Volg hier de derde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015
dinsdag 16 juni 2015 om 12:55 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Ronde van Zwitserland 2015

Tom Dumoulin staat na drie dagen Ronde van Zwitserland nog steeds in de leiderstrui. Vandaag staat er in de rittenkoers een iets éénvoudigere etappe op het programma, wat kansen biedt voor de sprinters en aanvallers. Sprinters moeten wel het pittige rondje in de slotfase van de rit kunnen overleven. Kan Peter Sagan door bonificatieseconden de gele trui overnemen van onze landgenoot?

Om tien over één wordt het peloton losgelaten op het parcours. De aankomst wordt verwacht tussen zes uur en half zeven. Vanaf vijf minuten over half vijf is Eurosport er live bij. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing: Ronde van Zwitserland 2015 (WielerFlits)

Deelnemerslijst
Website organisatie
Parcours

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
122 Reacties
1 3 4 5
16-06-2015 17:54
Lutsenko doet hier een Küng?
16-06-2015 17:55
@rahimns: ik ga in dat geval barcasportz een pm sturen om wat tips voor mijn tourspellenteams te vragen :)
16-06-2015 17:57
Honig herkent de renners wel snel.
16-06-2015 17:57
@poeksel lol
16-06-2015 17:58
Weer een klein groepje hoor, moet voor Sagan zijn.
Edit: Big John er dus bij, wordt een stuk lastiger nu.
16-06-2015 18:00
Volgens mij zie ik Degenkolb ook nog zitten.
16-06-2015 18:01
Thomas er nog bij?
16-06-2015 18:01
Degenkolb helemaal voorin het Peloton, zeer knap.
16-06-2015 18:02
degenkolb vs sagan
16-06-2015 18:04
Bling!
16-06-2015 18:05
Matthews wint! Van Avermaet en Sagan te vroeg.
16-06-2015 18:05
Dit bericht is verwijderd
16-06-2015 18:05
Gesink en Vanmarcke de Jumbo's die mee waren?
16-06-2015 18:06
Helaas net niet zwaar genoeg voor Gesink.
Maar toch weer een bevestiging dat die in hele goede vorm verkeert en goed bezig is naar de TDF!
16-06-2015 18:07
Morgen Lotto met Gesink en Ten Dam verwacht beide heel goed van voren.
Gesink bij de beste 5 en Ten Dam bij de beste 10 hopelijk.
16-06-2015 18:07
Zou Rojas kunnen zijn die viel
16-06-2015 18:10
Dumoulin won proloog, dan zijn zijn hondersten toch altijd beter?
16-06-2015 18:10
Is het van dat je in de laatste 3 kilometer geen verlies kan oplopen of wel
16-06-2015 18:14
@keshi, als Sagan, op 7 seconden en 88 honderste eindigde van Dumoulin wordt dat afgerond als 8 seconden, maar is het net wat minder. Als hij dan die 8 seconden goedmaakt, staat hij voor op honderdsten, maar dat bleek niet het geval ;)
16-06-2015 18:20
@Lance Beenstrong

Dank je, wist niet dat ze afronden, dacht altijd dat ze alleen de hele seconden voor de komma pakten. Weer wat geleerd.
16-06-2015 18:42
Wat zijn eigenlijk de gevraagde vaardigheden om als co-commentator bij Eurosport uitgenodigd te worden. Honig herkent de renners inderdaad snel maar volkomen ongeschikt als commentator. Wat een monotoon stemgeluid. En wie is Simon Klarrek? Wat mij betreft concentreert Reinier zich nog voornamelijk op het wielrennen zelf. Om van van Bellegem (we gaan er even tussen uit voor een korte (3 minuten) onderbreking en Jose Been( hinnik, grinnik, giechel) maar niet te spreken.Fijn dat ik bij Eurosport kan kijken maar daar is ook alles mee gezegd. Zodra er weer alternatieven zijn ben ik vertrokken.
16-06-2015 19:23
@Keshi, zie in andere topic, dat wat jij noemt klopt. Ik snap dan niet dat Sagan nu op een hele seconde staat, maar 't zal wel ;)
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.