Volg hier de derde etappe in het Critérium du Dauphiné 2017
dinsdag 6 juni 2017 om 11:50 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in het Critérium du Dauphiné 2017

In het Critérium du Dauphiné zijn de sprinters opnieuw aan de beurt. De snelle mannen die langzaamaan gefrustreerd raken omdat ze er in de eerste twee dagen niet aan te pas kwamen, krijgen in rit drie dé kans om voor de dagprijs te spurten.

In de 184 kilometer lange etappe naar het Tullins kent weliswaar enkele hellingen, toch is de hoofdmoot van de etappe goed te doen voor de coureurs. De laatste veertig kilometer zijn vlak of gaan zelfs in dalende lijn. Ideaal voor de sprinttreinen om het tempo de hoogte in te jagen en hun sprinter naar de overwinning te loodsen. Wie verslaat vandaag Arnaud Démare?

De officiële start wordt gegeven om 12:05, de aankomst wordt verwacht tussen vier uur en half vijf. Sporza en Eurosport 2 beginnen om 15:00 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de tweede etappe.

Links
Voorbeschouwing: Critérium du Dauphiné 2017 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
75 Reacties
06-06-2017 11:57
Hopelijk laat Kristoff zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 11:59
Hopelijk laat Démare zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:18
Hopelijk laat Bouhanni zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:20
Hopelijk laat Boasson Hagen zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:20
Hopelijk laat Coquard zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:21
Hopelijk laat Colbrelli zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:24
Wat denken jullie van Simon Gerrans? Is hij gewoon klaar met zijn carriere? Hij presteert op top-niveau nauwelijks meer. Noorwegen was hij goed, maar dat niveau ligt natuurlijk een stuk lager.
06-06-2017 12:32
@ HWSTOEL
Hopelijk laat Gerrans zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:44
Valverde gister voor de 2e keer dit seizoen niet in de top20 gefinished.

Hopelijk laat Valverde zich weer eens zien. Zou mooi zijn als hij er staat in de Tour.
06-06-2017 12:45
De Tier heeft laten lopen vandaag, jammer. Hij stond nog bij de klassementsmannen.
06-06-2017 12:57
@HWSTOEL
Rebellin is het roerend met je eens. Hij suggereert zelfs dat Gerrans nooit een carrière heeft gehad.
06-06-2017 13:05
TLJ met 2 man in de aanval.. weer Bouwman die blijkbaar serieus voor die bergtrui wilt gaan.
06-06-2017 13:10
Omdat er hier vandaag de volle 5 punten te verdienen vallen? Energieverspilling lijkt mij dat dan toch ...
06-06-2017 13:21
[Quote]De snelle mannen die langzaamaan gefrustreerd raken omdat ze er in de eerste twee dagen niet aan te pas kwamen[/quote]

Vreemd... heb ze gisteren toch echt zien sprinten ??
06-06-2017 13:31
@rahimns
idd die snapte ik ook niet, zeker omdat in de eerste zin wordt gezegd dat de sprinters opnieuw aan de beurt zijn.
06-06-2017 13:33
Dat Gerro niet meesprint ligt denk ik meer aan de ploeg: "We could have maybe finished fourth or fifth today in the sprint but maybe we would be involved in a crash. We decided to not take that risk, so today the boys had an easy day, tomorrow is another day and the last three days here are really hard."
06-06-2017 13:36
Zo Titaantje, dat heb je goed voor elkaar.
06-06-2017 13:40
Dit bericht is verwijderd
06-06-2017 13:51
[quote=klootje kriekeljon]Grischa die zijn mannen weer naar voren stuurt, I like it very much![/quote]
Zou het echt zo werken... zouden die mannen niet zelf nadenken en echt afhankelijk van de persoon in de auto anders koersen??
06-06-2017 13:52
@Blaudzun. Praat voortaan voor jezelf. Al moet ik helaas je boodschap wel bevestigen. Gerrans is zijn hele carrière een dertien in een dozijn renner geweest. Een beetje vergelijkbaar met een Mickael Cherel.
06-06-2017 13:53
@rahimns en @platwalsers
Volgens mij wordt er bedoeld dat ze er niet aan te pas kwamen door Demare, die oppermachtig was in rit 2. En in rit 1 was er uberhaupt geen sprint om de overwinning.
06-06-2017 13:59
@Rebellin Sorry, maar een renner die 2 monumenten wint (LBL&MS), een dertien in een dozijn renner noemen kan ik moeilijk begrijpen. Leg het palmares naast die van Cherel en je zult zien dat je vergelijking nergens op slaat..
06-06-2017 14:01
@Rafal

Bijzondere uitspraak. Dat kunnen ze dan bij iedere etappe wel als excuus gebruiken richting de finish.
06-06-2017 14:29
4:30. Dat krijgen ze nooit meer dicht! Nu hopen dat Alexey Vermeulen een beetje kan sprinten!
06-06-2017 14:40
Dit bericht is verwijderd

Om te reageren moet je ingelogd zijn.