Volg hier de werelduurrecordpoging van Bradley Wiggins
Velen noemen dit moment een historisch moment. Zal na vandaag iemand nog het werelduurrecord gaan verbeteren? Sir Bradley Wiggins (35) gaat namelijk een aanval doen op het wereldrecord. De meervoudig wereld- en olympisch kampioen, de baanrenner, de Tourwinnaar van 2012 en de regerend wereldkampioen tijdrijden gaat het proberen in zijn Londen. Binnen 7 minuten waren alle kaarten uitverkocht. “Ik heb 55 kilometer in mijn hoofd”, zei de Brit, maar hij vertelde ook dat de luchtdruk een grote rol gaat spelen. Het doel is om de 52,937 kilometer van zijn landgenoot Alex Dowsett te verbeteren. Gaat het Wiggo lukken? Volg zijn recordpoging hier op WielerFlits.
Om 19.30 uur begint Wiggins aan zijn missie. Het verwachte spektakel is live te zien via Eurosport (vanaf 19.16 uur), en via het YouTube-kanaal van de UCI.
Livestream (UCI)
Het spijt ons."[/quote]
Ligt dit aan het feit dat de stream nog niet begonnen is? Of kunnen we er in NL gewoon niet naar kijken?
Dat geeft der panzerwagen misschien nog een kansje.
Ik geloof erin. Go Sir Wiggins.