Marc Reef over Dumoulin: “Hij is klaar voor vandaag”

vrijdag 25 mei 2018 om 11:35

Tom Dumoulin blies gisteren weer nieuw leven in de Giro d’Italia. De Sunweb-kopman wist op de slotklim van Prato Nevoso zijn achterstand op leider Simon Yates te halveren, waardoor hij in het klassement volgt op slechts 28 seconden. Vandaag krijgt hij in de koninginnenrit naar Bardonecchia de kans om het roze weer te veroveren. “Tom voelt zich prima, en is klaar voor vandaag”, aldus ploegleider Marc Reef tegenover WielerFlits.

Meer video’s zien uit het peloton?
Abonneer je dan nu op ons YouTube-kanaal!

Dit artikel delen:

15 Reacties

neuve 25 mei 2018 om 11:44

Ben benieuwd … Yates zegt dat natuurlijk ook. Ik denk dat het een 3 strijd TD/SY/CF wordt vandaag en morgen. En als 3 honden vechten om een been loopt de 4e (DP) ermee heen …

Arema Pro Cycling Team 25 mei 2018 om 11:44

Gezond verstand daar bij team Sunweb

Sammysosa 25 mei 2018 om 11:47

Ik vind Sunweb zo’n prettig team. Geen onzin, er wordt logisch en professioneel gewerkt, de renners staan interviewers altijd open en zinnig te woord (het is niet alleen TD), haast een anomalie in de wielerwereld.

52voor11achter 25 mei 2018 om 12:00

@Sammysosa
Helemaal mee eens. Tom is echt geweldig goed als geinterviewde. Rustig, strijdvaardig, maar reeel, openhartig en toch in controle.

HoofdIsVrij 25 mei 2018 om 12:07

Hij is klaar voor vandaag betekent in huize Hoofd is Vrij toch wat anders.

snoep de hond 25 mei 2018 om 12:11

Hoe stom? ;)

Fort 25 mei 2018 om 12:13

Ik luister erg graag naar Marc Reef

Bobby Solo 25 mei 2018 om 12:14

Weet zeker dat Yates niet heel lekker is wakker geworden vanmorgen, onzekerheid over de plots tanende vorm neemt nu de overhand in het koppie. Zou me verbazen als hij vandaag stand houdt tegen een spervuur aan aanvallen van de verschillende ploegen. Iedereen ruikt bloed. Pff, wat een middag gaat dit worden!

KoningJesper 25 mei 2018 om 12:17

Echt een relaxte gast die Marc Reef. Geeft prima interviews en zegt nog wel eens iets nuttigs. Interviews zijn fijn om te horen

Jean Dumas 25 mei 2018 om 12:17

Yates kan nog van het podium af hoor, als de vorm zich doorzet. Vijf minuten is makkelijk te pakken door toppers op wankele goden, deze tweedaagse.

Mwielerfan 25 mei 2018 om 12:23

Ik vond het rationele eerst verfrissend en prettig maar het is nu al een tijdje wel wat saai.

Davide_Formolo 25 mei 2018 om 12:25

Ik hoop dat zijn ploeggenoten er ook klaar voor zijn. Die gaat hij vandaag nodig hebben. Hopelijk twee man in de kopgroep met Oomen en Haga.

koerspet 25 mei 2018 om 12:51

Goed interview. Mag ook wel eens gezegd worden

mania 25 mei 2018 om 12:56

Als michelton slim is zorgen hun vlakte mannen ervoor dat er geen sunweb renners in de kopgroep zitten. En luefst ook geen van Bahrein of sky. Maar dat is wsl te lastig

Concorde 25 mei 2018 om 12:57

o,o,o. Had ik nu maar een vrije dag. Wat is dit genieten deze prettige spanning.

Headlines

Materiaalzone

Populair