Volg hier de derde etappe in Tirreno-Adriatico 2015
vrijdag 13 maart 2015 om 11:05 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in Tirreno-Adriatico 2015

De derde etappe in de Tirreno-Adriatico biedt opnieuw volop kansen voor sprinters. Een relatief vlakke etappe betekent dat de sprinters die gisteren onderuit gingen, op zoek zullen zijn naar eerherstel.

Met proloogwinnaar Adriano Malori nog altijd in de blauwe leiderstrui, rijdt het peloton vandaag van Cascina naar Arezzo, een stad waar Mark Cavendish goede herinneringen aan zal hebben. Hij won er in 2012 een etappe in de Tirreno. Cavendish zal gebrand zijn op een herhaling van dat succes, terwijl Jens Debusschere ongetwijfeld een tweede ritzege aan zijn erelijst wil toevoegen.

De etappe is vanaf 14:30 te volgen op Eurosport en wordt vanaf 16:00 uitgezonden op Sporza. De rit start om 11:15 uur en de finish wordt rond 16:15 verwacht.

Officiele website (Gazetta)
Deelnemerslijst
Voorbeschouwing Tirreno-Adriatico 2015

Liveticker (Sporza)

Tirreno 2015 etappe 3

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
42 Reacties
13-03-2015 12:47
Filippo Pozzato gaat vandaag uit zijn schulp kruipen om mee te strijden voor de overwinning.
13-03-2015 12:59
Tinkoff heeft het kopwerk op zich genomen en de achterstand teruggebracht tot onder de negen minuten.
13-03-2015 13:03
@reznik
Neem hem de volgende keer dan ook in je PTS op;)
13-03-2015 13:07
@Purito

Ik heb hem wel bij een andere voorspelling opgenomen, als dat je geruststelt?
13-03-2015 13:32
Nog 8 min?
13-03-2015 13:39
@reznik
Ja, nu kan ik weer rustig slapen;)
13-03-2015 13:40
6.15 nog. dat gaat hem niet worden qua kopgroep.
13-03-2015 13:49
Ligthart ftw.
13-03-2015 15:04
Ik hoop op Magnus Cort Nielsen! :-)
13-03-2015 15:47
Dit bericht is verwijderd
13-03-2015 16:03
Uniek moment, nog 7 km en we zijn nog online!
13-03-2015 16:08
Hup Martens, hup Sep.
13-03-2015 16:08
TLJ heeft plannen.
13-03-2015 16:09
Sagan zit ideaal!
13-03-2015 16:11
Van Avermaet!!!! Eindelijk!!!!!
13-03-2015 16:11
VAN AVERMAET HEEFT HEM!
13-03-2015 16:12
Woow Greg

Om te reageren moet je ingelogd zijn.