EK wielrennen 2019: Evenepoel eert Lambrecht met Europese tijdrittitel
foto: Cor Vos
donderdag 8 augustus 2019 om 16:00

EK wielrennen 2019: Evenepoel eert Lambrecht met Europese tijdrittitel

Remco Evenepoel wilde zijn overleden landgenoot Bjorg Lambrecht eren met de Europese tijdrittitel, maar de jonge Belg moest het nog wel even doen in de 22 kilometer lange tijdrit. Het 19-jarige toptalent bleek echter een klasse apart in Alkmaar en omstreken. Het zilver is voor Kasper Asgreen, het brons voor Edoardo Affini.

Vandaag werden aardig wat medailles uitgedeeld in het Nederlandse Alkmaar. De kaasstad was namelijk het decor voor het EK tijdrijden bij de beloften, vrouwen maar ook eliteheren. De meeste ogen waren gericht op Remco Evenepoel (19), misschien wel dé topfavoriet na zijn indrukwekkende zege in de Clásica San Sebastián. De Belg kon echter concurrentie verwachten van onder meer Stefan Küng, Kasper Asgreen en thuisfavoriet Jos Van Emden.

Wachten op de eerste richttijden… 
Een ding stond vast: we kregen een nieuwe Europese kampioen, aangezien titelverdediger Victor Campenaerts en Jonathan Castroviejo (winnaar in 2016) niet naar Alkmaar waren afgereisd. Dit in tegenstelling tot de relatief onbekende Andriy Vasylyuk, die om klokslag 15.00 uur als eerste van het startpodium mocht rollen. We zagen de Oekraïner alleen nog terug aan de finish, maar zijn eindtijd (27:29) bleek niet snel genoeg.

foto: Cor Vos

Het was wachten op de eerste tussentijden van Edoardo Affini, Kasper Asgreen en Remco Evenepoel, die vooraf tot de favorieten werden gerekend. De jonge Italiaan stelde niet teleur met 12:50, maar de iets later gestarte Asgreen bleek nog eens zeven seconden sneller. Een goede tijd van de sterke Deen, maar het kon blijkbaar nog harder in Alkmaar en omstreken. Vraag dat maar aan Evenepoel, die maar liefst negen tellen rapper was dan zijn ploeggenoot Asgreen!

Superieure Evenepoel klokt de winnende tijd 
De overige tijdritkanonnen kwamen niet aan de 12:34 van Evenepoel, waardoor de jonge Belg al stiekem mocht dromen van de Europese titel. Het toptalent uit Schepdaal bleek uitstekend te hebben ingedeeld, aangezien hij alleen maar wist uit te lopen op de concurrentie. Aan de finish bleek hij maar liefst achttien seconden sneller dan Asgreen, terwijl Affini als voorlopige nummer drie al 21 tellen moest toegeven.

Evenepoel mocht plaatsnemen in de hotseat, maar hij moest nog wel wachten op de binnenkomst van kleppers als Van Emden, Küng, Alex Dowsett, Yves Lampaert. Geen enkele renner kwam echter in de buurt van de tijd van Evenepoel, waardoor de eerstejaarsprof zich nu al Europees kampioen tijdrijden mag noemen. De geëmotioneerde winnaar werd op het podium geflankeerd door Asgreen (zilver) en Affini (brons).

foto: Cor Vos

De Nederlanders Jos van Emden en Sebastian Langeveld speelden geen rol van betekenis. Van Emden moest uiteindelijk genoegen nemen met de achtste plaats, terwijl Langeveld een tiende plek uit de brand wist te slepen. Het verschil met winnaar Evenepoel was echter indrukwekkend.

RIDE Magazine
127 Reacties
08-08-2019 16:17
Ik zie het nog wel gebeuren in de Ronde: kopgroep van Evenepoel, van der Poel en van Aert die het jagende peloton op minuten rijdt.
    08-08-2019 16:23
    De vraag is dan natuurlijk: wie wint de sprint?

