Volg hier de tijdrit in de Ronde van Romandië 2016
vrijdag 29 april 2016 om 13:55 Volg in Google

Volg hier de tijdrit in de Ronde van Romandië 2016

Vandaag staat er in Sion een individuele tijdrit van 15,1 kilometer op het menu. In het Rhônedal krijgen de renners veel lange, rechte stukken voorgeschoteld met een hoogteverschil van 280 meter. Na de beklimming van de Rue de Savièse keert de route terug naar het stadscentrum.

De Zuid-Afrikaan Songezo Jim (Dimension Data) vertrekt om 14.12 uur als eerste vanaf het startpodium. Klassementsleider Nairo Quintana (Movistar) start als allerlaatste om 17.10 uur. De Colombiaan verdedigt in de tijdrit 18 seconden op Ilnur Zakarin (Katusha) en 20 tellen op ploeggenoot Ion Izagirre.

De wedstrijd is vanaf 16:15 live te volgen op Sporza. Bespreek hier het verloop van de tijdrit.

Links
Voorbeschouwing: Ronde van Romandië 2016 (WielerFlits)

Website organisatie
Parcours

Starttijden

Liveticker (Twitter organisatie)
Liveticker (Sporza)
Live timing (Matsport)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
226 Reacties
1 3 4 5 6 7 10
29-04-2016 16:49
Kelderman, matig hoor
29-04-2016 16:49
Kelderman stelt teleur. What else is new
29-04-2016 16:49
Dit bericht is verwijderd
29-04-2016 16:50
Teleurstellende tussentijd van Wilco, met wat voor een reden dan ook.
29-04-2016 16:52
Kelderman alsjeblieft zeg...
29-04-2016 16:52
Nee, heeft zelf aangegeven nog last te hebben van die val Klootje
29-04-2016 16:53
Hmm, verliest in 2e deel maar 4 seconden. Iets gebeurd onderweg?
29-04-2016 16:54
En in het tweede stuk verliest hij maar 4 seconden. Zou hij dan een lekke band hebben gehad?
29-04-2016 16:54
Lekkere voorbarige conclusies weer... Ik kom zo ff de half lege glazen ophalen.
29-04-2016 16:54
Twitter lotto jumbo wilco lek
29-04-2016 16:54
Dikke faal voor Wilco Kelderman weer.
29-04-2016 16:54
Het geshit is dat hij eigenlijk best een goed tweede deel rijdt. Maar dat klimmen...
29-04-2016 16:54
Op 45 seconden binnengekomen, toch jammer.
29-04-2016 16:54
Kelderman ontwikkelt zich totaal niet meer de laatste jaren. Het zal helaas wel zijn niveau zijn om klassementen tussen 10 en 20 te rijden met uitschieters tussen 5 en 10.
29-04-2016 16:54
Go Ilnoer
29-04-2016 16:54
Mooi tweede gedeelte van Wilco, net zoals de rest van TLJ trouwens lijkt het. op 45s binnengekomen.
29-04-2016 16:55
Tegen de magere prestaties stonden altijd nog wel knappej tijdritten van tlj maar ook die tijd lijkt voorbij
29-04-2016 16:56
Kelderman heeft nog last van zijn val. Je lichaam heeft altijd wat tijd nodig om te herstellen dit gaat niet op 1 2 3.Blijkbaar beseft niet iedereen dat hier.
29-04-2016 16:56
Kooltje, ja dat vind ik ook. Dit jaar zijn de tijdritten weer van een stuk lager niveau dan vorig jaar.
29-04-2016 16:57
zit niet de snit op bij tom
29-04-2016 16:58
Pfft... Kelderman rijdt een matige tijd door brute pech (lekke band) en half Wielerflits staat al klaar met pek en veren om hem af te branden.
29-04-2016 16:58
wat een stelletje pessimisten hiero.. of misschien mensen die in hun fanatiekheid altijd al onrealistische verwachtingen hebben... Hij had al last van die val en heeft dat aangegeven, en is nu dus blijkbaar ook nog lek gereden. Maarja het is TLJ dus het maakt geen zak uit, in tegen stelling tot andere renners zoals Tom Dumoulin.

btw hij is minimaal 2 plekjes opgeschoven, latour&meintjes beduidend langzamer.. maar boeiuh! tis TLJ en die zijn alleen goed als ze winnen, niet dan? :)
29-04-2016 16:58
Volgens mij zijn ze dit jaar ook al paar keer tweede geworden in tijdritten...:)
29-04-2016 16:59
Als ze die smoesen van ik heb nog last van de val nou eens voor een etappe zeggen zou ik het geloven.. Maar het is vaak zat gezien dat iemand wint die de vorige etappe is gevallen, of die zelfde nog. Wilco heeft nou ook niet bepaald zware wonden of grote schaafwonden.
29-04-2016 16:59
Thomas op het niveau van Kelderman
1 3 4 5 6 7 10

Reacties zijn gesloten.