Volg hier de Superprestige-veldrit van Boom 2017
Na de beruchte kuil van Zonhoven, strijkt het Superprestige-circus vandaag neer in Boom voor de derde manche in dit regelmatigheidsklassement. Boom – ook wel bekend als de Grote Prijs Niels Albert – maakt voor het eerst onderdeel uit van de Superprestige. Kan Wout van Aert zijn grote rivaal en autoritair leider in de stand Mathieu van der Poel pijn doen op het heuvelachtige parcours? En wat kan Lars van der Haar, in het verleden al winnaar op deze omloop?
Om 15.00 beginnen de mannen aan hun cross. In België is de veldrit live te zien op Telenet Play Sports. Sporza komt om 17.30 met een ruime samenvatting. Nederlandse crossliefhebbers zullen moeten afstemmen op het extra kanaal van Ziggo Sport. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de wedstrijd.
Links
Website organisatie
Startlijst
Parcours
Liveticker (Sporza)
@xistnc
Hoe dik is jouw vingertje Hoogheid?
Vlaams commentaar was redelijk chauvinistisch maar goed dat weet je op voorhand eigenlijk.
Vind je het moeilijk om terecht gewezen te worden? Misschien toch eens in je spiegel kijken dan en jezelf wat afremmen qua kolder en andere onzin.
Wie ben jij om mensen "terecht" te wijzen, hoe rechtlijnig kun je zijn om te denken dat je het recht in huis hebt, geen spiegel in huis?
Vreselijk dat Vlaamse chauvinisme. Voor neutrale verslaggeving moet je vooral bij Herbert Dijkstra van de NOS zijn, zowel bij het wielrennen als bij het schaatsen, een verademing.
Mede forumleden voor lafaard uitmaken, foei laat je toch niet zo gaan...
Enige vorm van humor lijkt ver te zoeken bij je maar nogmaals mensen terecht wijzen is niet aan jou, vergeet dat vingertje een keer aub.
[/QUOTE]
Exact koel! Een verademing die Dijkstra vergeleken bij het zeer nationalistische Vlaamse commentaar, helemaal mee eens :).
Dijkstra geboren en getogen Limburger, dat weten we allemaal, met dan wel een opvallend Drentse tongval, OK en soms een bepaalde voorliefde voor een renster uit het Drentse land,
We moeten daar verder geen punt van maken, beginnen de voorjaarsklasiekers weer weet je zeker dat minimaal elk kwartier bij Wuyts de naam Boonen zal vallen, moet kunnen vind ik.