    Hoe is die sprint eigenlijk van Evenepoel, ik zie hem doorgaans alleen solo aankomen of in een ITT :p
    08-08-2019 16:29
    Dat is het enige wat ie niet kan volgens mij: sprinten.
    08-08-2019 17:41
    Klopt sprint is niet goed. Dan moet hij Van Aert en Mvdp er maar afrijden.
    08-08-2019 17:42
    Franco B
    Nu al zin in!
08-08-2019 16:21
Hij heeft mijn hart gestolen, wat een topper. Ik hoef alleen niet meer iedere 10 minuten te horen hoe oud hij is. Dat weten we inmiddels wel.
    08-08-2019 16:30
    Dat is natuurlijk net het punt bij hem. Logisch toch dat dit steeds weer wordt opgerakeld. Je wéét dus ook nu al dat het een volgende keer wéér zal vermeld worden. Bereid je er misschien al wat op voor... Wat verwacht je dan, als iemand dit soort prestaties levert maar eigenlijk een eerstejaars belofte is, dat het niét vermeld wordt, steeds opnieuw?? Dát zou pas merkwaardig zijn...
    08-08-2019 17:06
    @miguelon: natuurlijk is het bijzonder. Zullen we het op 1 x per uitzending houden? Vooruit, dan ook nog een keer als hij op het podium staat :)
    08-08-2019 17:06
    Een jaar geleden trapte hij nog tegen een bal....
    08-08-2019 17:11
    @Joachim Agostinho: Haha, ik schakelde waarschijnlijk te laat in, want die had ik vandaag niet voorbij horen komen. Zijn leeftijd echter vele malen. Was het niet 19 jaar en 196 dagen?
    09-08-2019 11:26
    Hoe oud is ie dan ?
08-08-2019 16:22
Grote klasse!
08-08-2019 16:23
Geachte Wielerfans, het is wonderbaarlijk en ongeloofelijk wat we allen hier zien. Een jonge van 19 jaar die de profs declasseerd. Maar is dit wel hetgene dat we willen zien. Als neutrale wielerfan zijn de eerste jaren mooi wat Evenepoel laat zien. Als hij deze lijn doortrekt dan is er niks meer aan de sport over 2 á 3 jaar, zelfs jongens als Bernal zijn er niks tegen. Willen we echt een nieuwe Lance Armstrong hebben. Belgen mogen dit mooi vinden, het is nota bene over hun land.
    08-08-2019 16:28
    Ik deel je vraag volledig.

    Is remco een zege voor de sport of een vloek?

    Want als deze lijn wordt doorgetrokken..
    08-08-2019 16:33
    Dat ligt er puur aan wat zijn groeimarge nog gaat zijn. Ik hoop inderdaad niet al te veel :P

    Maar als je ziet wat hij nu al kan dan kan het bijna niet anders dan dat hij al heel ver in zijn ontwikkeling zit.
    08-08-2019 16:41
    Een zege natuurlijk, vind ik als Nederlander. Het is prachtig als er af en toe een uitzonderlijk talent verschijnt, zoals Muhammad Ali, Maradona, Merckx, Bolt etc. Mooi ook voor degene die het af en toe lukt zo'n wonderkind te verslaan.
    08-08-2019 17:43
    Je kan je ook de vraag stellen gaat die jongen niet net te vroeg pieken en rond zijn 28 al op zijn?
    08-08-2019 21:28
    een zege natuurlijk, weet ook niet wat zijn groeimarge nog is of wanneer hij opgebrand is. Is wel erg laat begonnen met wielrennen, dus kan nog een aantal jaartjes meegaan. Merckx was wel ook relatief vroeg en plots opgebrand. Maar naast Evenepoel hebben we nog Bernal, Van de Poel, Van Aert en nog anderen zoals die jonge Sloveen.
    Verschil met de periode van Merckx is dan er nu veel meer gespecialiseerd wordt en hoe goed Remco ook zal worden (of Bernal, Wout, Mathieu) ze zullen zich ook moeten toeleggen op bepaalde doelen zoals Mathieu nu al doet. Denk dat we nog veel plezier gaan beleven aan de wielersport de volgende jaren en dit jaar was daar al een goed voorbeeld van al zijn er helaas ook de onvermijdelijke drama's.
    08-08-2019 23:11
    Bijzonder knap wat dit "jochie" laat zien op zo'n jonge leeftijd. Benieuwd of er nog iets van groeimarge op zit richting de toekomst. De meeste van de mannekes die op zo'n jonge leeftijd doorbreken zijn ook binnen enkele jaren alweer opgebrand. (Uitzonderingen daargelaten uiteraard.)

    Hopelijk behoord ook Remco tot deze laatste categorie, en hoeven we over een jaar of vijf niet te concluderen dat zijn hoogtepunt op negentien jarige leeftijd was.

