Wout van Aert en Jumbo-Visma praten binnenkort over contractverlenging

Wout van Aert en Jumbo-Visma praten binnenkort over contractverlenging

© Cor Vos

maandag 2 november 2020 om 06:30

In de rand van het interview over het parcours van de Tour de France van 2021 gaf Wout van Aert aan dat hij binnenkort aan tafel zit met het management van Jumbo-Visma om te praten over zijn toekomst bij de ploeg.

Van Aert heeft nog een overeenkomst met het Nederlandse WorldTour-team tot eind 2021, maar na zijn sterke prestaties van de voorbije maanden is het logisch dat beide partijen vervroegd samenzitten om het huidige contract open te breken en te verlengen.

Of, naast het financiële aspect, zijn rol in de Tour de France bij die besprekingen een belangrijk item wordt, wilden we weten. “Dat moet niet op papier staan, maar ik vind een carrièreplanning wel belangrijk”, zegt Van Aert. “Ik ben ambitieus en heb doelen die ik wil najagen. De bespreking komt er binnenkort en dan zullen we het inderdaad ook over het sportieve hebben. Maar wat dat betreft zitten de ploeg en ikzelf op dezelfde golflengte.”

Waarmee de winnaar van onder meer Milaan-San Remo en twee Tour-etappes laat uitschijnen dat hij een verlengd verblijf bij het team van manager Richard Plugge wel ziet zitten. “Ik heb dit jaar mijn beste niveau gehaald, mede omdat ik van deze ploeg deel uitmaak. Het is een omgeving waarin ik me thuis voel en waarin ik op mijn best presteer.”

Dit artikel delen:

54 Reacties

jan jansen 2 november 2020 om 07:00

De rol in de tour?
Alle ballen op geel, alle krachten moeten gespaard worden.
Dus geen etappe overwinningen en daardoor eventueel een tegenstander niet op meer achterstand rijden (waaieretappe).

peterwinnen 2 november 2020 om 07:44

Ze hebben erg weinig gewonnen inderdaad…

Groetjesaandevoetjes 2 november 2020 om 07:49

Zie hem graag in de Tour, maar wellicht dat de Giro een zak startgeld heeft klaar liggen (alla Sagan)? Wint dit jaar milaan-san remo en strade bianchi. Klassiekers+giro en dan voorbereiden op de OS?

harryjohan71 2 november 2020 om 08:37

Klopt, dit jaar maar 3 overwinningen in de Tour

Arie den Blanken 2 november 2020 om 21:36

Dit gaat bijna altijd voornamelijk over het financiële aspect. Het programma en rol in de ploeg is zoals Van Aert al aangaf bijzaak.

steven2743 2 november 2020 om 07:46

Absoluut niet bijtekenen. Niet je hele carrière opofferen om te knechten voor een paar Nederlanders en een Sloveen. Bij elke andere ploeg had jij naast die paar klassiekers ook de Tour gewonnen.
Liefs, Wuyts

doorak 2 november 2020 om 16:24

Troll.

Arie den Blanken 2 november 2020 om 21:39

Of ze moeten hem zodanig of meer betalen dan wat de norm is voor de absolute kopmannen in andere ploegen

Turtlehead 2 november 2020 om 07:47

Lekker naar Ome Pat gaan. Daar word je altijd ondersteund :)

Serieuze modus: ik hoop dat ie blijft.

Romāns Vainšteins 2 november 2020 om 07:56

Ik zou als Jumbo de poot stijf houden en simpelweg eisen dat de tour in dienst van geel met hier en daar een gooi naar ritzege, in geaccidenteerde spurts, niet de massaaankomsten, afgewerkt dient te worden. Kopmanschap in de eendaagse koersen in ruil er voor.

Een contract opstellen dat per definitie uitgaat van een nog immer groeiende curve of een langdurig vasthouden van het huidige niveau lijkt me ook niet handig. Doe dat er dan als prestatiebonus bovenop. Dikke kans dat dit, zeker in verhouding, het beste jaar ooit van van Aert was.

Tenslotte kan ik me perfect voorstellen dat ze hem dolgraag willen houden maar levensbelang is dat zowel voor hen als de volger ook niet. Bij EF zou hij even goed zijn als hiero.

harryjohan71 2 november 2020 om 08:40

Voor de sponsor is een langer verblijf van Wout ook belangrijk.

