Volg hier de tweede etappe in de Tour of Qatar 2016
dinsdag 9 februari 2016 om 09:31 Volg in Google

Volg hier de tweede etappe in de Tour of Qatar 2016

Dit jaar vindt het WK wielrennen op de weg plaats in Doha. Vandaag krijgen deelnemers aan de Tour of Qatar daarvan alvast een voorproefje, want de tweede etappe met start en finish bij de Qatar University voert voor een groot deel over het parcours waar in oktober om de regenboogtrui gestreden gaat worden.

De renners beginnen om 9.50 Nederlandse tijd officieel aan de 135 kilometer lange etappe. Deze is in Nederland en België niet op de open kanalen te volgen. Wel verzorgt de organisatie via Twitter een liveticker.

Links
Voorbeschouwing WielerFlits

Website organisatie
Deelnemerslijst
Parcours etappe 2

Liveticker (organisatie)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
111 Reacties
09-02-2016 12:17
En de updates blijven nog weg ook.
09-02-2016 12:22
Van mij mag er gerust nog nen update komen.
Ook al is het maar: "Peloton compleet, nog 5 km te gaan"
09-02-2016 12:25
Ja ik vind het wel handig
09-02-2016 12:25
Wat vreemd dat die auto er nog achter mag blijven zitten, verschil is dik onder de minuut...
09-02-2016 12:28
Er valt gewoon niets te vertellen.
Smukulis heeft nog 20 sec met 20 km te gaan.
Het is droog en zonnig weer.
Het publiek zit thuis.
09-02-2016 12:28
http://cyclinghub.tv/livestream Je kunt ook gewoon zelf kijken ipv wachten op de updates
09-02-2016 12:28
Smukulis gegrepen, nog 17 km. Katusha op kop.
09-02-2016 12:28
nou een update dan: koplopers zijn ingelopen, nog 17km te gaan
09-02-2016 12:29
@Daan: Je zat er toch 2km naast. De ontsnapping is op 17km van de meet teruggepakt.
09-02-2016 12:30
Er is kans op een massasprint. Tenzij een grote valpartij roet in het eten gooit. Maar ik haat roet in het eten.
09-02-2016 12:33
TLJ komt nu naar voren, met nog 13,5 km te gaan.. alle 8 nog present
09-02-2016 12:33
LOTTOTREINTJE IN BEELD
09-02-2016 12:33
[quote]jessevdalen - 9 februari 2016 om 12:28
Je kunt ook gewoon zelf kijken ipv wachten op de updates[/quote]
90% van de mensen die hier meelezen zitten op het werk of in de trein of ergens anders waar het niet handig is om een stream te bekijken.
09-02-2016 12:34
Hele duidelijke tlj trein op t moment, lang geleden dat we dat gezien hebben. Ik ben benieuwd
09-02-2016 12:39
Het zou toch wat zijn als G. Brown straks de sprint wint
09-02-2016 12:39
Updat:
Nog ruim 8 km. Alles bij elkaar ( lijkt het, ben net aa het kijken )
BMC en Bora op kop. TLJ zit als ploeg heel attent op de 2e lijn.
09-02-2016 12:41
Mooi hoor, de schouders van DD met die herkenbare é van Cervélo. [/reclamepost]
09-02-2016 12:42
Update
ruim 6.5 te gaan
Nu Katusha Astana en Giant vooraan.
De nervositiet neem toe
TLJ probeert goed gepositioneerd te blijven
09-02-2016 12:43
Lol @ Lex

'probeert'. Lukt het ook?

UHC neemt de binnenbocht van de rotonde over het voetpad. Foei!
09-02-2016 12:44
Ze komen nu naar voren.
09-02-2016 12:44
Tlj trein leek in 2 stukken te zijn gebroken, duidelijk dat ze hieraan nog moeten wennen
09-02-2016 12:45
Nog minder dan 4 km
Iedereen wil vooraan zitten
Net weer Bora en nu weer weg....
TJL blijft attent. De gele helmpjes blijf je zien..
09-02-2016 12:45
Trein ontspoort, hofland alleen dood de wind.
09-02-2016 12:47
Wat een power op kop van het peloton. Dat is geen positioneren, dat is gewoon beuken beuken beuken.

Oh joh, nog 4km laten we ff een reclameblok doen!
Edit: was geen reclame, was een technisch probleempje. Stream is terug.
09-02-2016 12:47
Haha lekker momentje voor reclame

Om te reageren moet je ingelogd zijn.