Volg hier de Superprestigecross van Gavere 2015
zondag 15 november 2015 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de Superprestigecross van Gavere 2015

Vandaag wordt er in Gavere gecrosst. Deze veldrit maakt deel uit van het regelmatigheidsklassement van de Superprestige. Wout van Aert is na drie manches de leider in de ranking. Afgelopen jaar was het Klaas Vantornout die met de zege ging lopen in Gavere. Hij werd destijds op het podium geflankeerd door Kevin Pauwels en Sven Nys.

Sporza zendt de cross live uit op één vanaf 15.00 uur. Nederlandse kijkers met Ziggo kunnen het zien op Ziggo Sport. Belgische kijkers met Telenet kunnen het kijken op Play Sports.

Links
Website organisatie
Parcours

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
13 Reacties
15-11-2015 14:54
Hoera voor Ziggosport =D
15-11-2015 14:56
Op Ziggo met co-commentaar van Lars Boom.
15-11-2015 15:15
Snel weer op de Bels gezet. Das toch geen commentaar van Boom. Beetje onverstaanbaar wauwelen.
15-11-2015 15:21
Wuyts geeft Giant Alpecin de schuld tijdens die wissel terwijl t de fiets voor Van Aert was. Wat een kneus.
15-11-2015 15:22
Nog steeds te warm voor Nys? Shirt al open
15-11-2015 15:22
Wie neemt Wuyts nog serieus?
15-11-2015 15:26
Die commentatoren kijken op zo'n klein schermpje dat t niet te zien is.
Maar dan moet Wuyts niet te snel oor-delen.
Luis in de pels die VdHaar voor Wuyts.....
Moet zich gelukkig prijzen dat er nog een buitenlander mee doet in de spits.
Gele kaart....pffffff...
15-11-2015 15:26
Pauwels lijkt goed
15-11-2015 15:29
@vanspringel, we zitten niet meer in 1980, zo klein zijn die schermpjes niet meer. Maar idd, het oordeel is weer veel te scherp, belachelijk.

Wie neemt hem serieus? 95% van de Belgen?
15-11-2015 15:32
95% is veel te hoog, sowieso hebben veel niet-Nys fans niet veel op met Wuyts
15-11-2015 15:44
Wuyts is niet serieus te nemen...

Van Aerdt. Heeft die eigenlijk geen plannen op de weg?
15-11-2015 15:47
Hoera voor Hola :p.
En helaas, weer van Aert...
15-11-2015 16:05
Wuyts is een passief agressieve nationalist en dit wordt erger bij hem naarmate de leeftijd vordert, zo ook het fanschap van bepaalde renners. Jammer is dat zeker want het verpest zijn commentaar dermate dat ik me steeds gedwongen voel om over te schakelen. Laat Renaat eens 2 grote rondes doen.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.