Koersmaniak 2 november 2020 om 09:30

Ik moet lachen: kopmanschap in de eendagswedstrijden in ruil.
Je kan niet eens spreken van een ruil, Van Aert is kopman in de klassiekers, punt. De ploeg heeft niemand anders die in aanmerking komt.
Het zou interessanter zijn voor Van Aert als er hem ook goeie renners ter ondersteuning beloofd worden.

Domestique 2 november 2020 om 10:51

Vraag zal inderdaad zijn, hoe goed van Aert is volgend jaar. Als hij en bij uitbreiding van der Poel er weer zo bovenuit steken, gaan andere ploegen in de klassiekers toch veel meer proberen hun collectief uit te spelen (aangezien hun kopmannen in de diepe finale toch niet op kunnen tegen De Twee). En dan zal het (voor beide veldrijders) heel moeilijk worden als je de sterkte van hun teams bekijkt.

Een rol voor van Aert in de Tour zoals dit jaar lijkt me prima, maar geef hem dan op zijn beurt betere ondersteuning in het voorjaar.

En aangezien Wout zelf al spreekt over groen (en dat hij niet te veel kansen meer wil laten schieten), vrees ik dat het voor Jumbo heel moeilijk wordt om de puzzel te leggen.

Roglic is het hele jaar door in topvorm en doet overal mee voor de prijzen (al denk ik dat Tourwinst misschien toch moeilijk wordt) en die wil gewoon een team rond hem gebouwd hebben in de Tour. En terecht. Daarnaast kan die ook wat kleinere rondjes meepikken, nog als kopman naar de Vuelta en eigenlijk zelfs de Waalse klassiekers doen.

Dan heb je Dumoulin en Kruijswijk, die ook nog eigen ambities koesteren en niet zomaar willen knechten voor Roglic. Kruijswijk kan je nog naar de Giro sturen, maar ik denk dat Tom diep vanbinnen toch echt nog de Tour wil winnen (zeker eentje met 2 tijdritten).

Dan zit je nog met een Kuss, die ik toch ook geen jaren aan een stuk meer blind zie knechten.

En tot slot heb je nog Groenewegen, zowat de snelste sprinter ter wereld, die ongetwijfeld ook naar de Tour wil.

Zelfs al kun je al dit geweld houden, kan ik me toch niet inbeelden dat dan nog ruimte is om een paar mannen voor Wout te halen voor het voorjaar.

SoloSlim 2 november 2020 om 12:23

Wout moet altijd naar de Tour.. en wat helpen hoort daarbij.
Maar de tectiek van Jumbo kan wel in vraag gesteld worden. Uw hele team opofferen terwijl je juist van je collectieve sterkte kan profiteren, niet slim. Zeker niet in de eerste 2 weken.

Arie den Blanken 2 november 2020 om 19:32

Die poot stijf houden zal alleen lukken als in ruil daarvoor grote toevoeging van euro’s er aan vast zit t.o.v. zijn huidige verbinding.

Secondant 2 november 2020 om 08:02

Is het heel gek om te denken dat het misschien wel beter is als Roglic na dit jaar Jumbo Visma verlaat? Ik weet dat hij nog een contract heeft, maar hij zal ongetwijfeld elders (veel) meer kunnen verdienen. En Jumbo-Visma heeft genoeg paarden om op te wedden in de Tour (Kruijswijk, Dumoulin, Van Aert, Groenewegen). Roglic is misschien wel de veelwinnaar (qua rondewerk), maar ook het minst een uithangbord van de ploeg/sponsor.

Kevin Lowagie 2 november 2020 om 08:37

Nee, maar ik hoop dat ze Roglic behouden. Hij behaalt resultaten en is constant op topniveau. Vooral Groenewegen zou wel eens kind van de rekening kunnen worden. Een sterke onderhandelingspositie zal hij niet hebben voor een nieuw contract. Ik hoop ook dat Jumbo Visma geen toptalenten als Vingegard en Kuss laat gaan om het salaris van Dumoulin te kunnen betalen.

harryjohan71 2 november 2020 om 08:44

Roglic is wel degelijk belangrijk voor een sponsor. Heb je gezien hoeveel de ploeg in beeld is in de Tour en in de Vuelta? Zonder Roglic had JV nooit zoveel aandacht in de pers en op TV gekregen. Positieve publiciteit is heel belangrijk voor een sponsor en hiervoor zorgt Roglic. Vinigaard, Gesink en Hofstede rijden de afgelopen dagen goed in beeld en de supporters van JV genieten daarvan.

josemanuelfuente 2 november 2020 om 08:46

Maar is van Aert commercieel niet van meer waarde voor JV?