    En ow ja 195 dagen. ;)
08-08-2019 16:25
Geflatteerd, doet geen enkele topper mee.
    08-08-2019 17:06
    Noem ze eens, de tijdrittoppers uit 2019. Van Aert? Lampaert? Alaphilippe?
    08-08-2019 17:31
    En om terug te keren naar vorige zaterdag. Op Sporza is vandaag gezegd, dat hij af te rekenen had met mechanische pech en daarom achterop was bij de voorlaatste beklimming. En nu hopen we op een top vijf in de ITT op het WK.
    09-08-2019 03:51
    Hij was al achterop, voordat de beklimming begon. Draaide als allerlaatste op aan de voet van de beklimming.
08-08-2019 16:25
Tja met alle respect. Maar als Van Emden hier wint spreken we over “maar een matig bezet EK op een ongelukkige plek op de wielerkalender.
    08-08-2019 16:30
    Toch zijn het wel álle 7 subtop tijdrijders die hij hier op 19-31 seconden zet.
    08-08-2019 16:34
    Maakt niks uit. Als 19-jarige is elke prestatie op prof niveau gewoon superknap, ongeacht het deelnemersveld. Laat staan winnen...
    08-08-2019 16:36
    Wat een zinloze non- reactie is dit???? Hij wint toch niet??? Die 'als' ontkracht je hele stelling..'Als' ik gewonnen had zou de verbazing bij de wielervolgers nog groter geweest zijn, dat geef ik je op een blaadje.
    Verschuil je in je comment toch niet achter Van Emden.
    Schrijf dan gewoon dat jij het geen fameuze prestatie vindt omdat het een matig bezet EK is met een ongelukkige plaats op de kalender. Kwezeltje.
    08-08-2019 16:53
    Ik lees dat een kwezel een katholieke vrouw is. Wil je me absoluut niet met dan enge gedoe koppelen.
    08-08-2019 17:22
    Het staat ook voor een hypocriet iemand,een kwezelaar, een kwezel van een vent.

    http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/kwezelaar
    08-08-2019 17:51
    hypocriet, katholiek, show me the difference
08-08-2019 16:33
Geweldige prestatie van Evenepoel, wat een kwaliteit! Over het parcours: een EK tijdrit over 22.4 km, dat is toch wel echt heel, héél weinig, belachelijk zelfs. Mijn mening is dat een tijdrit op een kampioenschap 45/60 km zou moeten zijn. Maar de minimale afstand op zo'n kampioenschap zou toch wel echt 35km moeten zijn in mijn ogen als je de discipline en titel serieus wil nemen. Laat overigens duidelijk zijn dat dit niet aan Evenepoel en diens prestatie gericht is, maar aan de organisatie uiteraard.
08-08-2019 16:48
Ach, het EK en het WK vorig jaar was maar bij de junioren. Die overstap was veel te vroeg, zo maak je een carrière kapot. In San Juan was het tegen God en klein Pierke. In de UAE Tour gevallen; zie je wel dat hij niet in een peloton kan rijden. Ook in Turkije was het tegen de mindere goden, en tactisch veel te onstuimig, wie denkt hij wel dat hij is. In Romandië amper gezien, hij zal nog veel boterhammen moeten eten om het tegen de toppers te kunnen op nemen. In Noorwegen gaat hij maar wat voorop rijden zonder kans op succes. De Hammer Series neemt niemand serieus, en iedereen is nog in opbouw. In de Ronde van België was het deelnemersveld naast Wellens en Campenaerts wel heel mager. In het BK Tijdrijden rijdt hij podium, maar ja, België heeft dan ook niet meteen een traditie in het tijdrijden. De de Adriatico Ionica Race lieten ze hem rijden omdat hij toch al op achterstand stond. In de Classica San Sebastian was een groot deel van de tegenstanders vermoeid na een lastige laatste Tourweek. En vandaag zijn gepatenteerde tijdrijders als Thomas, Kwiatkowski, Froome, Castroviejo, Dennis, Dumoulin en Campenaerts afwezig.

