Volg hier de Brussels Cycling Classic 2015
zaterdag 5 september 2015 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de Brussels Cycling Classic 2015

In België staat vandaag de Brussels Cycling Classic op het programma. Een deelnemersveld van 24 ploegen begint aan een wedstrijd van 199,8 kilometer. Onder meer Marcel Kittel, Tom Boonen en Arnaud Démare maken hun opwachting. LottoNL-Jumbo en Roompot Oranje peloton zorgen voor de Nederlandse inbreng. De verwachting is dat deze wedstrijd – voorheen bekend als Parijs-Brussel – uit zal uitdraaien op een sprint. Wie wordt de opvolger van André Greipel?

De officiële start is om 12:00 uur. Vanaf 14:30 is de wedstrijd live te volgen op de Belgische zender Een. De aankomst wordt verwacht tussen half vijf en vijf uur. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing Brussels Cycling Classic 2015
Website organisatie
Liveticker

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
61 Reacties
05-09-2015 14:30
5 renners (met 3 Belgen) hebben 2.40 minutenDe vlucht van de dag bestaat uit drie Belgen: Jelle Wallays, Sébastien Delfosse en Kevin Van Melsen. Ze hebben het gezelschap van een Rus, Daniil Fominych, en een Italiaan, Alessandro Malaguti.
05-09-2015 14:43
Wagner opgegeven. Nou, daar gaan de sprintkansen voor TLJ.
05-09-2015 14:44
Voor zover Wagner uberhaupt kansen had gehad in dit veld en met die fysieke ongemakken waar hij al tijden meer koerst.
05-09-2015 14:49
De kalende kempenaar gaat 'm pakken!
05-09-2015 14:54
Wagner moet nog blijven doorkoersen om de ploeg te vullen lijkt het op.
HIj zou toch geopereerd (lies?) moeten worden of is dat al verschoven naar de winter?
05-09-2015 15:30
Wagner afgestapt en Leezer gevallen en op achterstand.
05-09-2015 15:47
Kittel gaat het sowieso niet worden vandaag.
05-09-2015 15:50
Kittel, tja :/...
05-09-2015 15:55
Vanmarcke stevige training. Kittel opgegeven.
05-09-2015 16:31
Arnaud Demare begint echt treurig te worden. Zo onvoorstelbaar slecht dit jaar.
05-09-2015 16:33
TLJ ook wel treurig hier. Etixx met de hele ploeg op kop en geen enkele Lotto Jumbo man in het peloton.
05-09-2015 16:34
Vanmarcke weer eens triest: beetje in beeld en dan nergens als t belangrijk is. Devolder II aan t worden zo.
05-09-2015 16:37
@Turtlehead
Als Sep ooit eens zo'n erelijst bij elkaar kan fietsen ;)
05-09-2015 16:40
Roompot!!!!!!!!!!!!
05-09-2015 16:40
jaaaaa! Groenewegen!
05-09-2015 16:40
Groenewegen wint!?!
Mooie overwinning voor Roompot!

Edit: als ik de beelden zo zie...lijkt hij me toch 2e te zijn geworden.
05-09-2015 16:40
Kan ook niet anders, want: Nederlander ;)
05-09-2015 16:40
Mooi resultaat voor Van Groenewegen en Roompot!

edit: Lijkt toch Jans.
05-09-2015 16:41
Wow! Groenewegen!
05-09-2015 16:41
Heerlijk! Haha, Etixx=fail.
05-09-2015 16:41
Jans wint
05-09-2015 16:41
oef, close nog
05-09-2015 16:41
Ik denk toch Jans'.
05-09-2015 16:41
Nou laten we nog even afwachten... Meestal op tv-beelden van de zijkant vertekent degene het dichtst bij de camera. Die lijken beter geplaatst dan ze daadwerkelijk zijn.
05-09-2015 16:41
Jans

Reacties zijn gesloten.