Secondant 2 november 2020 om 09:14

Dat in beeld rijden word overschat. Iedereen die de Vuelta kijkt, kent Jumbo Visma van naam. Net als dat iedereen Movistar, Astana of QuickStep kent. Als jij dus een nieuw laminaatvloertje zoekt, en je komt QuickStep tegen, dan volgt er een moment van herkenning. Het om beeld rijden is juist interessant voor ploegen waar de wielervolger nog niet volledig de naam van kent of herrinert (de pro-conti teams).

harryjohan71 2 november 2020 om 09:16

In de GT is Roglic publicitair van meer waarde dan wel evenveel waarde als Van Aert. In het klassieker seizoen natuurlijk Van Aert. Iedereen weet dat de Tour publicitair het belangrijkste is. Zowel Roglic als Van Aert, maar ook Dumoulin en de overige renners hebben daar veel publiciteit gegenereerd. Oftewel JV wil beide renners graag behouden.

harryjohan71 2 november 2020 om 09:20

@Secondant Er zijn genoeg Nederlanders die voornamelijk de Tour volgen. Deze Nederlanders zien Visma en de overige sponsors voor het eerst in de Tour. Het is niet alleen Jumbo en Visma die de ploeg sponsoren. Ook de overige sponsoren komen bij de Tour in beeld. Bijvoorbeeld het merk van de fietsen

tetedelacourse 2 november 2020 om 10:45

In beeld rijden is natuurlijk wel belangrijk. Je wil als sponsor waar voor je geld en er is geen sponsor die een ploeg sponsort voor de krantenkoppen en uitslagen op maandagmorgen.

Jumbo is toch ook nog steeds met commercials op tv? Dat is echt niet voor het moment van herkenning als iemand “bakje champignons” zoekt. Het gaat ze om opbouwen van (geholpen en niet geholpen) Brand Awareness, Consideration en daar kopen ze mediadruk voor in. Die hebben gewoon uitgerekend: Sponsorbudget van 10 mln koopt met commercials X mediadruk (GRP’s). Een gemiddelde wielerploeg rijdt zoveel minuten in beeld? Ok, dan is dat ons zoveel waard. Red je die minuten niet? Dan ga je maar in de ontsnapping. Rijd je (zoals Jumbo dit jaar) overal in de leiderstrui in beeld? Dan zijn ze spekkoper vs wat ze anders in commercials hadden gestopt.

bartp25 2 november 2020 om 11:05

TJV heeft 5 uithangborden: Van Aert (de belangrijkste, ook vanwege de poging van Jumbo om te groeien in Belgie), Roglic ( is qua klassementsman gewoon de beste van de ploeg, nationaliteit speelt mijn inziens een mindere rol daarin) Groenewegen ( mits fit zowel mentaal als fysiek 1 van de beste sprinters ter wereld). Deze 3 hebben ook al meermaals prestaties geleverd. Dan heb je Dumoulin, het gedroomde uithangbord, maar heeft nog niks laten zien, met de nadruk op nog. Komend jaar is het jaar van de waarheid voor hem. Als laatste Kruijswijk, misschien wel iemand met nog minder uitstraling dan Roglic, enkel een Nederlander. Heeft nooit overwinningen, ook geen winst in de kleine rondes. Keuzes lijken mij simpel, de eerste 3 hebben mits fit de eerste keuzes.

Dr op en dr over 2 november 2020 om 11:14

hahaha de nummer één van de wereld uit je ploeg zetten om vervolgens voor een uitgebluste Dumoulin en een sprinter te gaan die geen molshoop over komt (DG). Van Kruijsraketje moeten we ook nog maar afwachten wat hij volgend seizoen doet op 136 jarige leeftijd en een seizoen zonder amper te fietsen. (2020)

Wheely 2 november 2020 om 11:21

@tendam
Toch blijft het wat vreemd, die merken die wielerploegen sponsoren. Jumbo heeft zichzelf als wielerploeg internationaal op de kaart gezet, ze krijgen eigenlijk veel meer exposure dan nodig. Wie weet bijvoorbeeld wat een merk als NTT doet en zo ja wat hebben ze er eigenlijk aan als jij dat weet? Het merendeel van de sponsors zijn vage lokale merken, uitzonderingen daargelaten. Van Alpecin, Bora en Quickstep snap ik het bv een stuk beter.