Kunnen we onderhand stoppen met het minimaliseren van de prestaties van dit toptalent? Hij heeft dit jaar al veel meer bewezen dan velen hadden gedacht. En de progressie gaat razendsnel. Wie weet waar het eindigt, en wanneer. Ondertussen lijkt het mij raadzaam om hem nooit meer te onderschatten. Straks gaat men hier door met minimaliseren tot hij 4 keer de Tour heeft gewonnen, 'want Merckx had er vijf'. Evenepoel zal ons nog vaak verbazen, kijk gewoon en geniet, en verwacht je aan het onverwachte. Bernal, van der Poel, Van Aert, Pogaçar en Evenepoel zijn nog veel beter dan we ons kunnen inbeelden en gaan nog veel meer winnen dan we nu denken, wen er maar aan. Hopelijk blijft het spannend.
    08-08-2019 16:56
    Ach het minimaliseren komt er ook een stuk door het uitvergroten aan de andere zijde. Stel wel vast de tegenstander stilaan door hun argumenten heen zitten.
    08-08-2019 17:11
    Gebeurde er niet hetzelfde met de weg resultaten van MvdP dit jaar en deels vorig jaar? Alle resultaten kleineren en constant de doelpost verschuiven en zodra er wel een groot resultaat neergezet wordt, komen er beschuldigingen van doping en/of koersvervalsing.
    08-08-2019 17:20
    @Kannibaal van Schepdaal Ach je overdrijft nu wel enorm hoor. Er waren geen tijdrittoppers aanwezig hier. En dit is waarschijnlijk gewoon een opleving van die jongen. Het is een talent maar om hem nou een toptalent te noemen, dat vind ik te ver gaan.....
    08-08-2019 18:10
    @mypos
    Je hebt gelijk. Een toptalent is hij ondertussen niet meer. Op zijn negentiende is hij al een topper...
    08-08-2019 23:17
    Mooi gesproken Kannibaal. :)


