Volg hier de vierde etappe van het Critérium du Dauphiné 2016
donderdag 9 juni 2016 om 12:35 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe van het Critérium du Dauphiné 2016

De rit van vandaag vormt opnieuw een uitgelezen mogelijkheid voor de sprinters. In de Rhône-vallei zijn onderweg twee cols van vierde categorie de enige hindernissen. De aankomstlijn ligt getrokken in Belley, de geboorteplaats van Maxime Bouet.

De etappe start om 12:50, de aankomst wordt verwacht tussen vijf uur en half zes. Sporza begint om 15:55 met de rechtstreekse uitzending, Eurosport start om 16:00. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links:
Voorbeschouwing Critérium du Dauphiné 2016

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours etappe 4

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
42 Reacties
09-06-2016 15:40
2 uur lang 31.6 km/h fietsen.. Dan zou ik nog in het peloton zitten. Misschien maar eens solliciteren bij TLJ!
09-06-2016 15:42
Poll :

Bouhanni is een zegen voor de wielersport, hij maakt de sprints interessanter om te volgen en er is eindelijk een opvolger van 'de cowboy van Tashkent'

* Ja, duhuh !
* Nee, boehoe !
09-06-2016 15:57
Aru weer met een verassing vandaag?
09-06-2016 16:17
Ik hoop dat Alaphilippe het in ieder geval gaat proberen, technische finish en toch licht oplopend
09-06-2016 16:55
Toch wel leuk die live on board cameras en dan dat soort stukken als door de feedzone zien :)

Het vergt nog wat oefening en verbetering van de regie maar in de basis vind ik het iig een leuke toevoeging. (is weer eens wat anders dan helicopter shots van kasteeltjes of het peleton)
09-06-2016 17:22
@ RV
Nou Nee. Ik ben inmiddels geen liefhebber meer van deze man.
Doe mij maar Démare of Coquard als het franse sprinters betreft.
Maar gaan we vandaag meemaken dat Hofland voor het hoogste treetje gaat ?
09-06-2016 17:22
Met Vanbilsen ook een prima renner voor vandaag.
09-06-2016 17:27
ik vermoed het niet Retro, gezien hoever die knul weer zit X(
09-06-2016 17:27
Hofland iniedergeval prima afgezet
09-06-2016 17:27
Die plaatsing van Hofland -_- elke keer zelfde liedje
09-06-2016 17:28
Pfff.. TLJ is echt om te huilen
09-06-2016 17:28
Degenkolb is gewoon niet meer snel genoeg... nog niet
09-06-2016 17:29
Geweldig gereden van Hofland whahaha
09-06-2016 17:29
Poh die sprint van Alaphilippe. Keurige sprint van Hagen.
09-06-2016 17:30
Na de val zaten ze ver, niemand die Hofland nog terug kreeg. Iemand gaf het op, waardoor Hofland het ook maar opgaf.
09-06-2016 17:30
Hofland weer geweldig afgezet. wat ook opvalt is dat degenkolb nogsteeds de power mistz
09-06-2016 17:30
vandaag is gewoon om te huilen.. hebben ze de mogelijkheid verkloten ze m zo, hij wordt nog geen eens goed afgezet.. pfff

Reacties zijn gesloten.