Panache 2 november 2020 om 13:41

@bartp25
Heel soms maakt Jumbo commercials voor het mainstream publiek met daarin hun sporters. Verstappen, Dumoulin en een schaatser zijn daar voor gebruikt. Dat doet vermoeden dat het no.1 commerciële uithangbord binnen hun wielerploeg gewoon Tom Dumoulin is (ondanks zijn nét niet vorm van dit jaar).

doorak 2 november 2020 om 16:46

@Wheely, binnen mijn kennissenkrig, netwerk weet ik van twee multinationals die afgelopen jaar voor NTT gekozen hebben.
De eerste is een finaniėle instelling, dienstverlener waar de IT manager en de CFO redelijk fanatiek cyclo’s rijden. Ze hadden op de short list IBM, HP, Accenture, Atos Origin en NTT toegevoegd omdat ze wilden weten waar NTT mee zou komen. Het voorstel van NTT zag er verrassend goed uit en NTT kreeg de kans nadat men 2 grote referenties had bezocht.
Een half jaar later kiest een groot mijnbouwbedrijf die tevens ( fiscaal) alhier kantoor hebben voor NTT. De IT manager had eea vernomen van de Ned fin instelling en is een sportfanaat, de reden dat hij al contact had met de IT mngr bij de fin instelling.

De uitrol van het eerste project loopt in de vele miljoenen. Wereldwijde implementatie en loopt minimaal 3 jaar. NTT was hier in beeld omdat men ze beter wilde leren kennen en de kans kregen ze omdat het met gunnen te maken had. Gunnen omdat ze op TV in beeld zijn en in ieder geval bepaalde volgers, de IT mngr en CFO ze daardoor kenden.

Dat die twee managers de komende jaren een paar keer vermits Corona in de auto’s een etappe mee mogen volgen en VIP dagen krijgen zal niet vreemd zijn. En nee, ze hebben vooral gekeken naar de kwaliteit en inhoud van het voorstel van NTT en de referenties die doorslaggevend waren, de VIP plaatsen zijn een bijkomstigheid maar evenwel doorslaggevend wellicht tov een IBM etc.

ProfrondeZevenbergen 2 november 2020 om 19:52

Zijn doorak en Tendam dezelfde persoon?

Wheely 2 november 2020 om 20:03

@doorak
Interessant, ja zoiets zal zeker meewegen dan. Wel jammer dat ze stoppen als sponsor.

@profronde
Nee, dat lijkt me niet. Hele andere schrijfstijl.

doorak 2 november 2020 om 21:58

@Zevenbergen, nee, heb 1 account, thats it.

Melkzuur 2 november 2020 om 09:09

Misschien wil ie niet persé (veel) meer verdienen, maar wil hij 2 renners in steun voor de klassiekers. 2 renners die hij zelf mag kiezen dan wel.

LB117 2 november 2020 om 09:13

Als Roglic de tour had gewonnen nu is er nog een stukje “unfinished business” voor beide partijen denk ik

S. Morgenstern 2 november 2020 om 09:19

Misschien heeft hij die al, aangezien er voor zijn ondersteuning de afgelopen periode drie renners zijn gehaald en drie zijn verlengd. Lijkt me sterk dat hij daar geen inspraak in heeft gehad.

Melkzuur 2 november 2020 om 09:27

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Nathan Van Hooydonck zijn eerste keuze was. Dit jaar was hij zo goed dat hij weinig of geen hulp nodig had, maar als hij volgend jaar een procentje minder is, heeft hij iemand nodig om af en toe een gat te dichten.

S. Morgenstern 2 november 2020 om 09:39

Zou evengoed Eenkhoorn kunnen zijn geweest inderdaad. Weten wij veel hoe Van Aert daar tegenaan kijkt. Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat hij tevreden is met de groep waarmee hij volgend jaar op pad gaat.

Melkzuur 2 november 2020 om 10:26

Je moet toch toegeven dat er een immens verschil is aan kwaliteit bij Jumbo-Visma tussen de ronderenners en de kern voor de klassiekers? Wat het rondewerk betreft hebben ze veruit de beste ploeg (al komt Ineos vanaf volgend jaar in de buurt), wat de klassiekers betreft staan ze zeker niet in de top 5. En dan moet de kopman voor de klassiekers nog helpen tijdens de Tour bovendien.