    +1
08-08-2019 17:08
Het is gewoon ongezien hoe hard deze jongen met de fiets kan rijden. Wat een ongelooflijk gevoel moet dat zijn. In deze tijden van gedownsizede motoren nog een dikke V8 zien rondfietsen, het is gewoon fantastisch. Het zal toch niet zijn dat hij nóg beter gaat worden...?
08-08-2019 17:15
Hij mag van mij nu wel ophouden te zeggen, dat hij geen tijdrijder is.
    10-08-2019 16:58
    Hij is geen tijdrijder. Hij kan toevallig gewoon beter tijdrijden dan de tijdrijders ;-)
08-08-2019 17:18
[i]edit wf: laat insinuaties achterwege svp[/i]
    08-08-2019 17:22
    [i]edit wf: laat svp insinuaties achterwege[/i]
    08-08-2019 17:23
    Zoals Stef Clement zou zeggen: Mocht Evenepoel bij Astana rijden dan...
    08-08-2019 17:28
    Ik vind ook dat het niet klopt, maar waarschijnlijk is het gewoon een waanzinnige mate van talent
    08-08-2019 17:50
    FDJ insunueert toch ook hetzelfde!
    08-08-2019 17:52
    waarom geloven mensen dat er uberhaupt één (1) profsporter 'schoon' is? wees niet naief
    08-08-2019 20:09
    Stop dan met ernaar te kijken.
    08-08-2019 21:18
    @EddyB ik insinueer niets. Wat ik probeer aan te geven is dat als er een 19 jarige Rus was geweest die dit presteerde en twee jaar geleden nog bij CSKA voetbalde de dopinginsinuaties alom aanwezig waren en nu het een Belg is er geen kritische toon te lezen valt. Dat is nogal een kromme houding van velen.
    08-08-2019 22:12
    nee eddy! wielrennen, mtb, de cross, het baanseizoen.. allemaal veel te leuk om te kijken. neemt niet weg dat iedereen zo ver mogelijk de grenzen opzoekt en zo ver mogelijk de grenzen overgaat.
    09-08-2019 08:09
    @FDJ je insinueert opnieuw.
    09-08-2019 09:00
    "Het is niet weg en het zal ook nooit weg zijn. Het enige wat we er tegen kunnen doen, is sceptisch blijven" Dumoulin zegt dat journalisten het thema "levend moeten houden". Andere renners zeggen dan weer dat de media erover moeten stoppen met praten. "Dat is net de dualiteit in het peloton", zegt Wuyts.
08-08-2019 17:30
Terechte superlatieve loftuitingen voor Evenepoel als 19 jarige neo. Zeer uitzonderlijk en leuk om te zien.
Een aanfluiting echter voor de UCI om zo'n EK ITT van slechts 22km en vertrek om de minuut te organiseren, lees af te raffelen . Een devaluatie, en dan blijven de andere toppers logisch weg.
    08-08-2019 18:11
    UCI staat er buiten. De afstanden zijn opgelegd door de Europese bond / UEC.
08-08-2019 17:32
Wat een fantastische en geëmotioneerde overwinning! Een ongekend talent en wat is dit de Belgen gegund na het vreselijke ongeval! Schitterend om te zien hoe zo'n jonge gast de emoties de ruimte durft te geven. Bewonderenswaardig!
08-08-2019 17:39
Uitstekende prestatie van Evenepoel.
08-08-2019 18:13
Het mooiste aan de overwinning is dat hij zichzelf op de achtergrond plaatst en Bjorg Lambrecht en Stef Loos eert. Klasse Remco!
08-08-2019 18:18
Wat een kop dat daar op staat! Zo professioneel en matuur voor een gast van 19. Dit is zoals vdb, maar dan met de kop van een klasbak en een kampioen erop. Waar gaat dat eindigen?
    08-08-2019 18:44
    VDB kon dit niet op zijn 19'...
08-08-2019 18:26
Klasse van Evenepoel!! En laat ons vooral maar genieten van zijn prestaties in het hier en nu, het kan namelijk verkeren...
08-08-2019 18:58
Mooi, de emoties van deze jongen. Verdient daarvoor alleen al heel veel respect.
08-08-2019 19:44
Netjes,blijft jammer dat alle toppers het ek ieder jaar blijven skippen. En dat alleen het wk een echte graadmeter is
08-08-2019 20:05
Bij vroegrijpe sporters wordt door de supporters, pers en zelfs door de omgeving, soms de fout gemaakt te denken dat de groeimarge nog groot is. Daarbij maken ze, toch bij het wielrennen, de vergelijking met de meeste goede renners die pas tussen 26 en 29 op hun sterkste staan. Een type zoals Evenepoel vertoont verhoudingsgewijs niet dezelfde vooruitgang dan een laatbloeier en/of iemand die pas vanaf een jaar of 23 (bvb na hogere studies) stevig begint te trainen.
Er is zeker nog (fysieke) groeimarge, maar die zal beperkt zijn. Er spelen wel nog andere aspecten mee. De kracht zal sowieso nog toenemen (al is die niet altijd lineair om te zetten in veel meer snelheid). Ook de uithouding zal nog toenemen. En belangrijk, de opgebouwde ervaring over de (komende) jaren.
Samengevat. Evenepoel zal nog wel, maar beperkt, fysieke progressie maken. Samen met de verhoogde kracht, uithouding en ervaring, zal dit hem tot een topper maken. Maar ook niet meer. Vooral in het lastige eendagswerk en in kleine rondes. In het grote rondewerk zal hij vermoedelijk toch iets tekort schieten om echt mee te doen voor het podium. Het zou mij verwonderen dat hij dag in dag uit, over verschillende zware en lange beklimmingen, zal kunnen concurreren met de allerbeste ronderenners en klimmers.
Maar als hij gespaard blijft van tegenslagen en zwaar lichamelijk letsel, zal hij zeker de wielerwereld kleuren de volgende tien jaar.
    08-08-2019 20:22
    Tot nu toe de minst serieuze reactie van de dag. Als hij zo blijft evolueren dan kan hij zo maar de eerste renner worden die de Tour de France met meer dan een uur voorsprong kan winnen.
    08-08-2019 22:35
    @ aor ive

