Volg hier Parijs-Roubaix 2015
zondag 12 april 2015 om 10:05 Volg in Google

Volg hier Parijs-Roubaix 2015

Bent u er al klaar voor? Vandaag wordt duidelijk wie de beste is in de Hel van het Noorden. 200 renners, 253 kilometer, 27 kasseistroken, 52,7 kilometer aan kasseien en het Vélodrome. Alexander Kristoff steekt in de vorm van zijn leven, en kan hij na Vlaanderen ook Roubaix winnen? Of gaat iemand anders Niki Terpstra opvolgen op de wielerbaan van Roubaix? Volg Parijs-Roubaix hier op WielerFlits.

Om 10.20 uur gaan de renners rijden, tien minuten later worden ze afgevlagd voor de officiële start. Tussen 16.32 uur en 17.10 uur gaat de winnaar de Vélodrome oprijden.

De tv-zenders zijn er vroeg bij vandaag. Eurosport start de uitzending om 12.55 uur, Sporza start op Eén om 13.30 uur, de NOS komt zo rond 13.10 uur op NPO 1, na afloop van de Marathon van Rotterdam.

Links
Voorbeschouwing: Parijs-Roubaix 2015 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours
Kasseistroken (Les secteurs pavés)
Deelnemerslijst

Liveticker (organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
503 Reacties
12-04-2015 15:52
We vergeten even dat er nog wat vroege vluchters voor rijden
12-04-2015 15:52
Ze komen terug
12-04-2015 15:53
Ze worden weer teruggepakt.
12-04-2015 15:53
@MrKennedy, nee hoor. Maar die mogen blij zijn als ze bij de eerste 30 finishen.

Goed dat Terpstra, Vanmarcke en Boom zich nog niet uit de tent hebben laten lokken.
12-04-2015 15:53
En nou zit Terpstra te lachen, die denkt ik ben nog fris.
12-04-2015 15:53
@MrKennedy85
Normaal gezien gaan die ook nog wegvallen als de gashendel nog eens open gaat op bijvoorbeeld Carrefour de l'Arbre.
12-04-2015 15:54
Is het gebeurd MrKennedy?
12-04-2015 15:54
Katusha rijdt het gat dan richting bijna dicht met BMC. Stybar heeft een ferm jasje uit gedaan. Vanmarcke, Boom en Terpstra Nog geen trap teveel gedaan. Boom en van Avermaet nu met een tegenaanval tijdens de samensmelting!
12-04-2015 15:56
Vanmarcke heeft zich telkens goed weggestopt, maar wel attent gekoerst. Go Sep!
12-04-2015 15:56
Hoofdisvrij

Ik zat er naast. Gebeurt wel vaker, blijkbaar ben ik slecht in koers lezen...

Had Ik als wielrenner al last van
12-04-2015 15:56
Op 25 kilometer heeft de kopgroep nog steeds 20 seconden. Heel knap hoor.
12-04-2015 15:58
boom, degenkolb... Zegt nog maar ff
12-04-2015 15:58
De koers is echt perfect voor Kristoff en Den John
12-04-2015 15:58
[b]KoersUpdate°[/b]
Vanmarcke, Boom, Kristoff, Stybar, Sagan, Van Avermaet zijn onder de mannen in de voorste groep van het peloton.
12-04-2015 15:58
Vanmarcke zit echt te sparen hoor. Nog geen trap teveel gedaan.
12-04-2015 15:59
Gaat Terpstra het weer op zijn "Niki's" doen??
12-04-2015 15:59
[b]KoersUpdate°[/b]
Ook Terpstra, Roelandts, Degenkolb zijn aanwezig.
Vanmarcke plaats nu een aanval!
12-04-2015 15:59
VANMARCKE gaat.
12-04-2015 15:59
BAM gaat ie!
12-04-2015 15:59
Boom Vanmarcke Terpstra gaan!!!
12-04-2015 16:00
Hehe eindelijk gaat het beginnen
12-04-2015 16:00
Vluchters zijn gepakt.
12-04-2015 16:00
Sagan komt te kort.
12-04-2015 16:00
SEP!
12-04-2015 16:00
Degenkolb en Sagan zitten ook mee!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.