Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Polen 2015
vrijdag 7 augustus 2015 om 13:40 Volg in Google

Volg hier de zesde etappe in de Ronde van Polen 2015

Vandaag trekken de renners in de Ronde van Polen opnieuw de bergen in. Na de zware rit van gisteren wacht de coureurs in deze zesde etappe maar liefst acht beklimmingen. Zal deze rit wederom zorgen voor enorme verschuivingen in het klassement en wie pakt de ritzege?

De Belg Bart De Clercq (Lotto Soudal) start vandaag in de leiderstrui, nadat hij gisteren op indrukwekkende wijze de dagzege pakte. Zijn leidende positie zal vandaag, met enkel nog de individuele tijdrit in het vooruitzicht, ongetwijfeld worden aangevallen.

De slotklim is een lelijke pukkel, met een maximaal stijgingspercentage van 11,5 %. Het peloton rijdt twee plaatselijke rondes alvorens bergop te finishen.

Etap6_przekroj3km

De etappe begint om 13:55 uur nabij Bukovina Terma Hotel Spa en eindigt 174 kilometer later in Bukowina Tatrzanska. Het zal dan ongeveer kwart voor zeven zijn. Volg het koersverloop hier op WielerFlits.

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Etap6_przekrojTrasy

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
38 Reacties
07-08-2015 18:05
Bennett nog in kopgroep

Edit;
Althans, laatste keer dat ze hier voorbij kwamen
07-08-2015 18:05
Henao voelt zich zeker goed.
07-08-2015 18:07
Is het niet op Europsport? Volgens tv-gids wel, maar ze geven een motowedstrijd.
07-08-2015 18:09
Ik zit op Cyclighub.tv te kijken. Zenden de Britse Eurosport 2 uit
07-08-2015 18:13
Er zit niemand van TLJ bij
07-08-2015 18:13
Zag Bennett even niet meer in de groep......
07-08-2015 18:16
@tisyaboy

Op cyclinghub een erg heldere stream, waarvoor dank.
07-08-2015 18:20
Er rijdt wel iemand in een geel lotto-shirt vooraan ;)
07-08-2015 18:22
Alles weer bij elkaar. Het is teveel valsplat klimmen.
07-08-2015 18:24
Zelfde situatie als vorig jaar. Iedereen was toen wel dermate vermoeid dat het op de slotklim compleet uiteen viel.

Kirby als Reichenbachfanboy vind ik wel grappig om te horen, normaal is het alleen maar Sky.
07-08-2015 18:26
Hermans speelt met de pedalen
07-08-2015 18:32
@jostiband, Cyclinghub post ook altijd samenvattingen of filmpjes van de laatste kilometers op youtube.
07-08-2015 18:43
Henao wint voor Ulissi

Om te reageren moet je ingelogd zijn.