S. Morgenstern 2 november 2020 om 10:31

Klopt, Van Aert rijdt bij één van de beste rondeploegen van de wereld. Geen idee waarom dat relevant zou zijn voor de ideeën die Van Aert heeft over zijn eigen ondersteuning. Genoeg klassieke kopmannen die helemaal niet zitten te wachten op een ploeg om zich heen met meerdere andere kanshebbers.

Panache 2 november 2020 om 13:44

"wat de klassiekers betreft staan ze zeker niet in de top 5"
En dan 1e in San Remo, 2e in Lombardije, 1e in Luik en 2e in Vlaanderen.
Plus 1e in Strade, 1e in Piemonte, 3e Milaan Torino.
Dat in een seizoen zonder Amstel, Roubaix, San Sebastiaan en Canada brengt je sowieso binnen die top-5.

doorak 2 november 2020 om 16:54

Melkzuur zal bedoelen dat buiten WvA TJV niet in de top 5 tbv klassiekers voorkomt.
Echter met de nieuwe aankopen zal Wout voldoende ondersteuning hebben waarbij twee knechten tot diep in de fimale mee moeten kunnen om aanvallen af te slaan en gaten te dichten.
Daarbij, wanneer een Wout en Mathieu samen werken wanneer ze geïsoleerd zitten dan hebben ze niet veel hulp meer nodig.

Veel toppers hebben ook klassiekers gewonnen door gewoon op tijd te demarerren en vooruit te blijven ook omdat erachter werd getwijfeld of het regelmatig stil viel. Een DCQ is welocht veruit de sterkste klassiekerploeg maar daar is hij niet de absolute kopman, daar mag iedereen winnen als het maar ee DCQ renner is.

Witte Trui 2 november 2020 om 09:46

Ik zie eigenlijk ook wel wat in de opvatting van een 1 en 2 Tours geleden: beide keren top 5 in het klassement en verschillende dagwinnaars. Voor Groenewegen is komend seizoen Tour er eentje te vroeg denk ik, zeker met alle druk die daar ook op ligt. Laat hem de blauwdruk van dit seizoen nog maar een keer volgen.

Maar met Van Aert in een vrije(re) rol, met inspelen op groen, en de rest van de ploeg aanvallen en in dienst van eventueel geel. Dumoulin en Roglic sowieso mee, dan Gesink, Marin en Kuss buiten discussie. Dan kún je kiezen Kruijswijk als extra joker mee te nemen, maar botst dat wellicht met de Giro (zie ik hem graag nogmaals). Bennett wil volgens mij sowieso de Giro in het Olympische jaar. Ik opteer dan voor Hofstede en/of Bouwman als extra knechten: bergop inmiddels zeer degelijk en op het vlakke zeer waardevol.

Maar het is wat prematuur hier op in te spelen: de parcoursen Giro en Vuelta volgen nog, en het is de vraag hoe de wielerkalender 2021 er uit komt te zien én wat er van door zal gaan.

Bianchista 2 november 2020 om 10:27

Dat is dus duidelijk, Van Aert gaat bijtekenen. Is ook logisch want hij is voor de sponsor die België wil veroveren erg belangrijk.
Ik heb de indruk dat hij het in de Tour prima naar zijn zin heeft gehad in zijn knechtenrol met af en toe vrijheid om een etappe te pakken, ondanks dat Wuyts graag anders zou zien. Maar als volgend jaar Evenepoel weer meedoet zal de klassementshonger van Wuyts ook wel weer gestild worden.

doorak 2 november 2020 om 17:13

Juist, WvA wil in princiepe blijven zoveel is al lang duidelijk. Hij is voor Jumbo een mooi uithangbord maar geen absolute noodzaak om verder te groeien in België in wielerminded België heeft Jumbo al een goede naamsbekendheid.

Verder wat @Witte trui aangeeft.
Dat hij zich thuis voelt bij TJV is duidelijk en vooral hetgeen hij aangeeft;
“Dat moet niet op papier staan, maar ik vind een carrièreplanning wel belangrijk” “Ik ben ambitieus en heb doelen die ik wil najagen. De bespreking komt er binnenkort en dan zullen we het inderdaad ook over het sportieve hebben. Maar wat dat betreft zitten de ploeg en ikzelf op dezelfde golflengte.”
“Ik heb dit jaar mijn beste niveau gehaald, mede omdat ik van deze ploeg deel uitmaak. Het is een omgeving waarin ik me thuis voel en waarin ik op mijn best presteer.”

