Volg hier de tweede etappe van de Abu Dhabi Tour 2015
vrijdag 9 oktober 2015 om 11:50 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe van de Abu Dhabi Tour 2015

De tweede etappe in de Abu Dhabi Tour wordt door de organisatoren zelf omschreven als de ‘Capital Stage’ en is derhalve een ruime rondrit door de stad zelf. Met Andrea Guardini in de leiderstrui, begint het peloton iets na 12.00 uur aan de etappe van 129 kilometer.

De renners kunnen zich opnieuw voorbereiden op een hete dag, met temperaturen die ook vandaag richting de veertig graden zullen klimmen. Het peloton doet tijdens zijn tocht door Abu Dhabi onder andere het Yas Marina-circuit aan, het circuit dat ook dit jaar weer tekent voor de seizoensafsluiter in de Formule 1.

Eurosport is er vandaag, net als gisteren, weer vanaf 13.15 bij.

Links
Website organisatie
Voorbeschouwing Abu Dhabi Tour 2015
Startlijst

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
17 Reacties
09-10-2015 12:36
Kopgroep van 6 (Voss, haddi , Patten, bazzana, Zurlo en Belkov). Ruim 2 minuten voorsprong. Slechts 37 graden.
09-10-2015 12:46
voss is wederom de klos en ja 37n graden lekker verkoelend.
09-10-2015 12:47
Geen kamelen langs de weg? zelfs die vallen dood met die hitte.
09-10-2015 13:02
Hemelse/helse temperaturen , ja , dit moeten we meer hebben van die wedstrijden , dit doet de wielersport goed. Wederom naar de 40 graden.
09-10-2015 13:07
astana voor 2 uit 2 vandaag
09-10-2015 13:25
15:20 64Km
T. BOONEN (51) T. BOS (82) retired.
09-10-2015 13:28
Ik had zelf afgelopen jaar met 32 graden gewoon een trainingsrondje gemaakt, maar zelfs dat vond ik al warm zat; snel hoofdpijn en lang niet alles geven! In Abu Dhabi is het gewoon moordend heet
09-10-2015 13:28
Volgens het journaal in België is hij gevallen
09-10-2015 13:29
Houdt Bos van bossche bollen?
09-10-2015 13:33
[url=http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20151009_01910902?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_term=sportwereld&utm_content=article&utm_campaign=seeding]Boonen zwaar ten val[/url]
09-10-2015 13:36
Bos zal daar ook wel gevallen zijn. Hij haalde afgelopen week juist eindelijk weer een top 10 klassering in een sprint. Niet veel, maar toch beter dan hij afgelopen jaar steeds deed.
09-10-2015 13:38
Met nr 82 ligt Bos erbij met een flink opengeschuurde schouder. Het is niet bepaald het jaar van Bos zeg.
09-10-2015 14:01
15:53 86KmP. VOSS (26) disqualified, vraag me af wat je dan doet om in de kopgroep een DSQ te krijgen.
09-10-2015 14:12
Misschien heeft Voss een ijsje gepakt en de rest niet getrakteerd?
09-10-2015 14:29
@Rkasv dit: https://www.youtube.com/watch?v=myJew8oNWe8 , ook al snap ik niet waarom Voss disqualified is en niet die united health care renner.
09-10-2015 14:33
De video bestaat niet @tverzetje
09-10-2015 14:41
nu bestaat hij wel

Reacties zijn gesloten.