Vuelta 2015: Volg hier de afsluiter in Madrid
zondag 13 september 2015 om 17:20 Volg in Google

Vuelta 2015: Volg hier de afsluiter in Madrid

Nog 98,8 kilometer en dan is drie weken Vuelta a España 2015 gedaan. Done and dusted. Fabio Aru zal in Madrid de rode trui omgehangen krijgen als eindwinnaar, waar vele wielerfans daar Tom Dumoulin hadden willen zien staan. De Giant-Alpecin-renner zakte gisteren echter weg en zal zijn eerste grote ronde als klassementsrenner afsluiten op plek zes. In Madrid ligt een massasprint in de lijn der verwachting. Gaat Danny van Poppel zorgen voor oranjezege nummer vijf? Volg hier op WielerFlits het verloop van de slotrit.

De rit start om 17.35 uur in Alacalá de Henares en is slechts 97,8 kilometer lang. Al na veertig kilometer wordt het centrum van Madrid bereikt. Daar moeten nog tien rondjes van 5,9 kilometer worden afgewerkt. Rond 20.30 uur wordt de finish verwacht van de winnaar.

Sporza (Canvas) en Eurosport 1 gaan rond 18.40 uur live. De NOS zal op NPO 1 flitsen laten zien van de slotrit en heeft op haar website een livestream die alles uitzendt.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 21

Livestream NOS
Liveblog NOS
Liveticker Sporza

Liveticker organisatie
Twitter organisatie

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
44 Reacties
13-09-2015 19:38
Ze hebben blijkbaar veel vertrouwen in van Asbroeck. Maar die gaat zeker niet winnen.
13-09-2015 19:43
@oscarito, waarom niet?
13-09-2015 19:58
Nou danny bezorg ons de 5e
13-09-2015 20:04
Speciaal voor Purito draai ik nu Rodriguez. Fantastische muziek... Sugar man.
13-09-2015 20:07
Fontein,
Paleis,
Fontein,
Paleis
13-09-2015 20:07
Keisse gaat! :D Zou ie opnieuw?
13-09-2015 20:08
Keisse. Been sprong door de tv heen ;)
13-09-2015 20:10
Dumoulin op kop van peloton:)
Nog 5km
13-09-2015 20:11
@ Purito

Met liefde aan Valverde...
13-09-2015 20:11
Ik bedenk opeens met hoeveel kippenvel ik hier zou zitten als Dumoulin nu in het rood reed. Slik.
13-09-2015 20:13
Purito toch wel voorin het peloton. Zou hij zich ook met de sprint gaan bemoeien? :)
13-09-2015 20:17
Mooie lead-out van Giant.
13-09-2015 20:17
Leuk! Mooi gedaan door De Kort.
13-09-2015 20:17
Degenkolb wint, Purito heeft niet gestreden voor z'n puntentrui.
Toch leuk om te zien dat Dumoulin juichend over de streep komt!
13-09-2015 20:18
Jammer, net geen Danny. Eindelijk Degenkolb, mooie pleister op de wond van Dumoulin.

Van Asbroeck weer op zijn van Asbroecks. Op een mooie positie afgezet, maar steeds weer wat plekjes verliezen voordat er echt gesprint moet worden.
13-09-2015 20:19
Mooi van Degenkolb. Beginmijntoch echt af te vragen wat van Asbroeck op WT- niveau zoekt. Komt toch echt heel veel tekort
13-09-2015 20:20
Eindelijk kon John zn krachten een keer volledig ontplooien, geeft nog een beetje glans erbij.
13-09-2015 20:22
In de sprints wel, maar op het klassieker gebied steeds de laatste pion van sep, rond de 30ste plek in roubaix, heeft dus zeker wel iets in de wt te zoeken
13-09-2015 20:22
Van asbroeck

Om te reageren moet je ingelogd zijn.