Lidl-Trek presenteert vlak voor Tour de France nieuw en kleurrijk tenue
In Bilbao heeft Lidl-Trek voorafgaand aan het Grand Départ van de Tour de France het tenue gepresenteerd naar aanleiding van de nieuwe sponsor. Het tricot bevat de bekende kleuren rood, geel en blauw van de supermarktketen.
Lidl is de nieuwe sponsor van het Amerikaanse WorldTour team. De supermarktketen vervangt het koffiemerk Segafredo en zal de aankomende vijf jaar in het wielerteam investeren. De presentatie van het nieuwe tenue vond vandaag plaats in een filiaal van de Lidl in Bilbao.
Het tenue bevat de kenmerkende kleuren rood, blauw en geel van de Lidl. Op de voorkant van het tenue bevindt zich een rode streep, waarop Trek staat geschreven. Ook de truien van nationaal kampioenen Quinn Simmons (Verenigde Staten) en Mattias Skjelmose (Denemarken) werden getoond.
The reveal you have all been waiting for! #LidlTrekKitDay pic.twitter.com/jEEVNqq7Hn
— Lidl-Trek (@TrekSegafredo) June 28, 2023
En la presentación del LIDL-TREK@letour_euskadi @letour_es @LeTour @TrekBikesSpain @TrekBikes @lidlespana @OndaVascaKirol @ondavasca pic.twitter.com/OxBMwONzJh
— Angel Plaza (@AngelPlaza63) June 28, 2023
Heb jij RIDE Magazine al besteld?

Maar ja, smaken verschillen blijkbaar.
Anyway, die shirtjes van trek zijn wel lekker herkenbaar zo, da’s dan wel het voordeel.
Maar serieuzer; ik vind het wel meevallen. Duidelijk herkenbaar ook.
Kunnen jullie met een truitjes overzicht komen ?
ik ben nu al de draad wijt. En dan ook nog de kampioenstruien, dat gaat tot week 2 duren voor ik weer een beetje bij ben.
Achterkant is best oke maar die voorkant met dat logo is echt om migraine van te krijgen