Volg hier de Superprestige-veldrit van Boom 2017
zaterdag 21 oktober 2017 om 14:45 Volg in Google

Volg hier de Superprestige-veldrit van Boom 2017

Na de beruchte kuil van Zonhoven, strijkt het Superprestige-circus vandaag neer in Boom voor de derde manche in dit regelmatigheidsklassement. Boom – ook wel bekend als de Grote Prijs Niels Albert – maakt voor het eerst onderdeel uit van de Superprestige. Kan Wout van Aert zijn grote rivaal en autoritair leider in de stand Mathieu van der Poel pijn doen op het heuvelachtige parcours? En wat kan Lars van der Haar, in het verleden al winnaar op deze omloop?

Om 15.00 beginnen de mannen aan hun cross. In België is de veldrit live te zien op Telenet Play Sports. Sporza komt om 17.30 met een ruime samenvatting. Nederlandse crossliefhebbers zullen moeten afstemmen op het extra kanaal van Ziggo Sport. Bespreek hier op WielerFlits het verloop van de wedstrijd.

Links
Website organisatie
Startlijst
Parcours

Liveticker (Sporza)

Bestel de Tourgids
Tour de France-poster
39 Reacties
21-10-2017 15:55
Vd Poel verliest 3 seconden (?) in de ronde dat z'n ketting eraf vliegt
21-10-2017 15:56
Klets niet, schippie. Het is hier een volgtopic, voor de fictieve koersen kun je met je dikke duim terecht op het forum.
21-10-2017 15:56
Sterke race van Mathieu.
21-10-2017 16:01
Van Aert mag terecht blij zijn, afgetekende overwinning!
21-10-2017 16:03
Indrukwekkende inhaalrace van Mathieu, die 50s verloor door een val en later nog eens 10s. Van 15 naar 4 op uiteindelijk slechts 21 seconden, wauw.
21-10-2017 16:07
Wva moest nog inhouden anders was ie binnen het uur gefinished, zekerheid voor alles.
@xistnc
Hoe dik is jouw vingertje Hoogheid?
21-10-2017 16:08
Wat een ongelofelijk sterke inhaalrace van VDP! Jammer van zijn val maar weer bewijst hij 's werelds sterkste veldrijder te zijn.
Vlaams commentaar was redelijk chauvinistisch maar goed dat weet je op voorhand eigenlijk.
21-10-2017 16:10
@schippie
Vind je het moeilijk om terecht gewezen te worden? Misschien toch eens in je spiegel kijken dan en jezelf wat afremmen qua kolder en andere onzin.
21-10-2017 16:18
@xistnc
Wie ben jij om mensen "terecht" te wijzen, hoe rechtlijnig kun je zijn om te denken dat je het recht in huis hebt, geen spiegel in huis?
21-10-2017 16:19
Col du Bramont - 21 oktober 2017 om 16:08
Vreselijk dat Vlaamse chauvinisme. Voor neutrale verslaggeving moet je vooral bij Herbert Dijkstra van de NOS zijn, zowel bij het wielrennen als bij het schaatsen, een verademing.

21-10-2017 16:22
[i]edit wf: niet op de man svp[/i]
21-10-2017 16:30
xistnc - 21 oktober 2017 om 16:22
Mede forumleden voor lafaard uitmaken, foei laat je toch niet zo gaan...
21-10-2017 16:32
@xistnc
Enige vorm van humor lijkt ver te zoeken bij je maar nogmaals mensen terecht wijzen is niet aan jou, vergeet dat vingertje een keer aub.
21-10-2017 16:48
[QUOTE]Vreselijk dat Vlaamse chauvinisme. Voor neutrale verslaggeving moet je vooral bij Herbert Dijkstra van de NOS zijn, zowel bij het wielrennen als bij het schaatsen, een verademing.
[/QUOTE]
Exact koel! Een verademing die Dijkstra vergeleken bij het zeer nationalistische Vlaamse commentaar, helemaal mee eens :).
Dijkstra geboren en getogen Limburger, dat weten we allemaal, met dan wel een opvallend Drentse tongval, OK en soms een bepaalde voorliefde voor een renster uit het Drentse land,
We moeten daar verder geen punt van maken, beginnen de voorjaarsklasiekers weer weet je zeker dat minimaal elk kwartier bij Wuyts de naam Boonen zal vallen, moet kunnen vind ik.

Om te reageren moet je ingelogd zijn.