Volg hier de Superprestigecross van Diegem 2015
zondag 27 december 2015 om 17:04 Volg in Google

Volg hier de Superprestigecross van Diegem 2015


Wie aan de Superprestigecross van Diegem denkt, denkt daarbij meteen ook aan het kunstlicht. Deze wedstrijd wordt sinds 2008 namelijk om 17:30 ’s avonds gereden. Vorig jaar was Mathieu van der Poel bij zijn eerste deelname de beste, dit jaar verkeert hij eveneens in topvorm, dus is de kans niet klein dat hij dat nummertje overdoet. Maar ook Wout van Aert zakt met de nodige motivatie naar Diegem af en heeft bovendien wat recht te zetten na zijn mindere prestatie in Heusden-Zolder. Bespreek hier het verloop van de wedstrijd.

Links:
Officiële website
Deelnemerslijst
Parcoursplan

Liveticker (Sporza)

De wedstrijd wordt live uitgezonden via Telenet Play Time (België) en Ziggo Sport.

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
19 Reacties
27-12-2015 17:10
Nieuwe tenue van Pauwels en consorten na de jaarwisseling: https://www.instagram.com/p/_zSR1gLx_R/

Vandaag overigens Boy van Poppel aan de start.
27-12-2015 17:10
Van der Poel op herhaling?
Diegem is een atypische cross met veel stukken asfalt en Van der Poel is de beste wegrenner, dixit Nys.
27-12-2015 17:15
@ HoofdIsVrij, dat is dan al de tweede wegrenner. Ook Kenny De Haes doet vandaag mee.
27-12-2015 17:38
Haha ! Mvdp ... wat een showman toch.
Hoe kan je daar geen fan van zijn. Schitterend !
27-12-2015 17:59
Heeft iemand een stream?
27-12-2015 18:00
https://www.procyclinglive.com/livestream/#
27-12-2015 18:01
Van Poppel inmiddels afgestapt.
27-12-2015 18:05
THX Zjoske. Helaas krijg ik daar alleen Ads die ik niet kan wegklikken....
27-12-2015 18:08
@bartje
Goed kijken en in het midden van de ad zie je het kruisje om weg te klikken ;)
27-12-2015 18:10
Van der Poel weggereden
27-12-2015 18:14
Pauwels rijdt het gat dicht, en valt nu zelf aan
27-12-2015 18:16
Van Aert moet lopen. Derailleur kapot.
27-12-2015 18:18
Kan Merlier zijn fiets niet afgeven aan van Aert ? Of is zoiets niet toegestaan ?
27-12-2015 18:20
Vroeg ik mij ook al af
27-12-2015 18:26
Beetje rare regie in de laatste ronde
27-12-2015 18:27
Tussen deze 4 zou ik wel eens een sprint willen zien
27-12-2015 18:30
Van der Poel wint
27-12-2015 18:32
Die regie was inderdaad behoorlijk irritant.
27-12-2015 21:38
@HoofdIsVrij: in ieder geval beter dan dat rode gedrocht waar die jongens nu in koersen. A.u.b. ook een onzichtbare rits in het snelpak.

Reacties zijn gesloten.