Tour 2018: Volg hier de ploegenpresentatie
donderdag 5 juli 2018 om 17:45 Volg in Google

Tour 2018: Volg hier de ploegenpresentatie

De organisatie van de Tour de France presenteert vanavond alle deelnemende ploegen en haar renners aan het Franse publiek. Tussen 18.30 uur en 20.00 uur zullen de hoofdrolspelers voor de komende drie weken acte de présence geven.

De ploegenpresentatie is live te volgen op de Eurosport Player en via de Facebook-pagina van de Tour de France zelf.

Links
Livestream (Facebook Tour de France)


Meld je aan en speel onze Voorspelgame!


Wielerflits Magazine is jouw Tourgids!


De Zomergids 2026 van Wielerflits Magazine is maar liefst 220 pagina's dik en staat barstensvol mooie wielerverhalen. En het is niet voor niets De Meest Complete Tour de France Gids. In onze Zomergids lees je alles over de Tour de France en de Tour Femmes, van etappes tot favorieten en indrukwekkende achtergronden over de teams en de bergen. Je leest over Jonas Vingegaard, de knechten van Tadej Pogačar, Lucien Van Impe, Mathieu van der Poel, Raymond Poulidor, Rick Pluimers en nog veel meer!

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
32 Reacties
05-07-2018 20:03
Wat is de reden dat direct energie als laatste mag? Beetje apart als de top 3 net is geweest
05-07-2018 20:06
De ploeg heeft haar basis in de Franse regio Vendée, zie ook hun shirts
05-07-2018 20:07
Belooft voor de rest van de tour met sky. Uitgejouwd tot en met.
05-07-2018 20:09
Een ding kan ik wel concluderen: heel ongemakkelijk gaat het zeker worden. Hier hoor je hoe erg (voor wielrenbegrippen) Sky wordt uitgescholden en uitgefloten: https://twitter.com/ProCyclingStats/status/1014932231146606592
05-07-2018 20:13
Alleen al daarom hoop ik dat hij snel uitvalt door eoa 'normale' koersmalheur.
Ik heb geen zin in lange tijd veel focus op het randgebeuren betreffend Froome.
05-07-2018 20:42
Tja, ik kan er niet zo over in zitten dat boegeroep. Vrij menselijk als je van de sport houdt en die ploeg ziet je niet meteen overloopt van enthousiasme. Sterker nog, enige antipathie is wel begrijpelijk.
05-07-2018 21:05
Ik vraag me af of er een hypocrieter volk is dan de Fransen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.