WK 2015: Volg hier de tijdrit voor beloften mannen
maandag 21 september 2015 om 17:15 Volg in Google

WK 2015: Volg hier de tijdrit voor beloften mannen

Gaat Steven Lammertink Nederland een medaille bezorgen? Het is zomaar mogelijk bij het WK tijdrijden voor beloften. De concurrentie is echter groot voor de toekomstig renner van LottoNL-Jumbo. De mannen jonger dan 23 jaar krijgen een parcours van 15 kilometer voorgeschoteld, dat zij twee keer af moeten leggen. Volg hier op WielerFlits het verloop van de koers.

Lammertink is de enige Nederlander aan het vertrek. Hij rolt om 20.52 uur Nederlandse tijd van het startpodium. Na hem starten nog Ryan Mullen (Ierland) en Lennerd Kämna (Duitsland).

Sporza zendt vanaf 20.00 uur live uit op Ketnet/Canvas+. De UCI komt met een YouTube-livestream, die hieronder te vinden is.

Links
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)

Livetiming (Tissot Live Timing)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
70 Reacties
21-09-2015 20:28
@dikkeschaap Ok duidelijk. Ik wist niet dat ze meerdere rondes moesten rijden.
21-09-2015 20:37
Wat fijn dat Sporza dit uitzendt! Benieuwd wat Lammertink kan...
21-09-2015 20:39
Miles Scotson leek goed ingedeeld te hebben, kwam steeds dichter bij de tijd van Schmidt maar had net mechanische problemen. Jammer voor die Aussie.
21-09-2015 20:49
Lol achter Würtz zit het dicht bij elkaar. Voor de overwinning wordt het nog spannend misschien als Kamna en Mullen komen.
21-09-2015 20:49
@Hoofdisvrij
Pols is Belgisch kampioen TT, Van Hooydonck op de weg.
21-09-2015 20:51
Zuur voor Lammertink, het begint te regenen.
21-09-2015 20:51
Regen!
21-09-2015 20:52
Het weer speelt een nadelige rol voor de heren die nu rijden lijkt het.
21-09-2015 20:55
Regen!
21-09-2015 20:59
regen is in het voordeel van Würtz inderdaad.
21-09-2015 21:01
Lammertink 20ste bij eerste tussenpunt. Zwak.
21-09-2015 21:02
Zwak of gewoon de regen die hem parten speelt.. Hij kan het ook verkeerd hebben ingedeeld
21-09-2015 21:03
Die laatste groep gaat veel nadeel hebben van de weersomslag. Het starten in groepen met tussenpozen blijkt niet zo'n gelukkige greep: te groot risico van ongelijke omstandigheden.
21-09-2015 21:03
Mullen 24ste bij eerste tussenpunt... Toch het weer?
21-09-2015 21:04
Tja, hij houdt Mullen achter zich. De regen zal hoe dan ook meespelen.
21-09-2015 21:05
wat is dat toch met meteen zo hard oordelen...het is gaan regenen. Na de eerste 500m zal hij al 5 sec achter hebben gelegen. Lijkt me irreëel nu te denken dat de laatste drie nu maar even gaan winnen met deze omstandigheden...
21-09-2015 21:05
Kamna 6de...
21-09-2015 21:05
Rijden de elite mannen ook dit parkoers?
21-09-2015 21:10
@wheely
Nee, die rijden een ander parcours. Het einde is wel gelijk aan de TTT geloof ik.
21-09-2015 21:12
Iets meer wind, de regen lijkt mee te vallen.
Toch jammer, want waar kijk je dan naar ?
21-09-2015 21:12
Het lijkt wel of Lammertink zijn zadel te laag staat. Rare stijl.
Maar hij loopt terug in dus dat is goed.
21-09-2015 21:13
Aankomstcircuit van de elite mannen is hetzelfde als gisteren en vandaag.
21-09-2015 21:14
@dikkechaap
thanks, zitten wel mooie stukjes in. Ik herken hier ook een gedeelte uit de TTT geloof ik.
21-09-2015 21:14
erg jammer van die wind...
21-09-2015 21:15
@xistnc
Aha, dat is het. Dat is wel een selectief stukje.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.