Visma | Lease a Bike stapt over op helmen van Giro
Materiaalzone Visma | Lease a Bike rijdt komend jaar met nieuwe helmen. De voorbije seizoenen maakte de ploeg nog gebruik van helmen van Lazer, maar dat merk wordt nu ingeruild voor het Amerikaanse Giro.
Al enkele jaren voorzag Lazer de Nederlandse ploeg van helmen, maar nu komt er een einde aan die samenwerking. Dat heeft vermoedelijk te maken met de vorig jaar al beëindigde samenwerking met Shimano, wat het moederbedrijf van Lazer is. De sponsorovereenkomst met Lazer liep nog één jaar langer, maar komt nu dus ook ten einde.Giro is een Amerikaans merk dat helmen, brillen en andere accessoires ontwikkeld voor verschillende sporten, waaronder wielrennen. Visma | Lease a Bike zal komend seizoen in ieder geval gebruik maken van de lichtgewicht Aries Spherical helm, terwijl ze vermoedelijk ook beschikken over de aerodynamische Eclipse Spherical helm. Net als vorig jaar rijdt Wout van Aert met een eigen ontwerp, van privésponsor Red Bull.
Deze zomer staat weer in het teken van de Tour!
Heb jij de tactische blik om te voorspellen wie er triomfeert op de Alpe d'Huez?
Weet je precies welke renner gaat verrassen? En wie, wanneer op het podium staat?
Daag je vrienden, familie en collega's uit en bewijs dat jij de ultieme wielerkenner bent!


Om te reageren moet je ingelogd zijn.