Collegiaal! Dorstige renner Intermarché-Wanty krijgt bidon van soigneur… Richard Plugge
Tom Paquot had tijdens de zevende etappe van het Critérium du Dauphine nood aan een bidon. De renner van Intermarché-Wanty probeerde het bij verzorgers van andere teams en kreeg uiteindelijk een drinkbus van de soigneur van Visma | Lease a Bike. Dat bleek echter niet zomaar een soigneur van het Nederlandse team, maar ploegmanager Richard Plugge.
Plugge was aanwezig in het Critérium du Dauphiné en besloot de verzorgers van zijn ploeg een handje te helpen. Tijdens de zevende etappe stond hij, in een koersjasje van Visma | Lease a Bike, langs de kant van de weg om zijn renners te bevoorraden. Toen Paquot (Intermarché-Wanty) hem vroeg om een bidon, twijfelde de teammanager echter niet. Hij drukte de Belg een Visma | Lease a Bike-drinkbus in de hand.
Dit bericht op Instagram bekijken
Deze zomer staat weer in het teken van de Tour!
Heb jij de tactische blik om te voorspellen wie er triomfeert op de Alpe d'Huez?
Weet je precies welke renner gaat verrassen? En wie, wanneer op het podium staat?
Daag je vrienden, familie en collega's uit en bewijs dat jij de ultieme wielerkenner bent!
Reacties zijn gesloten.