Volg hier de Wereldbeker van Zeven 2017
zaterdag 25 november 2017 om 14:59 Volg in Google

Volg hier de Wereldbeker van Zeven 2017

Modder, diepe sporen, technische bochten en looppassages bij de vleet: de wereldbekermanche in het Duitse Zeven is er een voor de ware modderduivels. Op papier is dit een omloop geknipt voor wereldkampioen Wout van Aert. Kan hij echter iets beginnen tegen de heerschappij van Mathieu van der Poel? Of boekt de Nederlander gewoon vijf op vijf?

De mannen beginnen aan hun veldrit om 15.00. De koers is voor de Belgische wielerfan live te volgen via Telenet Play Sports. De Nederlandse wielerfanaat kan de cross echter ook rechtstreeks zien, via de livestream van de NOS. Bespreek hier het verloop van de veldrit.

Links
Website organisatie
Parcours
Officiële deelnemerslijst

Liveticker (Sporza)
Liveticker (UCI)

Livestream (NOS, vanaf 13.00 uur)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
12 Reacties
25-11-2017 15:17
het zal niet voor Mathieu zijn, halve minuut aan de kant met ketting er af.
25-11-2017 15:18
Jammer dat Matje weer brokken heeft/maakt net nu Van Aert eens goed rijdt. VDP was waarschijnlijk de enige die nog niet binnen was geweest, misschien te veel modder of steentjes in de derailleur gedraaid.
25-11-2017 15:19
Vd Poel weer met pech...
25-11-2017 15:19
Afgaande op de vorige maanden is een half minuutje toch peanuts voor VDP?
25-11-2017 15:39
Mathieu is sneller dan Wout, maar niet zoveel sneller dat hij het verschil nog goed zal maken... Wat een pech toch steeds!
25-11-2017 15:45
Zonder pech had MvdP het ook afgelegd denk ik.
25-11-2017 15:46
Van Aert gaat hier echt heel overtuigend winnen, hij is terug.
25-11-2017 15:48
Misschien toch eens nadenken over een zes pion achter die een wat bredere ketting aankan, kost hem de zege waarschijnlijk.
25-11-2017 15:50
Mentaal lijkt Mathieu toch ook minder sterk dan Van Aert. Van Aert was blijven druk zetten tot het einde. Mathieu rijdt al een tijdje voor de tweede plek.
25-11-2017 16:02
Dat commentaar op Eurosport. Tenenkrommend.
25-11-2017 16:03
@Hoofdisvrij
Hij rijdt inderdaad voor de 2e plek. Dat heeft niets te maken met een slechte mentaliteit. Dat is gewoon slimheid. Hij moet winst maximaliseren over het hele seizoen. Dat doe je o.a. door krachten te sparen als je nergens meer voor rijdt.
25-11-2017 16:09
Hier voor winst nog gaan zou erg dom zijn van VDP. Gaat erom de WB veilig te stellen.
Prima dat van Aert na pech van VDP ook een keer kan winnen. Er komen nog genoeg wedstrijden waar van Aert weer vernederd zal worden, je hoeft ook niet te overdrijven ;).

Om te reageren moet je ingelogd zijn.