Wielertenues 2022: Bingoal Pauwels Sauces WB behoudt gele kleuren in nieuwe tenue

dinsdag 21 december 2021 om 13:56
Wielertenues 2022: Bingoal Pauwels Sauces WB behoudt gele kleuren in nieuwe tenue

foto: Bingoal Pauwel Sauces WB

Bingoal Pauwels Sauces WB heeft het tenue voor 2022 gepresenteerd. Veel verandert er niet aan de shirts: nog steeds kenmerkt het shirt zich door de felle gele kleur.

Het logo van Pauwels Sauzen is op dit tenue echter groter en beter zichtbaar. Net onder de borst staat het logo van het bedrijf dat vorig jaar meer is gaan investeren in het Belgische ProTeam. Ook het embleem van sponsor Color Code is toegevoegd.

Net als vorig jaar heeft Coca-Cola een plekje bemachtigd in de nek van het tenue.

Dit artikel delen:

8 Reacties

Dark Noise 21 december 2021 om 14:09

Blijkbaar komt er volgend jaar dan toch nog geen samenwerking of fusie met de crossploeg? Ik hoorde Michel Wuyts trouwens suggereren dat Laurens Sweeck zou vertrekken. Weet iemand iets over deze items?

lo squalo dello Stretto 21 december 2021 om 14:26

Voor Coca-Cola moet op de nek van zo’n klein ploegje staan toch echt peanuts zijn. Gezien het budget wat ze aan (sport)sponsoring spenderen zou dat merk toch echt een serieus team op poten kunnen zetten. Voor een ploeg als TREK zijnde zou dat interessant zijn gezien de gelijkaardige belangen (Amerikaans bedrijf dat wereldwijd actief is)

storm-biker 21 december 2021 om 15:15

Het zal Coco-Cola België, Wallonië oid zijn, dat maakt het al anders.

lo squalo dello Stretto 21 december 2021 om 17:18

Dat weet ik; maar het blijft wel een heel groot merk met gigantische budgetten

Dikke Man 21 december 2021 om 16:02

Het lijkt toch een beetje alsof een zooitje willekeurigen een hesje van de decathlon hebben aangedaan en op de fiets zijn gestapt. Lekker veilig, lekker lelijk

Aart van Woud 21 december 2021 om 16:51

De gele kleur is voor mij net wat “te hard”. Verder natuurlijk wel een leuke ploeg die zich afgelopen seizoen goed heeft laten zien in de koers.

Dantiest 21 december 2021 om 21:23

één van de weinige mooie tenues in het profpeloton ookal ben ik absoluut geen fan van sportweddenschappen noch van allerlei vettige fastfoodsauzen.

Gangmaker 22 december 2021 om 11:27

Op welke fietsen gaat deze ploeg volgend jaar rijden ? Zie op de kledij nergensceen fietsmerk staan ? Alleen FFWD wielen

Laatste nieuws

Materiaalzone

Populair