste etappe in de PostNord Danmark Rundt 2016
woensdag 27 juli 2016 om 12:27 Volg in Google

Volg hier de eerste etappe in de PostNord Danmark Rundt 2016

Waar de Tour de Wallonie vandaag eindigt, begint in Scandinavië de PostNord Danmark Rundt. Deze Deense rittenkoers kent vijf etappes en duurt tot en met zondag. Er staan in totaal zeventien Nederlanders op de startlijst. Komt er een opvolger van Wilco Kelderman, die in 2013 won?

De renners stappen om 12.42 op de fiets in Herning, waarna zij rond de klok van 16.45 na precies tweehonderd kilometer finishen in Esbjerg. De koers is niet live te volgen op de Nederlandse televisie. Bespreek het verloop van de etappe op WielerFlits.

Links
Website organisatie
Informatie etappe 1
Deelnemerslijst (ProCyclingStats)

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
65 Reacties
27-07-2016 17:00
Nu moet tlj het dicht gaan rijden
27-07-2016 17:03
Waarom rijdt Hofland mee?
27-07-2016 17:04
omdat ze op van asbroeck gokken?
27-07-2016 17:05
Van asbroeck is normaal gesproken de mindere
27-07-2016 17:10
Van Asbroeck gevallen!?
27-07-2016 17:10
Nu al helemaal.
27-07-2016 17:10
Van Asbroeck ineens niet meer in de eerste groep?
27-07-2016 17:11
@troma
gevallen
27-07-2016 17:11
Gevallen ja.
27-07-2016 17:15
gaat TLJ dit nou verklooien door er twee weg te laten rijden? heb je zo een overmacht, rijd je niet als een groep :S
27-07-2016 17:15
Ik denk niet dat Lotto nog gaat winnen.
27-07-2016 17:17
Bennati en Mads Wurtz Schmidt zijn weg, ongelooflijk
27-07-2016 17:17
Bennati en Würtz gaan voorop blijven.
27-07-2016 17:18
als ze die niet terugpakken dan moet er toch echt wel gedonderd worden in de teambus van TLJ bij een koers van dit niveau...
27-07-2016 17:18
35 seconden voor het tweetal. Niemand lijkt te willen achtervolgen met nog 6 km te gaan.
27-07-2016 17:20
Is het zo moeilijk om met 5 in een groep een achtervolging op te zetten? Tlj zit helemaal verspreidt in de groep
27-07-2016 17:20
Kansloze bedoeling dit.
27-07-2016 17:20
Peloton ineens veel groter?
TLJ de enige ploeg die wil achtervolgen, maar de twee voorop lopen gewoon verder uit.
27-07-2016 17:21
Wat is de bedoeling dan @jerteg ? Of bedoel je bedoening?
27-07-2016 17:22
Hoe is het in godsnaam mogelijk!?
27-07-2016 17:22
Ik ben niet vaak boos, maar dit heeft TLJ toch echt aan zichzelf te danken. Zelfs na het wegvallen van Van Asbroeck hebben ze met Hofland nog een back-up en kunnen ze tempo maken. En dan twee renners zo ver laten uitlopen. Geklungel in dit geval...
27-07-2016 17:22
Ja, groep met Astana's zijn erbij gekomen
27-07-2016 17:22
TLJ moet het alleen opknappen en hebben ook nog eens van alles laten terugkomen. Tactisch niet handig.
27-07-2016 17:22
Ja Troma, ze hebben de achtervolgers laten aansluiten.. TLJ had hier gewoon harder mee moeten rijden en minder linkeballen.. Tinkoff gaat terecht ervandoor vind ik.
27-07-2016 17:23
En dan ook nog te bedenken dat een renner van TLJ in de achtervolging was op kop van het pelotonnetje op het moment dat ze wegreden. Keek om, zag een Tinkoff renner en stopte gewoon! Alsof hij overneemt...

Om te reageren moet je ingelogd zijn.