Volg hier Dwars door West-Vlaanderen 2017
zondag 5 maart 2017 om 12:00 Volg in Google

Volg hier Dwars door West-Vlaanderen 2017

Dwars door West-Vlaanderen? Ja, de jaarlijkse driedaagse is ingekort tot een eendaagse (UCI 1.1) en die wordt vandaag afgewerkt. De start is in Nieuwpoort, waarna 203 kilometer later in Ichtegem gefinisht wordt. Onderweg worden onder meer de Monteberg en de Kemmelberg aangedaan en ook in het finalecircuit zitten nog enkele pukkeltjes. Volg hier op WielerFlits het verloop van de wedstrijd.

Aan het vertrek staan liefst 36 landgenoten, verdeeld over twaalf ploegen. Naast LottoNL-Jumbo staan ook Roompot-Nederlandse Loterij, Delta Cycling Rotterdam en Monkey Town op de startlijst. Daarnaast zijn er Nederlanders bij An Post-Chainreaction, Tarteletto-Isorex, Pauwels-Vastgoedservice, Israel Cycling Academy, Aqua Blue Sport, Wanty-Groupe Gobert, BMC en Veranda’s Willems-Crélan.

De start is om 12.15 uur, waarna de winnaar tussen 17.00 en 17.30 uur bekend is. De wedstrijd maakt deel uit van de Napoleon Games Cup en is live te volgen op de Belgische zender VTM vanaf 15.25 uur.

Links
Website organisatie
Parcours
Deelnemerslijst

Liveticker (Twitter Napoleon Games Cup)
Livestream volgt later

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
80 Reacties
05-03-2017 17:13
Nou, dan moet Jos straks maar even profiteren van dat hongerklopje van Dillier. Hij verdient het wel eens een keer, toch?
05-03-2017 17:15
Haha Mooie_Mario, ik zag het ook gebeuren, slecht ook van die verzorger. Je hebt maar 1 taak.
05-03-2017 17:18
Castelijns doet 't vandaag wel heel erg goed.
05-03-2017 17:22
Vrees dat jos hem er nooit op gaat leggen in een sprint
05-03-2017 17:22
Hoop dat Jos kan winnen, maar dillier is een sterkere sprinter denk ik
05-03-2017 17:24
Jos werd in het verleden nog wel eens als invalsprinter uitgespeeld. Afgelopen week reed hij niet echt een sprint, omdat hij vlak ervoor had aangevallen. Hij is allerminst kansloos tegen Dillier.
05-03-2017 17:24
Jos maskt wel een sterkere indruk op mij. Misschien wat proberen te forceren in de slotronde.
05-03-2017 17:25
Zo'n klein venster met de renners links onderin vergoedt veel van de reclame.

We gaan weer richting kasseitjes.
05-03-2017 17:26
De jongere benen zijn normaal inderdaad in het voordeel in zo'n sprintje met twee. Het is echter een zware dag geweest, dus je weet het nooit.
05-03-2017 17:29
Mooi wat Asselman hier doet. Woensdag goed en nu ook weer. Talent voor keienklassiekers blijkbaar.
05-03-2017 17:30
Dit bericht is verwijderd
05-03-2017 17:31
Reinders ook goed in orde! Vorig jaar nog conti.
05-03-2017 17:32
Roompot is sowieso uitstekend bezig de laatste tijd.
05-03-2017 17:32
Zou mooi zijn als Jos weet te winnen!
05-03-2017 17:35
Mooi in beeld gebracht deze koers. Tijdsverschillen tussen de groepjes, veel overzicht vanuit de helicopter, en als er al reclame is, dan blijft de koers in een klein venstertje in beeld. Zo kan het dus ook!
05-03-2017 17:37
De italianen kunnen wel een voorbeeld nemen aan dit rondje qua regie. Toch vreemd dat dit veel duidelijker in beeld is dan de Strade.
05-03-2017 17:37
Jos nog smooth, Dillier zit wat te wringen.
05-03-2017 17:42
Jos begint al vroeg te pokeren.
05-03-2017 17:42
Van Emden speelt het hard.
05-03-2017 17:42
Hoppa, dat is nou pokeren van van Emden, op ruim 1 kilometer van de streep.
05-03-2017 17:42
Jos aan het pokeren...
05-03-2017 17:43
Jaaa, Jos!!
05-03-2017 17:44
Mooi!
05-03-2017 17:44
Dit bericht is verwijderd
05-03-2017 17:44
JOS !!!

Om te reageren moet je ingelogd zijn.