Volg hier de cross in Otegem 2017
maandag 9 januari 2017 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de cross in Otegem 2017

Er wordt vandaag weer gecrosst in België. Ditmaal strijkt het veldritpeloton neer in Otegem, waar we voor het eerst sinds de valpartij van Mathieu van der Poel weer een duel krijgen tussen de twee toppers van het veldrijden.

Naast Van der Poel en Wout van Aert staan ook de meeste andere bekende veldrijders aan de start. Vorig jaar ging de zege naar Van der Poel. Kan hij vandaag opnieuw winnen?

De wedstrijd is helaas niet te bekijken in Nederland. Beelden zijn enkel te zien via Play Sports, het Belgische betaal-kanaal van Telenet.

Links:
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
19 Reacties
09-01-2017 14:57
Iemand een stream?
09-01-2017 14:58
Dit bericht is verwijderd
09-01-2017 14:59
@Striga
Er is een livestream op youtube!
09-01-2017 14:59
http://sebn.sc/sebn-5.php
09-01-2017 15:02
Thx!
09-01-2017 15:34
Ik schakel net in, wat is er met Van Aert?
09-01-2017 15:36
Dit bericht is verwijderd
09-01-2017 15:38
Maar geen val/pech/slechte start of iets dergelijks
09-01-2017 15:41
Dit bericht is verwijderd
09-01-2017 15:42
Geen zin en/of een kater
09-01-2017 15:44
Ok, thnx voor het antwoord
Krijgt em eens een moddercross...
09-01-2017 15:46
Wout gaf vanmorgen een interview dat het gisteren laat geworden was en dat hij slecht geslapen had. Hij had al aangegeven een snipperdag te nemen vandaag, dat zei ook Niels Albert.
09-01-2017 15:48
Zal wel heel blij zijn geweest dat hij toch nog een truitje heeft volgens jaar, wanneer Mathieu weer in de regenboogkleuren rijdt :)
09-01-2017 15:49
Teveel gezopen...
09-01-2017 15:55
@Dveck: Dit is echt geen waardemeter vandaag hoor. Het zal er om spannen op het WK. Wout reed gisteren rond als een gek en maakte echt wel indruk, hij heeft ook iets beter dat vermogen om te pieken. Ik zie de kansen 60/40 ongeveer in het voordeel van Mathieu.
09-01-2017 15:55
Mag dit ook als ´flauwtjes´ worden bestempeld? ;)
09-01-2017 16:03
@TykkeThor: Mathieu heeft dit bij mijn weten dit seizoen al zeker 3-4x meegemaakt... ;)
09-01-2017 16:05
Sappig parcours. Saaie koers.
09-01-2017 16:16
Wereldkampioen onwaardig gedrag van van Aert en onprofessioneel.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.