    Wat een hoogstaande 'inhoudelijke' reactie. Hiermee zijn we een stuk wijzer geworden. "Als hij zo blijft evolueren...... de Tour met meer dan een uur voorsprong winnen... Tja, met jouw 'analyse' kan Evenepoel de eerste renner worden die het werelduurrecord boven de 100 km brengt... of de eerste mens die in minder dan een week naar de maan fietst.
    09-08-2019 00:00
    Die voorspellingen lijken meer gebaseerd op wishful thinking dan op feiten. Beperkte progressie, kleine groeimarge, tekort schieten in grote rondewerk. Klinkt meer als hoop dan verwachting, verkocht via precedenten die er eigenlijk geen zijn.
    09-08-2019 01:19
    Pseudo-wetenschap. Er zijn geen vergelijkbare feiten in de wielergeschiedenis aanwezig voor dit fenomeen. Nu moeten er al hoopvolle veronderstellingen worden bijgesleurd om toch nog maar te kunnen ontkrachten.
    Als jij niet ziet dat dit iets uniek en uitzonderlijk is, dan kan je je aansluiten bij de Salieri-fanclub. Ik ga wel naar Mozart kijken.
    09-08-2019 03:45
    Geweldige reactie uit je ivoren toren. Alwetend!! Als de laatste week ons één ding heeft geleerd, dan zal het wel zijn: Doe geen uitspraken over wat deze 19-jarige wel of niet kan in de toekomst.
    09-08-2019 08:30
    Langs de andere kant: hij fietst nog maar 2,5 jaar. Misschien zit er nog alle rek op. Wie zal het zeggen?
08-08-2019 20:36
Heel knap wat die jongen laat zien. Al vond ik San Sebastian nog indrukwekkender eerlijk gezegd. Nog wel even wachten met vergelijkingen met Merckx en andere grote wielrenners aub.
    08-08-2019 21:31
    Gewoon geen vergelijking mogelijk, Merckx reed in een periode dat het wielrennen veel minder gespecialiseerd was, iedereen reed zowat bijna alles en het wielrennen was ook veel minder mondiaal. Hij is gewoon Remco Evenepoel en die is nu al fenomenaal, toch dit jaar.
    09-08-2019 04:00
    Merckx reed nog niet bij de profs op die leeftijd, trouwens.
08-08-2019 21:15
ik vind hem alleen tegenvallen op de langere beklimmingen, hij maakt daar geen progressie en kan daar nooit het verschil maken,volgens hem nochtans zijn sterke punt..
turkije, romandie enz..
hij maakt altijd het verschil op het vlakke en zijn tijdrit is enorm vooruitgegaan op een jaar tijd ( materiaal, aerodynamica, enz enz) dat wel...
    08-08-2019 21:32
    Klopt helemaal wat die zware cols betreft, maar hij staat ook helemaal niet scherp, dus daar heeft hij nog de meeste progressie indien hij zich daar op wilt toeleggen maar was dat wel de bedoeling van dit jaar, zo te zien alvast niet.
    En zo slecht waren die beklimmingen nu ook weer niet, meestal lag het aan Remco zelf omdat hij te vroeg aanging en daarvan achteraf de tol moest betalen hoewel hij meestal op eigen tempo de schade altijd wist te beperken.
    08-08-2019 23:48
    Inderdaad, geen progressie op langere beklimmingen en dat terwijl we 't hebben over de omvangrijke periode van "een maand of 3" en hij niet de minste inspanning heeft gedaan om daar uberhaupt in te verbeteren. Vrij duidelijk dat het hoogstwaarschijnlijk niets gaat worden met grote rondes.
    08-08-2019 23:53
    Hahahahahaha
    09-08-2019 04:01
    Nee, hij klom amper op het zelfde niveau als de 14de uit de giro.
    09-08-2019 10:47
    Hij weegt nu 61,5kg volgens interview in HNB. Vermagerde 3kg.
    Als je ziet hoeveel kracht hij uit dat iele lijfje haalt in de TT, dan maak ik me echt geen zorgen over de bergen.
    09-08-2019 12:06
    Losers man, hij doet dingen op zijn 19de die nog nooit gezien zijn, maar toch is hij volgens jullie beperkt en zal het nooit een grote worden...
08-08-2019 21:35
En met deze Europese titel mag Remco altijd al deelnemen aan het WK als extra derde Belgische deelnemer. Mag hopen dat daar de afstand groter is en ook minder vlak. Iets om naar uit te kijken.
08-08-2019 21:52
Zijn Wiki-pagina begint al aardig vorm te krijgen.

Bondscoach Verbrugge spreekt al over een selectie in Tokio. Dat wil zeggen dat Campenaerts zich nog een slag in de rondte zal mogen werken om het te halen van ... ik zeg maar iets ... Van Aert.

haha #go4it #Vocsnor
08-08-2019 22:56
Ik heb verschillende stukken gezien van de ronde van België dat hij Campenaerts en Wellens naar huis rijdt, de laatste 20 km van San Sebastian en vanmiddag een stuk: ik weet nog steeds niet of hij in het peloton kan fietsen.

Reacties zijn gesloten.

RIDE Magazine