Volg hier de derde etappe in de Eneco Tour 2015
woensdag 12 augustus 2015 om 12:17 Volg in Google

Volg hier de derde etappe in de Eneco Tour 2015

Na aankomsten in Bolsward en Breda arriveert de Eneco Tour vandaag in België. De derde etappe is 172 kilometer lang en start in Beveren. De aankomst is in Ardooie, waar de snelle mannen waarschijnlijk hun laatste kans krijgen om een etappe te winnen.

Jesper Asselman leeft zijn droom nadat hij gisteren dankzij bonificatieseconden de leiderstrui bemachtigde. Kan hij die vandaag behouden? De etappe begint om 12.25 uur. Rond half vijf weten we of de renner van Roompot Oranje Peloton opnieuw het witte tricot om zijn schouders mag hangen.

Sporza en Eurosport doen weer live verslag. De uitzendingen beginnen rond kwart voor drie. De Limburgse zender L1 heeft ook rechtstreeks beelden. De voorbeschouwing begint omstreeks half drie.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours derde etappe

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Twitter)
Liveticker (Sporza)

Livestream L1 (vanaf 14.15 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
34 Reacties
12-08-2015 12:46
Nou Asselman, gewoon weer meezitten in de ontsnapping van de dag :) :)
12-08-2015 12:50
Veuchelen, Boucher en Theuns hebben 3 minuten. De eerste twee zaten in rit 1 ook in de ontsnapping.
12-08-2015 13:02
Mooie dag vandaag, twee Nederlandse talenten die in de leiderstrui mogen starten in twee leuke rondes.
12-08-2015 13:21
Veuchelen, Theuns en Boucher hebben 3 minuten voorsprong.
12-08-2015 13:36
Laat me raden... De koplopers mogen sprinten voor de Gouden Kilometer, tussen kilometer 20 en 10 voor de aankomst worden ze teruggepakt waarna Greipel de sprint wint.
12-08-2015 13:52
@Hoofdisvrij: jij mag nooit meer raden. Je vergeet nog wel iets: Het treintje van TLJ ziet er geweldig uit tussen km 8 en 5 en Hofland wordt 12e :).
On: benieuwd of Roompot nog iets leuks probeert op het laatst, maar ik vermoed dat ze lekker op kop gaan rijden en de uitslag van de massasprint afwachten. Ze hebben wel erg veel geluk nodig om de trui te houden.
12-08-2015 14:01
Zou Roompot niet proberen om de koplopers voor de gouden kilometer al terug te pakken, en zo nog wat boni's proberen te sprokkelen?
Jongens zoals Greipel en Viviani zullen daar niet mee doen denk ik, die zullen hun krachten sparen voor de etappewinst?
12-08-2015 14:40
@Puffin87, dat denk ik niet, de ploeg is niet sterk genoeg om de hele gouden kilometer het tempo zo hoog te leggen. Mannen als Gilbert zijn een stuk sterker als Asselman
12-08-2015 14:51
@puffin87, opleidingsploeg zijnde zouden ze het gewoon moeten proberen. Niks te verliezen.
12-08-2015 15:02
@ Scotty, euh jawel: een leiderstrui. Tenzij je ervan uit gaat dat ze die aan de meet toch kwijt gaan spelen.
12-08-2015 15:10
Leuk hoor zo'n oranje trein op kop!
12-08-2015 15:20
Ai, die ligt er niet lekker bij.
12-08-2015 15:21
Die Izagirre gaat in de remmen knijpen
12-08-2015 15:36
Hoe kan met het parcours uittekenen en controlen dit niet als gevaarlijk punt gemarkeerd worden met dat drempeltje? Vragen om valpartijen!!
12-08-2015 15:52
Theuns sterk hoor.
12-08-2015 16:05
Benieuwd of Hofland opnieuw gaat falen om zich te positioneren voor de sprint. De helft van de sprint etappes die Hofland rijdt komt die niet eens aan sprinten toe.
12-08-2015 16:10
@SS

Volgens mij bepaal jij dat niet. Goede argumenten ook om mij tegen te spreken
12-08-2015 16:13
Wat een saaie bedoeling!

@xistnc
Giant veeeeeel te vroeg.
12-08-2015 16:14
Welke halve zool heeft bedacht om in de finale aan een kant van de weg gewoon het verkeer te laten staan?
12-08-2015 16:15
hmm waar zit hofland
12-08-2015 16:15
Hofland zit weer te ver
12-08-2015 16:16
[url=http://www.wielerflits.nl/huisregels]Anti-supporteren is niet toegestaan.[/url]

Maar er staat ook dat je niet moet reageren op vervelende of ongepaste reacties, dus bij deze verwijderd.
12-08-2015 16:18
Als dat onder Anti supporteren bestaat is er echt iets mis.
12-08-2015 16:20
Boonen? Toch wel verrassend
12-08-2015 16:20
knap van boonen, maar wat stoor ik me aan `TLJ,
rijden constant van voren maar kijken geen 1 keer om naar hofland. `man man man

Om te reageren moet je ingelogd zijn.