Vuelta 2017: Volg hier de twaalfde etappe
donderdag 31 augustus 2017 om 13:10 Volg in Google

Vuelta 2017: Volg hier de twaalfde etappe

De Vuelta a España gaat vandaag verder met een 160 kilometer lange rit door Andalusië. De eerste helft van de etappe is vlak, maar met beklimmingen van eerste en tweede categorie kan er in het tweede gedeelte het nodige gebeuren. Grijpen de vrijbuiters vandaag hun kans?

De rit start om 13:28 en de aankomst wordt verwacht tussen half zes en zes uur. Eurosport en Sporza beginnen om 15:00 met de live-uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing etappe 12 (WielerFlits)

Website organisatie
Informatie parcours etappe 12
Deelnemerslijst (WielerFlits)

Liveticker (Organisatie)
Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Livestream (NOS; volgt later)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
165 Reacties
1 2 3 7
31-08-2017 13:33
Heb je bij de Vuelta al streams voor de tv uitzending begint?
31-08-2017 13:38
"Wilco Kelderman kan het podium in de Ronde van Spanje halen", is de poll. Wat moet je daar nu mee. Natuurlijk kan dat. Of het realistisch is, is wat anders. Misschien moet je de poll anders formuleren: de kans op top 3 voor Wilco is (1) minder dan 5%, (2) 5-10%, ... enz.
Ik ga voor 20% kans voor Wilco, een reële kans maar de concurrentie is nog groot en Madrid is nog ver
31-08-2017 13:42
Nee Bertje, er zijn niet eerder beelden dan 15u. Er worden vijf etappes van start tot finish van tv-beeden voorzien. Volgens schema Tourdejose is dat zondag weer: https://www.facebook.com/TourDeJose/photos/a.285543988233338.68076.285542558233481/1383150178472708/?type=3&theater
31-08-2017 13:45
@Barbastok, de vraag zou volgens mij gewoon moeten zijn. 'Gaat Kelderman podium rijden deze Vuelta', ja of nee? Ik zou dan nee invullen terwijl ik nu voor ja ben gegaan omdat het inderdaad wel kan, zoals je al aangeeft.
31-08-2017 13:46
@ BarbaStok,
Terechte opmerking over de poll. Maar wat moet je dan met percentages? Dat is van hetzelfde laken een pak.
31-08-2017 13:52
Je kan er een multiple choice van maken: Hoe groot is de kans dat Kelderman het podium haalt:
100
90
80
70
60
50
40
30
20
10
0
31-08-2017 13:52
Samenvattend zou ik zeggen:

Die poll kan beter
x Eens
o Oneens
31-08-2017 13:53
TLJ moet proberen met 2 man mee te zitten.
Misschien klassementsmannen die mannen mee sturen om oorlog te maken? Want Froome is goed en de beste, maar de verschillen zijn klein!
31-08-2017 13:54
@Spaakje: goed punt, maar ik denk dat ze dat met die poll bedoelen.
31-08-2017 13:56
Ik zou het vandaag met Kruijswijk proberen, maar ik denk niet dat hij het aandurft.
31-08-2017 13:58
@Bendit, met goede bedoelingen red je het niet in het leven, laat staan op deze site ;)
31-08-2017 14:01
Hofstede is ziek geworden. Die is op weg naar de uitgang:(
31-08-2017 14:03
@jerteg dat bedoel je serieus met Kruijswijk ? Dit is geen etappe voor Kruijswijk met 2 afdalingen.
31-08-2017 14:05
@skylimit. Dus?
31-08-2017 14:08
Dit bericht is verwijderd
31-08-2017 14:08
Vraagje hoeveel leden heeft WF en hoeveel bezoekers?? Nog nooit iets voorbij zien komen daarover. Kijk wel naar het aantal stemmen op sommige polls, maar nog steeds
31-08-2017 14:09
Hofstede DNF.
31-08-2017 14:11
Vandaag weer met een half peloton een uur knallen om vooruit te kunnen zitten.
31-08-2017 14:16
@jerteg, dus vandaag zal je Kruijswijk niet van voren zien, want hij heeft moeite met afdalingen. Als hij al voorsprong pakt bergop, raakt hij dat bergaf weer kwijt.
31-08-2017 14:20
Met aanvallen bedoel ik in de vlucht zitten. De moeite met afdalingen wordt ook wel overdreven hier imo.
31-08-2017 14:20
De groep is in 2 gesplitst.
31-08-2017 14:22
Ik denk dat de vraag in de poll nog beter kan zijn: "Wilco Kelderman haalt het podium". Dan voorspellen de deelnemers echt iets. Als ik invul dat hij 5% kans heeft en hij haalt het wel, dan is mijn 'voorspelling' niet perse verkeerd geweest.
31-08-2017 14:28
Dit was echt een Gesink rit geweest, blijft jammer van zn korset...
31-08-2017 14:33
Ze zijn in het peloton aan het wachten tot vlak voor de uitzending met het laten wegrijden van de kopgroep.
31-08-2017 14:39
Mooie kopgroep!
1 2 3 7

Om te reageren moet je ingelogd zijn.