Volg hier de Druivencross in Overijse 2016
zondag 11 december 2016 om 14:56 Volg in Google

Volg hier de Druivencross in Overijse 2016

‘De moeder van alle crossen’ wordt de Druivencross wel eens genoemd, en die naam heeft deze wedstrijd niet gestolen. Er ligt een heuvelachtig parcours op de renners te wachten en dat is spek naar de bek van topfavorieten Mathieu van der Poel en Wout van Aert. Niemand twijfelt eraan dat we wederom een tweedstrijd te zien zullen krijgen, alleen is het de vraag of Van der Poel al hersteld is van zijn valpartij van gisteren in Essen. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd vanaf 15:00.



Links:

Officiële website
Deelnemerslijst
Omloop

Liveticker + livestream (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
13 Reacties
11-12-2016 15:14
Het wordt duidelijk wie de beste is
11-12-2016 15:18
Mathieu al 16 seconden los
11-12-2016 15:28
Heel duur foutje van Wout, maar vind het een leuk duel.
11-12-2016 15:32
Waar is de progressie van Van Aert Delgado?
11-12-2016 15:45
Vdp lekker bezig hoor!
11-12-2016 15:46
Wout is sterk, maar Van der Poel is gewoon buitencategorie.
11-12-2016 15:46
[i]edit redactie: meer respect voor andere leden svp[/i]

Tjah, moesten deze leden elkaar niet steeds woorden in de mond leggen... Dat zou leuk zijn.
11-12-2016 15:49
Van der Poel de rest weer aan het declasseren? Jammer voor de cross. Ik hoop dat Van Aert de komende maand nog een stap kan zetten, want op deze manier blijft er weinig spanning over. Een mooi duel is toch leuker om te zien.
11-12-2016 15:50
un grande nummero
11-12-2016 15:54
@ delgado welk duel ? En zeer saaie cross
11-12-2016 15:57
Quintenri, ik weet er veel van, en de feiten geven me gelijk.
11-12-2016 15:58
@polke

Nu wel ja, maar het eerste halfuur was interessant. Tot dus mijn bewuste post over de fout van Wout.

Maar ik vind dit absoluut niet saai. Een genot om op zo'n technisch parcours naar een fenomeen te kijken, hoewel meer spanning uiteraard welkom is.
11-12-2016 16:49
@ah-ja

Maar je begrijpt precies wel niet zo goed wat anderen bedoelen met hun reacties.
"Wout maakt progressie" IS NIET GELIJK AAN "Wout wordt/is beter dan Mathieu".
Dus de feiten geven jou noch gelijk, noch ongelijk.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.