Volg hier de zesde etappe in Tirreno-Adriatico 2016
maandag 14 maart 2016 om 11:05 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in Tirreno-Adriatico 2016

Na de ‘rustdag’ van gisteren moeten de renners vandaag weer aan de bak in Tirreno-Adriatico. Het peloton krijgt een etappe van 210 kilometer voorgeschoteld.

De zesde rit lijkt geschikt voor sprinters, al kan het plaatselijke slotrondje (dat tweemaal moet worden afgelegd) daar verandering in brengen. Het circuit bevat namelijk een stuk van 500 meter aan 6,8 procent op ongeveer vijf kilometer van het einde. Ook daarna loopt de weg lichtjes omhoog.

De wedstrijd gaat om 11:20 van start, naar verwachting zal de etappe tussen 16:00 en 16:28 eindigen. Eurosport en Sporza zenden de koers vanaf 14:15 rechtstreeks uit. Bespreek hier het wedstrijdverloop.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Informatie etappe 6

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
116 Reacties
1 3 4 5
14-03-2016 15:38
Nummer 69 voor Sagan.
14-03-2016 15:38
Greg wint!
14-03-2016 15:39
Yessssssss Van Winnermaet !!! :-D
14-03-2016 15:39
Hahahahaha, geweldig! Greg is kampioen, Sagan weer 2.
14-03-2016 15:39
Daar kun je wel iets van leren Sagan. Dom gereden zeg..
14-03-2016 15:39
Sagan verdiende meer
14-03-2016 15:39
bah, sorry hoor, maar die jongen heeft bijna geen meter op kop gereden
14-03-2016 15:39
Hoe lang kan Greg op die pedalen blijven man... Niet normaal.
14-03-2016 15:39
GREG!!!
14-03-2016 15:39
Mooie sprint.

[quote]Waarom doet Gatto dit nu?[/quote]
Sagan..
14-03-2016 15:40
Jammer, had op Sagan gehoopt. Wel goed gedaan van de Belg, al had ik liever anders gezien.
14-03-2016 15:40
Dom van Etixx, kies voor Gaviria en Jungels, ipv Stybar. Stybar achtte ik vantevoren al kansloos en dat is nu alleen maar erger geworden. Etixx gooit hun kansen op de eindzege hier weg door vol te rijden in een kopgroep.
14-03-2016 15:40
@vlek, was even in de war ;)

Lol @gavirialaphillipe, jij snapt er ook niets van hé.
14-03-2016 15:40
Sagan is ook niet de slimste... Greg is back 2.0!
14-03-2016 15:46
Twee mannem die vaak net niet winnen. Moest er toch 1 zijn vandaag. EQS gooit hier wel een kans op de overwinning weg lijkt me. Ze hadden ook met die 3 man kunnen linkeballen met Jungels erachter.

Tussen Greg men Peter morgen
14-03-2016 16:04
@NairoQ bedankt! Natuurlijk begrijp ik het wel, maar ik had liever Sagan of Kwiatkowski zien winnen die meer input leverden
1 3 4 5

Om te reageren moet je ingelogd zijn.