Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Polen 2016
vrijdag 15 juli 2016 om 12:35 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Polen 2016

In etappe vier van de Ronde van Polen worden de klimkilometers onderweg alleen maar frequenter. Naast een vijftal gecategoriseerde hellingen, gaat het gedurende heel de etappe lichtjes op en af. Of dat voldoende is om de sprinters overboord te gooien, is maar zeer de vraag.

De laatste winnaar in Rzeszów is Theo Bos (2014), die nu niet meteen bekend staat als de beste klimmer van het peloton. De laatste kilometers bevatten ook in deze etappe weinig moeilijkheden. Voer voor iemand als Moreno Hofland, die gisteren als tweede eindigde? Een andere kanshebber op de ritzege is klassementsleider Fernando Gaviria.

polen4

Links:
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcoursinformatie etappe 4

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
12 Reacties
15-07-2016 12:47
Vierde massasprint op rij, beetje treurig...
15-07-2016 17:52
De Marchi...Even 10 seconden aan de bidon hangen terwijl hij op kop rijdt.
Nog 22 km te gaan. De Marchi op kop. Peloton lijkt bijna compleet, al telde ik slechts drie TLJ'ers in het peloton, geen Hofland volgens mij meer.
15-07-2016 17:56
waar is die liverstream?
15-07-2016 17:58
Hofland heeft de puntentrui, dus het zou kunnen dat je hem over het hoofd ziet. Al heb ik 'm ook nog niet gespot.
15-07-2016 18:01
http://sport.tvp.pl/26057281/kolarstwo-tour-de-pologne-4-etap-nowy-sacz-rzeszow
Kwiatkowski wint de tussensprint met boni's voor Ulissi en Wellens volgens mij
15-07-2016 18:02
iemand een link voor de stream?
15-07-2016 18:04
Eindelijk de livestream gevonden: http://sport.tvp.pl/26057281/kolarstwo-tour-de-pologne-4-etap-nowy-sacz-rzeszow. Nog 14km.
15-07-2016 18:05
Dank @Troma, had hem net gevonden.
15-07-2016 18:07
Dank
15-07-2016 18:16
Hofland in witte puntentrui moeilijk te herkennen met nog 4km
15-07-2016 18:18
Ik denk dat Hofland gelost is
15-07-2016 18:21
Gaviria wint

Om te reageren moet je ingelogd zijn.