Stef Clement blijft last houden van rugproblemen

donderdag 14 juni 2018 om 13:34

foto: Sirotti

Stef Clement zal zijn rentree uit moeten stellen. Zijn ploeg LottoNL-Jumbo laat weten dat onderzoek heeft uitgewezen dat de 35-jarige Brabander onvoldoende hersteld is van een rugblessure en de fiets voorlopig zal moeten laten staan.

Er is een behandelplan gemaakt om zijn rugklachten op te verhelpen. Een deelname aan de Tour de France wordt hierdoor onwaarschijnlijk.

LottoNL-Jumbo maakt dagelijks via social media één naam uit zijn Tourselectie bekend. Tot dusver zijn de namen van Steven Kruijswijk, Robert Gesink en Dylan Groenewegen bevestigd.

14 Reacties

martini151 14 juni 2018 om 13:38

Antwan Tolhoek als vervanging? Samen met Roosen, Boom, Jansen en Leezer?

Tinus1984 14 juni 2018 om 13:44

Denk dat tolhoek zich beter kan focussen op de vuelta en daar flink knallen

Blurry 14 juni 2018 om 13:46

Roglic maar thuis laten dan @ Martini151

josi 14 juni 2018 om 13:48

@martini151, Dan kom je op teveel renners uit. Het zal wel Martens worden, denk ik.
Dus: Kruijswijk, Gesink, Groenewegen, Roglic, Roosen, Boom, Jansen en Martens.

jessevdalen 14 juni 2018 om 13:48

Tolhoek liet weten zich op de vuelta te focussen

Magikdatzeggen 14 juni 2018 om 13:51

Tolhoek schijnt de vervanger te worden.

Frits des Jeux 14 juni 2018 om 13:52

Op basis van wat zou Boom mee moeten gaan? Veel pech gehad met die hartritmestoornissen, maar ook nog weinig indruk gemaakt bij de ploeg sinds zijn terugkeer. Dan zijn er wel renners die meer een plekje verdienen dan Lars Boom.

Sephiroth 14 juni 2018 om 13:53

Das flink balen. Zowel voor Stef, als Steven als ook Robert. De laatste zal nu wel meer moeten knechten en minder mogen aanvallen. Net zoals in de Giro, toen door het uitvallen van tolhoek.

Zal ook wel betekenen dat boom mee gaat.

martini151 14 juni 2018 om 14:12

Ah..Ik was Roglic even vergeten, dacht dat hij bij de al bekende renners hoorde. Excuus.. Tolhoek had ik dan weer goed voorspeld.

Voor wat betreft Boom, hij is de ideale knecht. Heeft laten zien dat hij renners perfect af kan zetten. Hij is enorm sterk in een ploegentijdrit. En zijn kasseienkennis is top. Hij zal zeker meegaan.

mackie 14 juni 2018 om 14:42

Balen voor Stef, maar hopelijk schuift hij weer regelmatig aan bij een tour de jour of avondetappe. durft man en paard te noemen en heeft veel kennis en inside info.

Blurry 14 juni 2018 om 14:44

Tolhoek zal er snel afwapperen in de TTT. Zo niet wordt het een slechte tijd, zo sterk als de zwakste schakel..

Romāns Vainšteins 14 juni 2018 om 17:51

Na dit seizoen stoppen en lekker co-commentaren lijkt me verre van uitgesloten.

Mwielerfan 15 juni 2018 om 00:08

Rv+1

Die_Rooie 15 juni 2018 om 11:05

Lijkt me ook niet onlogisch en bovendien door mij ook nog gewenst! Veel kennis.