Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Californië 2016
woensdag 18 mei 2016 om 19:23 Volg in Google

Volg hier de vierde etappe in de Ronde van Californië 2016

Vandaag rijdt het peloton tijdens de langste rit van deze ronde vrijwel de gehele dag langs de Stille Oceaan. Onderweg komen ze drie beklimmingen van derde categorie tegen. De aankomst ligt op het Laguna Seca race-circuit in Monterey, waar met een 1,1 kilometer lange klim aan 10,3% nog een pittige hindernis wacht.

De start was om 19:10, de aankomst wordt rond kwart voor één verwacht. Eurosport begint om 23:00 met de live uitzending. Bespreek hier het verloop van de etappe

Links
Voorbeschouwing Ronde van Californië 2016
Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours

Tour Tracker (organisatie)

Liveticker (Twitter organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
34 Reacties
18-05-2016 19:32
Dit is weer voor Alaphilippe. Benieuwd of Van Avermaet mee kan sprinten, en misschien Sagan? Lijken mij te zwaar hiervoor, en wie moet dan die gekke Fransman verslaan?
18-05-2016 19:45
Ik zie hierboven staan dat Van den Broeck zich in Californië moet gaan bewijzen. Gisteren lukte het niet, dus moeten we er dan vandaag maar eens goed voor gaan zitten? Ik vrees dat het niet meer gaat gebeuren voor hem.
18-05-2016 20:08
Alaphillipe wint de eerste tussensprint voor Drucker en Sagan
18-05-2016 20:33
Roosen samen met o.a. Cavendish in de ontsnapping van de dag. +2.05" op peloton.
18-05-2016 20:49
Bennet dan maar @Lyndalid. Die is toch ook behoorlijk rap (nog niet heel veel van gezien, maar zijn vorm is goed)?
18-05-2016 21:04
Deze ga ik wel kijken. Laguna Seca is prachtig.
18-05-2016 21:06
Moet makkelijk zijn voor Etix om de boel te controleren. Ze moeten Alaphillipe gewoon aan de laatste 10 km afzetten en hij kan weer zijn ding doen. Kvraag me af of het wel lastig genoeg is voor hem. Gisteren was het precies steed 8 procent op de map maar er waren verschillende lopende stukken.

Alaphilipe kan toch ook goed dalen, of vergis ik mij? We hebben hem een lange tijd niet aan het werk gezien vanwege zijn ziekte
18-05-2016 21:21
Alaphilippe is een van de beste dalers die er te vinden zijn vind ik
18-05-2016 21:27
Sammie pakt deze rit!
18-05-2016 21:37
Bennett is niet zo heel explosief volgens mij.
18-05-2016 21:56
@Gaviria
Je naam zegt me dat je niet geheel objectief bent ;).
18-05-2016 21:58
Pakken ze ook de corkscrew bocht op het circuit?
Keek ik altijd naar uit als er een Indycar race was op dat circuit.
18-05-2016 22:10
@WCeendT haha viel te verwachten dat ik niet serieus werd genomen ;), maar ook objectief gezien: Alaphilippe kan echt heel erg goed dalen :)
18-05-2016 22:19
Dat is inderdaad helemaal waar
18-05-2016 22:19
gevalletje, wij van WCEendT.
18-05-2016 22:24
Iemand enig idee waar ik het profiel van morgen kan vinden?
18-05-2016 22:25
Gevonden...
18-05-2016 22:35
[quote] LyndaLid - 18 mei 2016 om 19:32
Dit is weer voor Alaphilippe. [/quote]

eens.

[quote] 52voor11achter - 18 mei 2016 om 22:19
gevalletje, wij van WCEendT. [/quote]

lol.
18-05-2016 23:10
Leuk dat Roosen meezit
18-05-2016 23:19
4:55 met nog 45 km, hopelijk gaan ze het redden. Hoewel er nu wel serieus koers word gemaakt in het peleton.
18-05-2016 23:42
kijk eigenlijk bijna nooit eurosport, maar 4 x reklame in 40 minuten tijd, beetje overdreven, maar goed koplopers gaan het niet redden.
18-05-2016 23:43
Alaphillipe en Sagan zetten hun ploeg op kop. Benieuwd hoe het zit met de vorm van GvA.
18-05-2016 23:55
Blijven lang vooruit. Tinkoff van kop af. Leuk om Roossen en Cav zo te zien.
19-05-2016 00:01
Ah kijk deze etappe finisht net wat vroeger dan normaal
19-05-2016 00:03
Ai, Roosen eraan voor de moeite

Reacties zijn gesloten.