Tour 2018: Volg hier de ploegenpresentatie
donderdag 5 juli 2018 om 17:45 Volg in Google

Tour 2018: Volg hier de ploegenpresentatie

De organisatie van de Tour de France presenteert vanavond alle deelnemende ploegen en haar renners aan het Franse publiek. Tussen 18.30 uur en 20.00 uur zullen de hoofdrolspelers voor de komende drie weken acte de présence geven.

De ploegenpresentatie is live te volgen op de Eurosport Player en via de Facebook-pagina van de Tour de France zelf.

Links
Livestream (Facebook Tour de France)


Meld je aan en speel onze Voorspelgame!


Wielerflits Magazine is jouw Tourgids!


De Zomergids 2026 van Wielerflits Magazine is maar liefst 220 pagina's dik en staat barstensvol mooie wielerverhalen. En het is niet voor niets De Meest Complete Tour de France Gids. In onze Zomergids lees je alles over de Tour de France en de Tour Femmes, van etappes tot favorieten en indrukwekkende achtergronden over de teams en de bergen. Je leest over Jonas Vingegaard, de knechten van Tadej Pogačar, Lucien Van Impe, Mathieu van der Poel, Raymond Poulidor, Rick Pluimers en nog veel meer!

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
32 Reacties
05-07-2018 18:05
Bij mij geeft eurosport 1 alleen maar tennis aan de rest van de avond?
05-07-2018 18:07
Idem dito.
Maar NOS.nl zendt uit
05-07-2018 18:26
Staat er inderdaad bij, bij "de sport van vandaag", maar kan nog niks vinden op nos.nl
05-07-2018 18:44
https://nos.nl/livestream/2239784-tour-de-france-ploegenpresentatie.html

wat een creep die animateur.
en de renners staan er niet erg geestdriftig bij
05-07-2018 18:48
Er staat eurosportplayer nieteurosport.....
Het enthousiasme van tlj spat er vanaf
05-07-2018 18:52
ik herkende Voeckler eerst niet zonder tong uit de mond
05-07-2018 19:08
Nibbles! Staat precies toch al wat magerder tzal nodig zijn
05-07-2018 19:14
Is MC paardestaart niet die ene purno de porno-acteur (edit: Frans-Amerikaanse volkszanger)? En renners met (kop)telefoons is toch ook geen porum... Verder een zeer spectaculaire show!

Zou fantastische stunt zijn als Sky zich alsnog bedenkt en afziet van deelname. Moeite waard om te blijven kijken.
05-07-2018 19:20
Waarom nu toch weer zo'n vrouw-onterende act ?
05-07-2018 19:24
Misschien pakt Froome de microfoon en houdt hij onder het boegeroep een toespraak over de tand des tijds. Het nu nog tamme publiek schreeuwt dan de longen schor, terwijl ze hun rug naar hem toedraaien en de duimen omlaag doen. Froome finisht stoicijns zijn toespraak en gooit met zijn ploeggenoten bloemen het publiek in. Tevreden over dit charme-offensief verlaten ze goedgeluimd het podium, terwijl de Fransen de bloemen vertrappen.
05-07-2018 19:24
@ikbenprocycling,
? Wat gebeurde er? Ik keek een paar minuten niet.
05-07-2018 19:25
Sausage fest confirmed!
05-07-2018 19:27
Ok leegloper, je hebt me een reden gegeven dit uit te kijken

ps vunzige dansact in de vier maillots ;-)
05-07-2018 19:35
Oeps, de animateur zei het nieuwe F word
05-07-2018 19:39
De sprinters zijn als altijd de extraverte binkies van het peloton, en de gezondst ogende (tot de bergen althans)
05-07-2018 19:50
Kan er per team niet 1 soigneur voor camerapiet spelen ? geen gezicht die renners met die phones

2030 Jan Jansen op NPO2
05-07-2018 19:55
Geraint Thomas: "We love the French." :)
05-07-2018 19:56
Froome kan gewoon zijn Sky shirt aanhouden de hele Tour, zal vanzelf geel kleuren.
05-07-2018 19:57
Lekker ongemakkelijk dit...
05-07-2018 19:57
Vox populi. Ongekend en veelbelovend...
05-07-2018 19:59
Zie Moscon kijken bij dat boegeroep. wtf, dit gebeurd gewoonlijk nooit. Zo hoort het niet.
05-07-2018 20:00
Wat bij mij beklijft van deze presentatie: de renners are 'really looking forward to it'
05-07-2018 20:01
Froome lijkt wel op Rutte, altijd maar lachen....
05-07-2018 20:01
Lekker bezig leegloper

Keihard boe roepen bij de presentatie van een ploeg is natuurlijk wel wat suf, zeg gewoon 'jeej!' Precies hetzelfde als wat je doet wanneer ze voorbij rijden live. Sommige dingen zijn simpel.
05-07-2018 20:02
Echt lollig. Ik hoopte dat Froome er nog wat van zou zeggen. Een grapje erover of nog lekker wat extra olie op het vuur. Maar dat laatste hoeft misschien niet.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.