Wout gaf meermaals aan ook bij extra time koers in verdekte woorden dat hij geen ronderenner gaat worden. Althans toch zeker niet de komende jaren. Resteren zijn doelen, OS, klassiekers en op termijn of eerder wanneer dit in te passen valt de groene trui.

Het is dus het financiële plaatje wat aan zijn potentie tegemoet zal moeten komen en hoe TJV hem en wanneer echt kans geeft op de groene trui. Al het andere zijn ze het in feite al meerendeels overeens. Eigenlijk zijn ze al voor 80% rond zou je kunnen stellen wat ook uit zijn woorden blijkt.

Wellicht dat hij op termijn ook voor passende rondes van een week wil gaan zodra deze passen bij zijn capaciteiten, tijdrijden, redelijke beklimminge maar geen superbergen en etappes in de sprint winnen.

tetedelacourse 2 november 2020 om 10:47

Met van Aert praten over contractverlening, dat houdt wat mij betreft in “geef ‘m wat ie vraagt”.

Murcia 2 november 2020 om 10:52

Het gezeur van Wuyts is voor Wout volstrekt irrelevant, Hij zal er qua salaris enorm op vooruit gaan en heeft vertrouwen in zijn ploegmaten en staf. Rijden voor de groene trui zal al lastig worden als hij de OS gaat rijden, de kans op eerder afstappen in de Tour is dan aanwezig. De sponsoren zullen ook wel toezeggingen doen over ondersteuning voor de klassiekers wat nog wat makkelijker gaat worden na komend seizoen als een aantal dure contracten aflopen zoals Kruijswijk en Bennett.

harryjohan71 2 november 2020 om 11:02

Eerder afstappen in de Tour is geen optie volgens mij. Dit kun je echt niet van te voren afspreken. Stel je voor JV is Dumoulin en Gesink door valpartijen kwijt geraakt en Roglic rijdt in het geel. Ga je dan Van Aert uit de Tour halen ten faveure van OS met het risico de gele trui mis te lopen? Tuurlijk kan er zich een situatie voordoen dat Van Aert eerder uit de Tour kan stappen, maar dit zal bij een team als JV niet de insteek zijn aan het begin. De keuze zal zijn of OS en geen Tour of de combinatie OS en een volledige Tour. Meer smaken zijn er echt niet

doorak 2 november 2020 om 17:26

Het zal er vooral omgaan dat ze in grote lijnen mbt zijn doelen op één lijn zitten.
Scenario’s zoals hierboven omschreven, zover gaat men eea niet dichttimmeren in afspraken omdat er erg veel scenario’s in een koers te bedenken zijn en zelden dit zover wordt opgenomen.

Of zoals WvA zelf aangeeft mbt zijn rol in de TdF, ” dat moet niet op papier staan”. Ofwel het gaat hem erom of men op dezelfde lijn zit qua velerlei opties. Hij geeft duidelijk aan dat men niet alles kan en moet vastleggen.
Het geeft ook aan dat hij zich er prima thuis voelt en er vertrouwen is. Het zal erg gek moeten gaan wil die verlenging spaak lopen.

Daboytommy 2 november 2020 om 11:15

Heel goed. Verlengen deze man en daarna direct doorpakken met Sepp en George.

bartp25 2 november 2020 om 11:18

Ik verwacht geen problemen, beide partijen willen met elkaar verder, en de sponsoren zullen de waarde van deze topper inzien. Enige wat ik denk, en trouwens wat hij ook zou moeten doen, is versterking eisen in de voorjaarskern de komende jaren.

Dumoullema 2 november 2020 om 11:47

Teunissen is er ook nog, die had dit jaar met een blessure te maken. Als die volgend jaar fit is, is dat een goede klassierkerman naast Wout. Meer kopmannen heb je niet nodig.
Bij Klimklassiekers heeft TJM voldoende personeel.

Frank V 2 november 2020 om 12:58

Een Tour zoals hij die nu mocht rijden, een vervroegd vertrek voor de OS en nog een man van het kaliber Teunissen naast 'm in de klassiekers is wat hij verdient.

YogiBear 2 november 2020 om 13:01

Wat het ook wordt; het is goed dat het merendeel van de reageerders (incl ikzelf) niet dit soort onderhandelingen hoeft te doen.

doorak 2 november 2020 om 17:29

Goed gezien.

Glorious 2 november 2020 om 13:08

Wout en JumboVisma passes perfect bij elkaar. Heerlijk om ze te zien rijden!

Headlines

Materiaalzone

Populair