Volg hier de tweede rit in de Ster ZLM Toer 2016
donderdag 16 juni 2016 om 11:45 Volg in Google

Volg hier de tweede rit in de Ster ZLM Toer 2016

Op de tweede dag trekt de Ster ZLM Toer naar Brabant, met een rit met start en aankomst in Oss. De route bestaat uit een grote lus ten noorden van de stad, waarbij grotendeels de oevers van de Maas worden gevolgd. Vervolgens trekt het peloton landinwaarts terug naar de dorpskern voor drie lokale ronden van twintig kilometer. Een massasprint lijkt onvermijdbaar.

De start is om 12:00 uur en de aankomst wordt rond half vijf verwacht. De wedstrijd wordt niet live op tv uitgezonden. Bespreek hier het verloop van de etappe.

Links
Voorbeschouwing Ster ZLM Toer 2016 (WielerFlits)
Website organisatie
Informatie parcours etappe 2
Deelnemerslijst 

Liveticker (website organisatie)
Liveticker (Twitter-account Ster ZLM Toer)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
20 Reacties
16-06-2016 12:02
Haha, dat profiel :)

Wel informatief, wist niet dat Brabant nog op 35 m. hoogte lag.
16-06-2016 12:06
Kijk die Jos genieten van die neuzen op zijn wangen
16-06-2016 12:07
@lnnrt, dat lijkt mij eigenlijk ook wat aan de hoge kant..
16-06-2016 12:20
Het zou prachtig zijn als Groenewegen hier Greipel en Kittel erop kan leggen.
16-06-2016 12:28
@ Diego99: de snoepert!

On: Gaat Dylan hem pakken? Die blijft maar verrassen. Én wil graag naar de Tour.
16-06-2016 12:53
Ik was vanmorgen bij de start, blijft toch leuk om ff te kijken.
Sta nu ergens anders langs het parkoers, ze hebben de eerste ronde er bijna op zitten. 4 Man voorop, van roompot, rabobank, jo piels en metec. Vraag me niet wie precies :p
16-06-2016 12:55
Ik sta langs he4 parkoers, eerste ronde zit er bijna op.
4 man voorop, van roompot, rabobank, metec en jo pieks. Vraag me niet wie precies :p
Peloton zit er minuut of 3 achter met leezer en tjallingi voorop. Greipel hingt relaxt achterin.
16-06-2016 12:57
Oh haha de eerste x deed ie het wel, sorry, stomme telefoon
16-06-2016 13:11
Schande dat profiel! Klopt echt niet... belachelijk... NB ligt niet op 35m. Er is best veel profiel. Kijk maar in de Atlas. Kan lopen van 10-40 meter.
16-06-2016 13:15
Go Groenewegen!

@assen: Het is maar waar je je druk om wil maken haha.
16-06-2016 13:16
@Moi
Ligt aan de website. Reactie is meestal pas na een minuut ofzo zichtbaar.
Veel plezier daar!
16-06-2016 13:19
Thanks!

@Assen: het parkoers gaat over de wegen waar ik regelmatig train. Het enige hoogteverschil vind je hier als je de dijk op of af rijd ;)
16-06-2016 14:20
Nog 4 min voor de kopgroep.....
16-06-2016 15:58
Nog 2 min met 20 km te gaan....
16-06-2016 16:22
Oeps. Daar verrekenen de sprintersploegen zich even.
16-06-2016 16:23
Wesley Kreder wint
16-06-2016 16:23
Kreder?
16-06-2016 16:24
Wesley Kreder wint
16-06-2016 16:24
Al weer een Nederlandse winnaar. Mooi voor Roompot. Die zijn goed bezig.
16-06-2016 16:28
Groenewegen 2e of 3e in peloton sprint

Om te reageren moet je ingelogd zijn.