WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor beloften
vrijdag 25 september 2015 om 18:30 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de wegwedstrijd voor beloften

Vanavond mogen de beloften strijden om de felbegeerde regenboogtrui. Nadat Steven Lammertink ziek afzegde, staan er met Lennard Hofstede, Sam Oomen, Tim Kerkhof en Twan Brusselman vier Nederlandse beloften aan de start. Het startschot wordt gegeven om 18.45, de aankomst wordt rond 22.50 uur verwacht. Wie volgt Sven Erik Bystrom op? Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de wedstrijd.

Links
Voorbeschouwing wegwedstrijd beloften (WielerFlits)
Startlijst

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
78 Reacties
25-09-2015 20:22
Mooi parcour hoor. De klimmetjes liggen kort genoeg op elkaar en mooi kort voor de finish. Als de wedstrijd hard genoeg wordt gemaakt zie ik hier wel een klein groepje max 10 man wegrijden op de 1e of 2e klim en wegblijven tot de finish
25-09-2015 20:24
Schakel net in bij Sporza, nog 95km. De komende uurtjes zijn gevuld. En Jose de Cauwer maar babbelen over van alles en niks
25-09-2015 20:26
De doorkomsten staan op [url=http://live.tissottiming.com/]Tissot Timing[/url].
25-09-2015 20:28
Moet toch frustrerend zijn om zo'n weiger-Italiaan in je wiel te hebben.
25-09-2015 20:29
Vinokourov ehhhh
José de Cauwer for ever
25-09-2015 20:37
De Cauwer kan mij niet genoeg op deskundige wijze over van alles babbelen. Snijdt bijna altijd hout.
25-09-2015 20:38
Martinelli is wel een beest. Gevaarlijk kopgroepje.
25-09-2015 20:39
Ze accepteren die Italiaan wel heel makkelijk.
25-09-2015 20:49
Wat een slechte beelden weer zeg. Terwijl de ronde wedstrijden in de USA altijd zeer vakkundig in beeld worden gebracht.
25-09-2015 20:52
Idd, ergerlijk slechte beelden...
25-09-2015 21:18
Ergerlijke Martinelli...
25-09-2015 21:21
gaat die Astana man die banaan nog opeten ? en Zo ja in welke ronde
25-09-2015 21:29
Leuke renner die Chileen.
25-09-2015 21:30
@onie: Ik dacht dat jij alleen Wie-is-de-mol deelnemers op uiterlijk beoordeelde ;)
25-09-2015 21:31
Aardige kennismaking met die Ier.
25-09-2015 21:33
@Verweggistan, na Jennifer Hoffman is het bergaf gegaan. Marlijn was een doekje voor het bloeden ;).

Deze renner is leuk op een andere manier :p.
25-09-2015 21:39
De verbindingen met de camera's op de motoren zijn echt waardeloos. Het hele WK al.
25-09-2015 21:46
Hup Chileen! Maar het zal allicht krampachtig uitrijden worden.

Martinelli heeft last van karma...
25-09-2015 21:51
Beetje karma voor de Italiaan.
25-09-2015 21:53
Zo even de hele klim opgeduwd worden.
25-09-2015 21:57
Drie NL'ers kunnen spotten in het peloton.

edit: 4 volgens Tissot.
25-09-2015 21:59
Oomen heeft het wiel gekozen van Kragh Andersen.

Volgens de timing zitten de 4 NL-ers nog in het peloton.
25-09-2015 22:03
Rodriguez is geen pannenkoek hoor. Heeft nog de leiderstrui gedragen in de Tour de l'Avenir.
25-09-2015 22:13
Bijna botsing met motor...
25-09-2015 22:15
Die lange nederlander gaat heel makkelijk. Maar wie is het?

Om te reageren moet je ingelogd zijn.